C36 valot
C36 valot
Miten menee noissa c36sissa valot, kun siinähän on puskurissa sumarit ilmeisesti? vai onko ne lisäpitkät? Ja onko normi umpioissa sitten sumareiden tilalla lisäpitkät niinkuin E500sessa on? Tuskin mitään tupla sumareita on ..
Re: sumarit
Näin on.c36 AMG kirjoitti:ovat tupla sumarit, eli 4kpl, vähän leimalla kyllä kattoo pitkään.
Ne ajovalojen kanssa samoissa umpioissa majailevat palavat kun parkit, tai lyhkäset päällä.
Kun vaihtaa pitkille, niin vakiosumarit sammahtaa ku saunalyhdyt ja alemmat, puskuriin naulatut roiskahtavat tulille.
Re: sumarit
Jaa, itse muistelen että puskurissa alhaalla on lisäpitkät ja maskin viereiset on kanssa lisäpitkät. Vilkun vieressä lyhyet. Umpio tais olla valeo.ZeZeR^ kirjoitti:Näin on.c36 AMG kirjoitti:ovat tupla sumarit, eli 4kpl, vähän leimalla kyllä kattoo pitkään.
Ne ajovalojen kanssa samoissa umpioissa majailevat palavat kun parkit, tai lyhkäset päällä.
Kun vaihtaa pitkille, niin vakiosumarit sammahtaa ku saunalyhdyt ja alemmat, puskuriin naulatut roiskahtavat tulille.
c36 -95 valoista
Testasinpa nyt sitten miten nuo valot toimii.dealer kirjoitti:Ne puskurissa olevat valotko eivät syty ellei ole sumuvaloja laitettu kytkimestä päälle ?
Puskurissa olevat lisäpitkät syttyy vain kun pitkät on päällä (ne on pelkät lisäpitkät ilman sumareita). Pää pitkät on maskin vieressä. Lyhyet on H7:t vilkun vieressä. Sumarit on kanssa vilkun vierressä, pikkottavat umpion alareunasta kun ovat päällä (mulla olikin kuskinpuoli pimeänä sumarin osalta).
Umpio on valeo ja kumpaankin reikään on oma korkki, ei sis se umpio jossa koko takalevy irtoaa. Kaikki näyttää alkuperäiseltä. AMG:n laittamathan nuo lisäpitkät on.
En tiedä oisko joku karvakoura laittannu saksantuninkia valoihin samalla kun oli pistäny takakonttiin siniset loisteputket.....
-
Juuri näin, myös minulla omassa C36 AMG:ssä (vm. ´95) nuo puskurissa olevat tuikut ovat lisäpitkät, joiden toimintaan ei vaikuta mitenkään ovatko sumuvalot siinä ajovaloumpioiden sisäreunoissa päällä tai eivät.
PS. Mistähän muuten saisi uudet lasit noihin puskurin lisäpitkiin? niistä kun on molemmista lasit halki tässä mun versiossa......
PS. Mistähän muuten saisi uudet lasit noihin puskurin lisäpitkiin? niistä kun on molemmista lasit halki tässä mun versiossa......
Mulla ois kokonainen kuskin lispäitkä umpio myynnissä jos vielä on jollain tarvetta...t-lahdenmaki kirjoitti:Juuri näin, myös minulla omassa C36 AMG:ssä (vm. ´95) nuo puskurissa olevat tuikut ovat lisäpitkät, joiden toimintaan ei vaikuta mitenkään ovatko sumuvalot siinä ajovaloumpioiden sisäreunoissa päällä tai eivät.