Yritin haulla etsiä tietoa, mutta niukasti löytyi.
Eli onko tietoa onnistuuko alkuperäisen vakkarin asentaminen manuaalilaatikolla olevaan 220 cdi:hin vuodelta 1998.
Jossain oli että pitäisi olla vain vähän bitin järjestämistä oikeaan asentoon viiksen asentamisen jälkeen, mutta onkohan se noin?
Vaihtoehtona tietysti olisi tarvikevakkarin asentaminen ja naittaa se alkuperäiseen viikseen, mutta tuntuu hankalalle.
Vakionopeudensäätimen asennus
-
- Viestit: 80
- Liittynyt: 05.4.2006 19:46
- Paikkakunta: Espoo
Se viiksihän on ainut mekaaninen osa siintä vakkarista, eli pitäisi onnistua. Itse jälkiasensin saman ikäiseen kompura CLK:hon alkuperäisen vakkarin ja tässä tapauksessa se toimi suoriltaan, vaikka käsittääkseni näihin ei ole ollut edes mahdollista valita vakkaria manuaaliaskilla.
Oli helppo homma, siinä monitoimiviiksen yläpuolella oli valmis paikka viikselle, mikä piti vain dremelöidä auki ja viiksi liitettiin elektroniseenvirtalukkoon.
Viiksiä saa saksan ebaystä 20-30e toimituksineen, joten mikään kovin kallis kokeiluhan tuo ei olisi.
Oli helppo homma, siinä monitoimiviiksen yläpuolella oli valmis paikka viikselle, mikä piti vain dremelöidä auki ja viiksi liitettiin elektroniseenvirtalukkoon.
Viiksiä saa saksan ebaystä 20-30e toimituksineen, joten mikään kovin kallis kokeiluhan tuo ei olisi.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
-
- Viestit: 80
- Liittynyt: 05.4.2006 19:46
- Paikkakunta: Espoo
Sitten homma kuulostaa hyvälle.
Ilmeisesti ratti pitää irroittaa? Viikseä ei ilmeisesti saa muuten asennettua?
Samalla voisi harkita nahkarattia, näytti Ebaysta satasella saavan sellaisiakin.
http://www.ebay.de/itm/Lederlenkrad-Len ... 20add01cff
Ilmeisesti ratti pitää irroittaa? Viikseä ei ilmeisesti saa muuten asennettua?
Samalla voisi harkita nahkarattia, näytti Ebaysta satasella saavan sellaisiakin.
http://www.ebay.de/itm/Lederlenkrad-Len ... 20add01cff