Mittaristosta oli palanut kellon lamppu, joten ryhdyin eilen sitä vaihtamaan. Sain lampun vaihdettua, laitoin mittariston paikoilleen ja kone käymään. Voi sitä jouluvalojen määrää; lähes kaikki varoitusvalot jäivät palamaan.
Tarkistin liittimien kytkennät ja kiinni ne tuntuivat olevan. Kiristysvipukin oli oikein paikoillaan. Kärähtiköhän autosta jotain kalliimpaa? Onneksi akku oli työn aikana irti.
Läppäri vain kiinni autoon ja raportteja lukemaan. Kaikki onneksi viittasivat mittariston suuntaan. Lopputuloksena oli, että vasen liitin ei ollutkaan täysin pohjassa, vaan oli 1-2 mm auki. Painoin liittimen erityisen huolella pohjaan, lukitusvipu kiinni, akku kiinni ja kone käymään; kaikki varoitusvalot sammuivat. Mittaristoa irroitellessa ja kiinnittäessä oli palanut kaksi uutta lamppua, joten vielä kerran mittaristo irti, mutta lopulta tuli kuntoon.
Mittariston lampun vaihto ja mitä sitten tapahtui...
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla