naputus...
naputus...
Ruvennut hiljattain -01 c320 naputtamaan konehuoneesta, syyllinen on joku motikka heti siinä abs yksikön vieressä. Liekkö joku alipainesysteemi??
Varsinkin lämpimänä, etenkin tyhjäkäynnillä kuuluu todella selvästi ja häiritsevästi terävä naputus...
Olin lukevinani jutusta aiemminkin näillä sivuilla vaan en löytänyt
Varsinkin lämpimänä, etenkin tyhjäkäynnillä kuuluu todella selvästi ja häiritsevästi terävä naputus...
Olin lukevinani jutusta aiemminkin näillä sivuilla vaan en löytänyt
Ei ole tuo 320cdi tuttu. Mutta mulla kolkottelua C 220cdi:ssä piti ilmanputsarikotelo. Sen kannakekumit olivat vanhuuttaan korkkaantuneet ja kotelo pääsi kolisemaan turbon lämpökilpeä vasten.
Huomasi juuri tyhjäkäynnillä ja kun kädellä vähän kotelon päältä painoi niin vaimeni.
-01 malli ja about satatonnia oli silloin mittarissa.
Huomasi juuri tyhjäkäynnillä ja kun kädellä vähän kotelon päältä painoi niin vaimeni.
-01 malli ja about satatonnia oli silloin mittarissa.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
Mulla naputteli edellinen S202 samalla tavalla ja tuo nykynen S210:kin tuntuu naputtelevan samaan tapaan. Siitä absi-yksikön läheltä jostain tulee, varsinkin tyhjäkäynnillä. Edellisessä autossa tuota alkuun itsekkin ihmettelin, mutta en kiteytynyt sen tarkemmin, että mistä se ääni tulee. Viisaammat osaavat varmaan valistaa.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261