Defan pistoke

Vastaa Viestiin
w203
Viestit: 57
Liittynyt: 02.12.2013 22:06

Defan pistoke

Viesti Kirjoittaja w203 »

Mihin olette laittaneet tai missä teillä on lohkolämmittimen pistoke puskurissa? C270, w203:ssa... Tuossa olin asentamassa ylläpitolaturia ja autossa ei ole ennestään pistoketta.. Tunnin tallissa tuota tuumailin, enkä löytänyt paikkaa mihin sen saa helposti ja siististi. Jos joku laittanut c270:een niin olisin kiinnostunut neuvoista ja kuvista :) vm2002
Avatar
isk
<b>Säätäjä</b>
Viestit: 1006
Liittynyt: 21.4.2006 19:02
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja isk »

Tuossa tuo näkyy olevan:

Kuva

Kuskinpuolen muovi puskurin alta pois niin näkee enemmän. Tässä yksilössä johto nousee ajovalon vierestä ylös runkoaisan kupeeseen ja lohkolämppärille.
w203
Viestit: 57
Liittynyt: 02.12.2013 22:06

Viesti Kirjoittaja w203 »

Hieman erinäkönen toi sumari, mulla o musta ritilä siinä ympärillä.. Kattelin kyl tota kohtaa mut näytti pirun ahtaalta.
husaa
Viestit: 5
Liittynyt: 12.4.2013 8:03
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja husaa »

Mulla on C270 vm.2002 -mallisessa keskellä etupuskuria kilven alapuolella. Johto tulee sieltä puskurin ritilän läpi ja Defan töpseli kiinnitetty semmosella johdon mukana tulevalla kannakkeella sinne ritiliän ylimmän aukon yläreunaan.

Auto ollut mulla vasta reilu kuukauden enkä ole tuon tarkemmin tutkinut, muuta kuin että puskurijohdon ja lohkojohdon liitos on tuotu pellin alla moottorin yläreunan tasalle kuskin puolelle ja oli siinä nippusiteellä kiinni.
w203
Viestit: 57
Liittynyt: 02.12.2013 22:06

Viesti Kirjoittaja w203 »

Jees, itteasiassa nyt on mullakin.. nää laitto sen pajalla juurikin tuohon kohtaan kiinni.
husaa
Viestit: 5
Liittynyt: 12.4.2013 8:03
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja husaa »

Tuosta vielä lähiotos missä se itellä on.

Kuva

Vetelin tuossa ennen takatalvea lohkolämppäriltä sisäpistokkeelle johdot ja samalla vaihdoin tuosta noi ruosteiset levyruuvit, millä oli kiinni puskurissa, niihin Defan kumitulpparuuvi -tsydeemeihin. Ruuvin reiät jouduin avartamaan sopiviksi niille 8mm tulpille, mutta tulipahan samalla huomattavasti jämäkämpi kiinnitys.

Tarkotus on ollut julkaista kuvitettua tarinaa tuosta sisäpisotkkeen johdotuksesta, koska se osottautui todella simppeliksi ja haluan jakaa tämän positiivisen kokemukseni, mutta katsotaan nyt koska saa aikaiseksi.
w203
Viestit: 57
Liittynyt: 02.12.2013 22:06

Viesti Kirjoittaja w203 »

Juurikin samassa kohtaa kun mulla, einoo ettei itellä oo lohkolämppärii ollenkaan.. eberillä lämmittelen ja työmatkakun niin lyhyt niin oli pakko laittaa ylläpitolaturi :)
Avatar
RiKo
Viestit: 20
Liittynyt: 19.10.2010 21:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja RiKo »

Tällänen järjestely on ollut käytössä jo parikymmentä vuotta.Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”