CDI:n polttoaineputkien vaihto - ei käynnisty

Vastaa Viestiin
Avatar
pjj53
Viestit: 271
Liittynyt: 03.8.2007 16:02

CDI:n polttoaineputkien vaihto - ei käynnisty

Viesti Kirjoittaja pjj53 »

Mitä erikoista tarvitsee ottaa huomioon CDI koneen matalapainepuolen (ne muoviset pikakiinnikkeillä) pa-putkien vaihdossa. Voiko putket irrottaa "noin vaan" painamalle se lukituskaari pohjaan? Jos vaihtaa ne kaikki putket kerralla, pitääkö systeemiä ilmailla jotenkin, vai pitääkö putket vaihtaa yksi kerrallaa (ja ilmailla tai startata välillä)?
Viimeksi muokannut pjj53, 22.8.2012 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Irrotin '' noin vaan'' enkä ilmaillut Rouvan 270:sestä. Hiukan piti sahata käyntiin, ei ongelmia, eikä herjoja.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
pjj53
Viestit: 271
Liittynyt: 03.8.2007 16:02

Ei lähde käyntiin!

Viesti Kirjoittaja pjj53 »

Nyt on muoviputket vaihdettu. Jouduin irroittamaan polttoainesuuttimille menevät putket, että sain vaihdettua paluuputken.

Nyt ei suostu lähtemään käyntiin, vaikka olen kuinka yrittänyt ilmata suuttimille meneviä putkia! Muoviputkissa ei näyttäisi olevan ilmaa.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4361
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Kaikkia osia tullut vaihdettua suodattimelta eteenpäin ja aina on lähtenyt käyntiin ilman mitään konsteja,kun vain suodatinkotelo on ihan täynnä polttoainetta.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
arsenikki
Viestit: 35
Liittynyt: 02.1.2012 17:40
Paikkakunta: iiden

vuotaa

Viesti Kirjoittaja arsenikki »

sama homma itsellä. kylmänä todella huono lähtemään käyntiin. saa sahata 5-10 kertaan ennenkuin tulille, usein eka startilla käy käynnissä, mutta sammuu. yhteen matalapainepuolen muoviliittimeen vaihdoin O-renkaan kun silmällä näki vuodon ja sihinä kuuluin kun sammutti. viikon pelasin moitteetta mutta taas alkoi ongelmat. muualla ei havaittavia vuotoja tällähetkellä. :roll:
pitääköhän alkaa sitten nuo kirkkaat letkut vaihtelemaan ja samalla muihinkin muoviliittimiin ne o-renkaat.
pakkasten tullen varmaan turha yrittääkkään tulille jos nyt jo näin vaikeaa. (+4 - +10 astetta) :cry:
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ilmaatko systeemin siitä suuttimien 14mm mutterista? Siitä minä ainaki ensiks joka ikisen erikseen ilmasin.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

pitääköhän alkaa sitten nuo kirkkaat letkut vaihtelemaan ja samalla muihinkin muoviliittimiin ne o-renkaat.
Kaikki kirkkaat putket uusiksi ja jos on sammutin erikseen niin sen ja pumpun välinen musta putki.
Tarvittaessa suutinremppaa jos ei vieläkään käynnisty kuten pitää.
arsenikki
Viestit: 35
Liittynyt: 02.1.2012 17:40
Paikkakunta: iiden

jou

Viesti Kirjoittaja arsenikki »

juu pitää käydä hartikaiselta kysymässä mitä maksaa noi letkut. jospa näillä saisi käynnistysvaikeudet pois.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Eikö ne putket voi vaihtaa metritavaraan?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Voi, mutta se on samaa ku siirtelis p**kaa kärestä toisehen :lol:

Ei ole ihan yksi tai kaksi autoa mitä meilläkin on käynyt, joihin on "säästämällä" tehty toi pa-putkien vaihto:
- uudet o-renkaat
- nylon putket vaihdettu normi pa. letkuun ja klemmareilla kiinni 8)

Aina vaan samat ongelmat jatluvat, jotka sitten poistuvat kun laitetaan originaalit uudet pa-putket.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
arsenikki
Viestit: 35
Liittynyt: 02.1.2012 17:40
Paikkakunta: iiden

joo

Viesti Kirjoittaja arsenikki »

nyt se sitte jäi kerrostalon pihaan. ekalla kävi käynnissä. nyt ei sitte.yritäkään. mitenhän tuon paskan saa nyt tulille tuosta?
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: joo

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

arsenikki kirjoitti:mitenhän tuon paskan saa nyt tulille tuosta?
Testeriin. Sitten selviää.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
pjj53
Viestit: 271
Liittynyt: 03.8.2007 16:02

Railiputken paine?

Viesti Kirjoittaja pjj53 »

*lla näkee railiputken paineen (olettaen, että paineanturi toimii oikein!). Sit on kait kolme vaihtoehtoa, jos ei paineet nouse: paineventtiili, vuotava suutin, korkeapainepumppu. Mulla oli sit tuo viimeisin vaihtoehto. Pumppu kustantaa 500 - 1200 ekee, riippuen mistä hankkii.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Lucky-Dog kirjoitti:Aina vaan samat ongelmat jatluvat, jotka sitten poistuvat kun laitetaan originaalit uudet pa-putket.
Hyvä tietää. Taidan ostaa orginellit omaan. mitähä neki maksaa :/
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Sergey kirjoitti:
Lucky-Dog kirjoitti:Aina vaan samat ongelmat jatluvat, jotka sitten poistuvat kun laitetaan originaalit uudet pa-putket.
Hyvä tietää. Taidan ostaa orginellit omaan. mitähä neki maksaa :/
Just kattelin. Muutamasta eurosta pariin kolmeen kymppiin riippuen putkesta.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

jeesus ku kallista. sais tarvikeletkua samal rahalla kokonaisen kelallisen.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

LD kirjoitti:Ei ole ihan yksi tai kaksi autoa mitä meilläkin on käynyt, joihin on "säästämällä" tehty toi pa-putkien vaihto:
- uudet o-renkaat
- nylon putket vaihdettu normi pa. letkuun ja klemmareilla kiinni Cool

Aina vaan samat ongelmat jatluvat, jotka sitten poistuvat kun laitetaan originaalit uudet pa-putket.
Juu, värkkääminen on loputon suo tuossa(kin) kohtaa.
Kaikki kerralla uusiksi = ongelmat poissa.
arsenikki
Viestit: 35
Liittynyt: 02.1.2012 17:40
Paikkakunta: iiden

hjoo

Viesti Kirjoittaja arsenikki »

eli sain sahattua auton kuitenkin käyntiin. vein hartikaiselle, mittasivat ohivuodot=ok. vaihtoivat siirtopumpun ja suodattimen välisen letkun ja nyt pelaa ku ajatus :)
OskuV
Viestit: 314
Liittynyt: 16.6.2008 22:02
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja OskuV »

onre kirjoitti:
Sergey kirjoitti:
Lucky-Dog kirjoitti:Aina vaan samat ongelmat jatluvat, jotka sitten poistuvat kun laitetaan originaalit uudet pa-putket.
Hyvä tietää. Taidan ostaa orginellit omaan. mitähä neki maksaa :/
Just kattelin. Muutamasta eurosta pariin kolmeen kymppiin riippuen putkesta.
Mistä niitä noin halvalla saa? Marmoritiskillä hinta oli yht 150€...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”