c 270 cdi:n imusarja vaihtoon ?
c 270 cdi:n imusarja vaihtoon ?
Hei ! auto on -03 270 cdi ja tuossa pari päivää sitten siitä katosi tehot...olen lukenut tämänkin foorumin viestejä ja etsinyt neuvoa ja kävin merkkiliikkeessä testerissä ja tulos oli otsikon mukainen...ja kallis...onko tässä 270:ssa sama kuin 2oo:ssa tai 220:ssa että sen imusarjan voi pestä ja läpät jopa poistaa jos niitä siellä enää on ? kylmänä startin jälkeen auto toimii ekan kiihdytyksen ajan normaalisti ja kone kiertää ihan ok,mutta sitten tulee se vikatika ja kierrorajoitus....maf:n vaihdoin noin ensihoitona ja toimikin puolipäivää jonka jälkeen iski taas tuo halvaus...matkaa takana mittarin mukaan 210000..
Re: c 270 cdi:n imusarja vaihtoon ?
kai ne siellä merkkiliikkeessä sai siitä jonkin oikean vika koodinkin?E230 kirjoitti:Hei ! auto on -03 270 cdi ja tuossa pari päivää sitten siitä katosi tehot...olen lukenut tämänkin foorumin viestejä ja etsinyt neuvoa ja kävin merkkiliikkeessä testerissä ja tulos oli otsikon mukainen...ja kallis...onko tässä 270:ssa sama kuin 2oo:ssa tai 220:ssa että sen imusarjan voi pestä ja läpät jopa poistaa jos niitä siellä enää on ? kylmänä startin jälkeen auto toimii ekan kiihdytyksen ajan normaalisti ja kone kiertää ihan ok,mutta sitten tulee se vikatika ja kierrorajoitus....maf:n vaihdoin noin ensihoitona ja toimikin puolipäivää jonka jälkeen iski taas tuo halvaus...matkaa takana mittarin mukaan 210000..
esim. imusarjan läppämoottori
tietääkseni mikään testeri ei anna vikakoodia imusarja
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4304
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: c 270 cdi:n imusarja vaihtoon ?
Samat konstit toimii kuin muisakin pienemisäkin cdi koneisaE230 kirjoitti:Hei ! auto on -03 270 cdi ja tuossa pari päivää sitten siitä katosi tehot...olen lukenut tämänkin foorumin viestejä ja etsinyt neuvoa ja kävin merkkiliikkeessä testerissä ja tulos oli otsikon mukainen...ja kallis...onko tässä 270:ssa sama kuin 2oo:ssa tai 220:ssa että sen imusarjan voi pestä ja läpät jopa poistaa jos niitä siellä enää on ? kylmänä startin jälkeen auto toimii ekan kiihdytyksen ajan normaalisti ja kone kiertää ihan ok,mutta sitten tulee se vikatika ja kierrorajoitus....maf:n vaihdoin noin ensihoitona ja toimikin puolipäivää jonka jälkeen iski taas tuo halvaus...matkaa takana mittarin mukaan 210000..
minkä vika koodin *:ri antoi testailusa ?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
vikakoodi
eivät ne sitä testiraporttia antaneet,enkä siinä hässäkässä sitä muistanut pyytää...kysyn huomenna sen vikakoodin...kustannusarvion osaluettelossaon on se "servomotor" mainittu...ilmoittelen,kun saan sen vikakoodin selville
koodi
P1189-016....M55 imukanavan katkaisun moottori...ajelin autolla pikku reissun eilen reilu 200 km ja kulutusta näytti 5.2...kulkee ihan ok,kunhan ei hätäile kiihtyvyyden kanssa...oli toinenkin vikakoodi P2001,mutta se kuulemma kuittaantui...olisko näistä kommenttia ?
Otetaas kantaa wanhaan aiheeseen; kun tuossa meikäläisen C270cdi:ssä on kans vähän laimea alavääntö ja epäilen imusarjan läppien olevan jo aikaa sitten jumiutuneet ja vuotoakin esiintynee alapuolelta kun lohkon kylkeä katsoo.
No kuitenkin haluaisin nuo läpät toimintaan ni onko se sit uusi imusarja vai pystyykö/kannattaako korjta vanhoja läppiä?
