Eli heti käynnistyksessä alkaa flekti pyörimään täysillä ja mittaritauluun ilmestyy:


Venttiilikopan päällä olevasta ”ufosta” menee putki turbon imuilmaputkeen jossa vastus jos oikein muistan.. itellä oli väyrysessä juurikin se vastus oikosessa, pistoke pois ja sulake pysyi ehjänä eikä talvella jäätyillyt.dry kirjoitti:Mistäs sellanen löytyy?dealer kirjoitti: ja siitä sulakkeesta, olisiko tässä sitten huohottimen vastus oikosessa
Venttiilikopan päällä olevasta ”ufosta” menee putki turbon imuilmaputkeen jossa vastus jos oikein muistan.. itellä oli juurikin se vastus oikosessa, pistoke pois ja sulake pysyi ehjänä eikä talvella jäätyillyt.dry kirjoitti:Mistäs sellanen löytyy?dealer kirjoitti: ja siitä sulakkeesta, olisiko tässä sitten huohottimen vastus oikosessa
Jaha, täytyypä kokeilla!Magge-- kirjoitti:Venttiilikopan päällä olevasta ”ufosta” menee putki turbon imuilmaputkeen jossa vastus jos oikein muistan.. itellä oli juurikin se vastus oikosessa, pistoke pois ja sulake pysyi ehjänä eikä talvella jäätyillyt.dry kirjoitti:Mistäs sellanen löytyy?dealer kirjoitti: ja siitä sulakkeesta, olisiko tässä sitten huohottimen vastus oikosessa
Ja itse itselleni vastaten; tuo ohut kuminen tiiviste on sitä varten, jos vesipumpussa tai koneen puoleisessa liitäntäpinnassa on ura. Muuten sitä ei ilmeisesti laiteta.dry kirjoitti:Kyllä se neste (pesun jälkeen) näytti pumpun tiivisteestä valuvan. Otin pumpun irti ja samalla vaihdan uuteen.
Mutta mutta, uuden pumpun mukana tuli muotoon leikattu tiiviste joka ei ihan kumilta vaikuta (jäykkä ja hieman karhea), pitääkö tuohon väliin nyt laittaa jotain lisätököttiä, tiivisteliimaa tms?
Tuollaset tiivisteet tuli pumpun mukana:
Käytetäänkö nuo molemmat?
Miten ja mihin tuo ohut tiiviste laitetaan?
Joo, starilla kurkattiin kun flekti alkoi huutaa, virtakatkos ohjainlaitteessa oli silloin, herjaa myös läppämoottorista, mutta käynnistyi siis muutama päivä sitten vesipumpun vaihdon jälkeen (oli toki vikatilassa, mutta käynnistyi kuitenkin).juu-zo kirjoitti:Eli startti pyörii mutta ei käynnisty? Cdi:n ollessa kyseessä ensimmäinen katse pilttoainepuoleen ja onko putkissa ilmaa? Muuten sanoisin että edelleen starilla näkisi mikä siellä nyt ahdistaa.
Kiitos!dealer kirjoitti:Päinvastoin.onko valkoisella ympäröity siis korkeapainepumppu ja lilalla ympäröity siirtopumppu?
Korkeapainepumppuun saa tiivistesarjaa. Putket kannattaa ostaa kokonaisina valmiina putkina.
OK!pp d kirjoitti:Ja tuon korkeapainepumpun tiivisteitten vaihto on sitte arpapeliä.
Itte aikoihnaan pelasin mutta voittorosentti oli senverran huono että annoin periksi.
Kohtuu hintasia vaihtopumppuja saapi nykysin jo vähä sieltä-täältä (tai no ei täältä ennää...)