V126 300SEL-->300SDL Projektia+Kuvia-->Myyty.
Tyylikkäät valot!!
Tyylikkäät kuulerin putket!
Tyylikkäät kuulerin putket!
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Valoista
Niih, kerrohan vähäsen, mitkä tuikuttimet olet tonne keulalle sorvannut?
Ite olen noilla Osramin Cool Blueilla (H4) saanut tähän astisista sinisimmän valon. Mutta ei noi ihan niiltäkään näytä...
Onkos toi jokin jälkiasennus-xenon malli?
Kuulemma vanhempiin, juurikin ikäluokkaa 1988-1990 saisi "laillisesti" xenonit asennettua, kunhan A) ne xenonit ovat E-hyväksytyt ja B) sulla on toimivat lampun pesimet???
Ite olen noilla Osramin Cool Blueilla (H4) saanut tähän astisista sinisimmän valon. Mutta ei noi ihan niiltäkään näytä...
Onkos toi jokin jälkiasennus-xenon malli?
Kuulemma vanhempiin, juurikin ikäluokkaa 1988-1990 saisi "laillisesti" xenonit asennettua, kunhan A) ne xenonit ovat E-hyväksytyt ja B) sulla on toimivat lampun pesimet???
Ei muuta kuin kromikaaret kiinni vain. Väliin voi laittaa vaikkapa kylppärisilikonia ja kiinnitys pob-niiteillä. Kyllä siitä vielä hyvä tulee. Noiden samojen ongelmien parissa sitä on itsekin joutunut taistelemaan.
On muuten hyvin sovitettu kone. Kuin SD:ssä konsanaan. Näkyy olevan käytetty paljon SD-osia.
On muuten hyvin sovitettu kone. Kuin SD:ssä konsanaan. Näkyy olevan käytetty paljon SD-osia.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99
Joo... minustakin nuo kuulerin putket on aika huomaamattomat.JuhoL kirjoitti:
Tyylikkäät kuulerin putket!
Valot on jälkiasenteisen xenonit. Ja umpiot uudet.
Konehuoneesta sen verran että siellä on SDL:n osia niin paljon kuin jaksoin vaihtaa koneen vaihdon yhteydessä. vielä sinne joitain palikoita on.
ASD:n säiliö on irti. Ei se toimi vaikka se oliskin paikoillaa.
Takakaaret tulee varmaan leikkaa ja liimaa periaatteella palasista.
Loppuviikosta autosta hiekkapuhalletaan jahka kerkeän kaikki ylimääräiset lirputtimet autosta purkamaan, Takapuskurin alunen kokonaan helmat,ovien alareunat, peräkontin pohjan runkopalkit, takasisäkaaret ja peräkontin sisusta noiden sivukoteloiden osalta. Varmaan samalla puhalluksen alle joutunee edestä ainakin kallistuksen vakaajan läpiviennit.
Sen jlk alkaa armoton hitsaus.
Sen jlk alkaa armoton hitsaus.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Foorumilla "pyörii" yks hyvä ja ahkera hitsari....Mika.T kirjoitti: Sen jlk alkaa armoton hitsaus.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Joo OK en kerro kellekää.....Rässi66 kirjoitti:
L-D, hyssssss... On nuita omiaki vielä....
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Jaha... pakkasten takia hiekkapuhallus on siirtynyt ja siirtynyt... rävin toisen puolen sivukotelon kasaan tässä yks ilta.
Vielä pittää kaarta vähän paikkailla sille puolelle.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000606.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000607.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000608.jpg
Vielä pittää kaarta vähän paikkailla sille puolelle.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000606.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000607.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000608.jpg
Olipa taasen lähes viikon tauko rappauksessa. Eilen tuossa leikoin auki noita ruostepaikkoja....
Sikäli mikäli positiivista. Vänkärinpuolen ovet, etulokasuoja ja helma pl. helman takapään tunkinreiän ympärystä, on terveitä. Jopa pohja
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000610.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000612.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000613.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000615.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000614.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000616.jpg
Tallissa "hieman" savua....
Tuli sitten rävittyä tuon kotelosuojavahan kanssa myös.
Paineilmalla puhaltelin joka reiästä koteloihin suojavahaa sumuna.
Sikäli mikäli positiivista. Vänkärinpuolen ovet, etulokasuoja ja helma pl. helman takapään tunkinreiän ympärystä, on terveitä. Jopa pohja
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000610.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000612.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000613.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000615.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000614.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000616.jpg
Tallissa "hieman" savua....
Tuli sitten rävittyä tuon kotelosuojavahan kanssa myös.
Paineilmalla puhaltelin joka reiästä koteloihin suojavahaa sumuna.
Jotkut sitä osaa/uskaltaa väsäillä.. Osaispa itekki irrotta ja purkaa koneen tosta vaan iltapuhteena, tai muuta sellasta.. Harmi, ku ois lämmin talliki käytettävissä aina sillon tällön, mutta osaaminen jää lähinnä ilmansuodattimen vaihtoon.. Laturin hihnaaki vaihtaessa meni vähintään 2h..
Ps. Onks toi sun mese samaa väriä ku mun..? ku ei kunnolla erottanu kuvista..
Ps. Onks toi sun mese samaa väriä ku mun..? ku ei kunnolla erottanu kuvista..
Vaihetaan,omassa jotain vikaa:vaparin pumppu mynän jäljiltä,7mm.elukat...Mika.T kirjoitti:Tulipa vaihdettua koneeseen vaparin syöttöpumppu... Voi että sitä vetojen määrää.
Nostaa paineetkin hikisesti huudattamalla jopa 0.6kiloon. Vakioturbolla
KKK 26 mutka,ja ahtopaineet nousee hetkessä kiloon,pakopaineet 1,2 .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Ja heti pitää perua eilisiä puheita,tänään piti käydä koeajolla talven jälkeen ensimmäistä kertaa,ja ahdot nousi vähän yli 0,5 ja pakopaineet kilon pintaan.
Eli vissiin vois syöttöä lisätä vähäsen,sais vaikka ahtoja 0,8 paikkeille.
Muuta ei siis tullut talven aikana tehtyä,kuin pakoputki vaihettu ja syöttöä kolme kierrosta pienemmälle.
Eli vissiin vois syöttöä lisätä vähäsen,sais vaikka ahtoja 0,8 paikkeille.
Muuta ei siis tullut talven aikana tehtyä,kuin pakoputki vaihettu ja syöttöä kolme kierrosta pienemmälle.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Vakioputkella maksimi pakopaineet 1,6,silloin kun vielä ahdot nousi.Yli kilon ahtoja ei tuolla hyrrällä kokeiltu,eikä kokeilla.
O.t.oli pariviikkoa sitten myynnissä melkosen sopivankokoinen Garretin gt,imu 50mm.,pako 55mm.Myöhästyin vaan vähän,hetihän tuommonen menee 380€:n hinnalla .
O.t.oli pariviikkoa sitten myynnissä melkosen sopivankokoinen Garretin gt,imu 50mm.,pako 55mm.Myöhästyin vaan vähän,hetihän tuommonen menee 380€:n hinnalla .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Nonii,ei onneksi ollut mitään vikaa.Ahdot nousee niinku pitääkin.
Semmonen homma käyny,kun tuossa vuodenvaihteessa laitoin uuden teollisuusmittarin ahtopaineelle,ni siinä mittarin päällä oli se nasta paikallaan,oli jonkinverran painetta mittarissa ,eli ei näyttänyt oikein.
Nyt kun ajelin tuossa vähän,niin pakopaineet menee suht normaaliajossa jotain 0,1 ahtojen edellä.
Ja tässävaiheessa kiitos Lappeenrannan lentokentälle:Kun nopeus/kierroslukumittari on pohjassa,silloin pakopaineet 1,6-1,8 .
Eli testaus osoitti,että tuolla mutkalla pärjää Suomen olosuhteissa,Saksaan ei kannata lähteä .
Semmonen homma käyny,kun tuossa vuodenvaihteessa laitoin uuden teollisuusmittarin ahtopaineelle,ni siinä mittarin päällä oli se nasta paikallaan,oli jonkinverran painetta mittarissa ,eli ei näyttänyt oikein.
Nyt kun ajelin tuossa vähän,niin pakopaineet menee suht normaaliajossa jotain 0,1 ahtojen edellä.
Ja tässävaiheessa kiitos Lappeenrannan lentokentälle:Kun nopeus/kierroslukumittari on pohjassa,silloin pakopaineet 1,6-1,8 .
Eli testaus osoitti,että tuolla mutkalla pärjää Suomen olosuhteissa,Saksaan ei kannata lähteä .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
No tulipa sitten Perjantai iltahommina vaihdettua ässään SDL:n oikea perä. Eli välitys muuttui 3.46--->2.88 Samalla vaihdoin autoon MAILIMITTARIN.
Perän vaihdosta onkin juttua toisaalla... Ei ollut ihan tuosta vaan napsasta vetoakselit irti tuosta varaosa SDL:stä
Turbon syöttöpumpun vein lauantaina ppd:lle ylivieskaan. Jahka siihen jotain eloa saadaan
Perän vaihdosta onkin juttua toisaalla... Ei ollut ihan tuosta vaan napsasta vetoakselit irti tuosta varaosa SDL:stä
Turbon syöttöpumpun vein lauantaina ppd:lle ylivieskaan. Jahka siihen jotain eloa saadaan
Murhetta murheiden perään.
Pasille toimitetusta pumpusta ei saa ilmeisesti kalua ilman ehjää säädin osaa.
No ja tänään laukesi sitten vaihdeloota. Puhaltelee öljyt kartanolle. 50km matkalla lisäsin 3litraa öljyä ja kotia päästessä viiminen 5km tultiin sitten ykkösellä kaasupohjassa.
Ostakaa joku tästä hyvä romu.....
Ostanko Tojotan?????
Pasille toimitetusta pumpusta ei saa ilmeisesti kalua ilman ehjää säädin osaa.
No ja tänään laukesi sitten vaihdeloota. Puhaltelee öljyt kartanolle. 50km matkalla lisäsin 3litraa öljyä ja kotia päästessä viiminen 5km tultiin sitten ykkösellä kaasupohjassa.
Ostakaa joku tästä hyvä romu.....
Ostanko Tojotan?????
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Oltiin tässä yksi ilta remppaa tekemässä erään foorumilaisen kanssa ja hän sitten jossain välissä tokaisi: "Kokemus tuo varmuutta". Allekirjoitan tämän täysin.500sel kirjoitti:Osaispa itekki irrotta ja purkaa koneen tosta vaan iltapuhteena, tai muuta sellasta.. Harmi, ku ois lämmin talliki käytettävissä aina sillon tällön, mutta osaaminen jää lähinnä ilmansuodattimen vaihtoon.. Laturin hihnaaki vaihtaessa meni vähintään 2h..
Itse olen lähtöisin kodista, jossa sepän taidot olivat sitä luokkaa, että akku piti käydä vaihdattamassa huoltoasemalla. Ei siis tarttunut ainakaan öljyä tassuihin siitä kodista jossa kasvoin. Toisaalta sain sitten kaikkea muuta tilalle.
Autoasioita olen oppinut lukemalla vanhoja autonkorjausoppaita, kyselemällä tyhmiä ja seuraamalla vierestä kun osaavat tekee. Itse olen tehnyt vähäisempiä hommia. Sitten kun saa niitä pienempiä hommia onnistumaan, alkaa itseluottamus kasvaa ja usko pystyvänsä isompiinkin hommiin. Ja joka kerta kun tekee jotain uutta kasvaa samalla kokemus. Ja tämä kokemus luo varmuutta.
Jos sulla on lämmin talli ja joku osaavampi kaveri, niin lähde rohkeasti yrittämään! Ihmiset niitä autohommia tekee, joten sinäkin pystyt!
Kein siknatuur
Niin se on. Isokin homma on vain joukko pienempiä hommia.Sampo N. kirjoitti:Oltiin tässä yksi ilta remppaa tekemässä erään foorumilaisen kanssa ja hän sitten jossain välissä tokaisi: "Kokemus tuo varmuutta". Allekirjoitan tämän täysin.500sel kirjoitti:Osaispa itekki irrotta ja purkaa koneen tosta vaan iltapuhteena, tai muuta sellasta.. Harmi, ku ois lämmin talliki käytettävissä aina sillon tällön, mutta osaaminen jää lähinnä ilmansuodattimen vaihtoon.. Laturin hihnaaki vaihtaessa meni vähintään 2h..
Itse olen lähtöisin kodista, jossa sepän taidot olivat sitä luokkaa, että akku piti käydä vaihdattamassa huoltoasemalla. Ei siis tarttunut ainakaan öljyä tassuihin siitä kodista jossa kasvoin. Toisaalta sain sitten kaikkea muuta tilalle.
Autoasioita olen oppinut lukemalla vanhoja autonkorjausoppaita, kyselemällä tyhmiä ja seuraamalla vierestä kun osaavat tekee. Itse olen tehnyt vähäisempiä hommia. Sitten kun saa niitä pienempiä hommia onnistumaan, alkaa itseluottamus kasvaa ja usko pystyvänsä isompiinkin hommiin. Ja joka kerta kun tekee jotain uutta kasvaa samalla kokemus. Ja tämä kokemus luo varmuutta.
Jos sulla on lämmin talli ja joku osaavampi kaveri, niin lähde rohkeasti yrittämään! Ihmiset niitä autohommia tekee, joten sinäkin pystyt!
Automaattilaatikon kanssa Siekkinen kyllä neuvoo miten menetellä. Kunhan saat vielä pumpun kuntoon, niin alkaa maailma näyttää ässän ratin takaakin positiiviselta.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99
Se on se facelift mallin uusi ominaisuus eli automatic oil dumperMika.T kirjoitti:Loota otettiin tänään alas autosta. Huomenna sinne nousee toinen mokoma. Sen kummempaa en nyt jaksa edes ajatella.
Vanhasta laatikosta lentää öljyt kartanolle turbiinikopan uumenista.
Pois otettaessa ei kyllä hoksattu mistä se olisi voinut tulla. Turbiiniakselin stefankin näytti olevan aivan terve.