huolto ja alustan viat

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
Avatar
avantgarde
Viestit: 29
Liittynyt: 19.11.2006 1:14
Paikkakunta: kerava

huolto ja alustan viat

Viesti Kirjoittaja avantgarde »

käytin autoni (w203 200kompr.-01) aj.120tkm huollossa veholla ja samalla tutkittiin alustan kolinoita.
normaalin b-huollon lisäksi vaihdettiin:
takapään ne kuuluisat narinahelat,
eteen vetotuet ja vakaajan sisemmät kumit
ja lisäksi vaihdelaatikon ja perän öljyt

yhteishinta 1726,48€ suolaselta tuntu ainakin ensalkuun
huolto oli nyt ensimmäinen huolto minun aikanani ja kyselisin nyt oliko normaalin hintainen? missä kannattaa tehdä seuraavat huollot?veholla samaan malliin vaiko jossakin muualla. tarkotuksena olisi pitää auto itsellä ainakin seuraavat 3vuotta.

suosittele pätevää huoltoliikettä uusimaan alueella. ja jos löytyy itse yrittäjiä niin itteensä saa kehua vaikka yv:llä :wink:
Avatar
Tenta
Herrasmies
Viestit: 552
Liittynyt: 09.2.2006 16:18
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tenta »

Osaava mersuihin erikoistunut huoltoliike on Nummelassa, Autohuolto Weurlander Oy, Asematie 50, 040-5715482. Laadukas työ ja kohtuulliset hinnat.
hanse
Viestit: 176
Liittynyt: 01.1.2007 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hanse »

Jos aiot pitää auton itse, niin kannaa opetella varsinaiset hultotoimenpiteet itse, ne eivät ole vaikeita kunhan hankit muutaman sopivan työkalun. Toimenpiteitähän ei ole juuri muita kuin öljyn ja ö-suodattimen vaihto ja polttoaine- ja ilmansuodattimen vaihdot, nekin aika harvoin. Jarrupalatkin vaihtuu yhtä helposti kuin missä hyvänsä autossa.
Jos päädyt omatoimisuuteen, neuvoja löytyy kyllä riittävästi foorumeilta, on olemassa myös aika hyvä saksankielinen korjauskäsikirja omatoimiseen huoltoon ja yksinkertaisimpiin korjauksiin.
Mutta jos haluat teettää muilla, niin Rollen Tähtihuolto Itä-helsingissä lienee ihan OK, tai KL-Auto Flemari 4:ssä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 alusta”