Rail commmand
Rail commmand
Rail command ->Säätöpoikkeamaa ilmoitti vehon mittari. Mitä voi olla rikki ? Mulla on voimaa.comin teho-ohjelma koneessa. Mitä kannattaisi tehdä.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Oirehtiiko auto jotenkin ?
Mitäs se töpselin käyttäjä (asentaja) ehdotti viaksi ?
Korjaukseksi voi tietysti kokeilla alkuperäistä ohjelmaa
Itse asentelen Digituningin ohjelmia ja niiden kanssa ei ole ongelmia, joten hiukan epäilen tuota mahdollisuuutta. Mutta kaikkihan on mahdollista toisaalta
Mitäs se töpselin käyttäjä (asentaja) ehdotti viaksi ?
Korjaukseksi voi tietysti kokeilla alkuperäistä ohjelmaa
Itse asentelen Digituningin ohjelmia ja niiden kanssa ei ole ongelmia, joten hiukan epäilen tuota mahdollisuuutta. Mutta kaikkihan on mahdollista toisaalta
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
rail-putki
Niin eli koodi on rail-putken paineenvalvonta säätöpoikkeama.
Auto on muutaman kerran tehnyt sitä ettei meinaa millään lähteä käyntin, piti startata kauan. Ekalla kerralla ei meinannut lähteä käyntiin millään (oli seisonut 26 h pihassa) ja toisella kerralla seisoi 8 h. Kummallakin kerralla kun lähdin ajamaan -> painon jonkun ajan kuluttua hanan pohjaan ja auto hyytyi ja mittrissa luki EPC (el. power control). Nyt taas ei ole ollut hetkeen mitään.
Mikä mahtaa olla vikana.
Auto on muutaman kerran tehnyt sitä ettei meinaa millään lähteä käyntin, piti startata kauan. Ekalla kerralla ei meinannut lähteä käyntiin millään (oli seisonut 26 h pihassa) ja toisella kerralla seisoi 8 h. Kummallakin kerralla kun lähdin ajamaan -> painon jonkun ajan kuluttua hanan pohjaan ja auto hyytyi ja mittrissa luki EPC (el. power control). Nyt taas ei ole ollut hetkeen mitään.
Mikä mahtaa olla vikana.
Rail low pressure
Hi,
Mulla S320 cdi vm 2002 ja tehnyt parikertaa saman. EPC control- ota korjaamoon yhteyttä. En ole vielä ehtinyt viedä huoltoon, mutta puhelimessa epäilivät suutinvikaa. Auto tehnyt tämän muutaman kerran mutta on toistaiseksi lähtenyt käyntiin pitkän startin jälkeen.
Mulla S320 cdi vm 2002 ja tehnyt parikertaa saman. EPC control- ota korjaamoon yhteyttä. En ole vielä ehtinyt viedä huoltoon, mutta puhelimessa epäilivät suutinvikaa. Auto tehnyt tämän muutaman kerran mutta on toistaiseksi lähtenyt käyntiin pitkän startin jälkeen.
.
Rail-putken painetta tarkkaillaan tavattoman tarkasti.
Pienikin poikkeama ohjelmoidusta arvosta aiheutaa moottorin sammuttamisen, siitä virheilmoitus.
Eri asia sitten on, mikä aiheuttaa poikkeaman paineessa.
Siitäkin on täällä runsaasti kirjoitusta.
Liittyvät vaikkapa cdi-moottoreiden käyntiinlähtöongelmiin.
Varsinkin hiukan vanhempiin, 1350bar järjestelmiin.
Lyhyesti.
Halvempi vika on, että on vaan polttoainelinjan + pumpun tiivisteet finaalissa.
Vähän rahaa - paljon työtä.
Kalliimpi tas se, että suutin, tai suuttimet vuotavat koko ajan "läpi" paluulinjaan.
Paljon rahaa - vähän työtä.
Rail-putken painetta tarkkaillaan tavattoman tarkasti.
Pienikin poikkeama ohjelmoidusta arvosta aiheutaa moottorin sammuttamisen, siitä virheilmoitus.
Eri asia sitten on, mikä aiheuttaa poikkeaman paineessa.
Siitäkin on täällä runsaasti kirjoitusta.
Liittyvät vaikkapa cdi-moottoreiden käyntiinlähtöongelmiin.
Varsinkin hiukan vanhempiin, 1350bar järjestelmiin.
Lyhyesti.
Halvempi vika on, että on vaan polttoainelinjan + pumpun tiivisteet finaalissa.
Vähän rahaa - paljon työtä.
Kalliimpi tas se, että suutin, tai suuttimet vuotavat koko ajan "läpi" paluulinjaan.
Paljon rahaa - vähän työtä.
S320 cdi oli huollossa ja vika löytyi rail- paineensäätöventtiilistä. Rail paineen min alittui ja max ylittyi. Nyt venttiili vaihdettu ja käynnistyvyys parani normaaliksi. Eli nyt lähtee hyvin käyntiin kylmänä, webastolla esilämmitettynä, webastolla vain hetken lämmitettynä sekä lämpimänä ajon jälkeen ja vielä kylmänäkin.