W/S203:n CD-vaihtaja lakkasi toimimasta

Vastaa Viestiin
Avatar
eerola
Herrasmies
Viestit: 1674
Liittynyt: 23.1.2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

W/S203:n CD-vaihtaja lakkasi toimimasta

Viesti Kirjoittaja eerola »

203-Mersun CD-vaihtaja lakkasi toimimasta yhtäkkiä. Vaihtajaan tulee virta ja se ottaa makasiinin sisään ja sylkee jopa sen uloskin. Mutta radion näyttöön tulee silti "Magazine Empty"-teksti.

Kun makasiinin tuuppaa sisään, se mekanismi, jonka pitäisi käydä levyt läpi liikkuu kasetin edessä alhaalta ylös, mutta syystä tai toisesta se ei koukkaile levyjä makasiinista.

Putsasin vaihtajan enkä löytänyt siitä mitään ilmeistä (osa irti tms.) vikaa muutenkaan. Onko kenelläkään kokemusta, mistä vika saattaa johtua?
-T

Kuva
Avatar
eerola
Herrasmies
Viestit: 1674
Liittynyt: 23.1.2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Riittävän monen makasiinin lataamisen jälkeen kiinalaisvalmisteinen Alpine-mekaniikka alkaa reistata. Homma ratkeaa niinkin rankalla tempulla kuin mottaamalla apparaattia pohjaan samalla hetkellä kun makasiini on latautumassa. Tärsky saa hiukan sivuun lispahtaneen ratassysteemin jälleen liikkeelle. Tai sitten rikkoo härvelin lopullisesti. Tämä ohje löytyi oikein viralliselta weppisivulta ja korjasi vaihtajani. Ainakin toistaiseksi.
-T

Kuva
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

:shock: :shock:

Olipa mainiot korjausohjeet :D

-risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
Generig
Vibrageneraattori
Viestit: 2800
Liittynyt: 02.10.2005 20:18
Paikkakunta: Mansesteri

Viesti Kirjoittaja Generig »

Erinomaista kerrassaan :lol:

Vielä siis löytyy Mersuista edes jotain korjattavaa ilman testeriä.
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.

/Change is only constant
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

eerola kirjoitti: Homma ratkeaa niinkin rankalla tempulla kuin mottaamalla apparaattia pohjaan samalla hetkellä kun makasiini on latautumassa. Tärsky saa hiukan sivuun lispahtaneen ratassysteemin jälleen liikkeelle. Tai sitten rikkoo härvelin lopullisesti. Tämä ohje löytyi oikein viralliselta weppisivulta ja korjasi vaihtajani. Ainakin toistaiseksi.
Heeee :D

Tätä minä olen jankuttanut iätajat. Helkaman telkkareiden -60 luvun
malleissa oli täsmälleen sama hienosäätömenetelmä.

Flipperivirtuooosien napakka taaki sopivaan kohtaan näemmä
tepsii tämänpäivän autoelektroniikassakin :happy:

Heikki :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 sähkö”