virtalujon jatkokertomus

Vastaa Viestiin
hasse
Viestit: 13
Liittynyt: 12.10.2006 16:46
Paikkakunta: tuusula

virtalujon jatkokertomus

Viesti Kirjoittaja hasse »

26.12.11 kirjoitin viasta " mittaristo pimea " vika oli virtalukossa ja korjattiin veholla kovalla hinnalla. 13.1 olin menossa APP:lle vaitamaan termostaattia ja pysäköin auton korjaamon ulkopuolella ja menin sisään morjestamaan Aria .Sitten kun piti ajaa auton hallille niin ei tapahtunut mitään,vähän näkyi valoja mittaritaulussa mutta kun väänsin avaimen niin sammui kaikki,otin avaimen pois ja yritin uudestaan ja silloi avain ei enä liikkunut ???? Ei auttanut muuta kun soitto veholle missä auto oli korjattu ja auto sinne pari päivää meni ennen kuin ilmoittivat että nyt on RATTILUKKO rikki ???? pitää tilata ja samalla kehottivat että tilaataan myös uusi avain ??Minä sitten kysyin että miksi ei keskuslukitus toiminut vastaus oli että nähdään sitten kun rattilukko on korjattu ??? Koska en tunne sitä kuinka paljon saa selville vioista testilaitteiden kanssa ,onko se niin että kun virtalukko ei toimi niin tietoja ei saa ????Tehdään niin kuin ennen vanhaan ,vaidetaan todennäköisimmän osan ensin,jos ei auta niin sitten toinen kunnes auto saadaan kuntoon .voisko joku viisas kertoa mitä kaikkea saa selville pikatestauksella ,että olen vähän viisaampi kun käyn hakemassa auton veholta kun sen joskus saan.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: virtalujon jatkokertomus

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

hasse kirjoitti:26.12.11 kirjoitin viasta " mittaristo pimea " vika oli virtalukossa ja korjattiin veholla kovalla hinnalla. 13.1 olin menossa APP:lle vaitamaan termostaattia ja pysäköin auton korjaamon ulkopuolella ja menin sisään morjestamaan Aria .Sitten kun piti ajaa auton hallille niin ei tapahtunut mitään,vähän näkyi valoja mittaritaulussa mutta kun väänsin avaimen niin sammui kaikki,otin avaimen pois ja yritin uudestaan ja silloi avain ei enä liikkunut ???? Ei auttanut muuta kun soitto veholle missä auto oli korjattu ja auto sinne pari päivää meni ennen kuin ilmoittivat että nyt on RATTILUKKO rikki ???? pitää tilata ja samalla kehottivat että tilaataan myös uusi avain ??Minä sitten kysyin että miksi ei keskuslukitus toiminut vastaus oli että nähdään sitten kun rattilukko on korjattu ??? Koska en tunne sitä kuinka paljon saa selville vioista testilaitteiden kanssa ,onko se niin että kun virtalukko ei toimi niin tietoja ei saa ????Tehdään niin kuin ennen vanhaan ,vaidetaan todennäköisimmän osan ensin,jos ei auta niin sitten toinen kunnes auto saadaan kuntoon .voisko joku viisas kertoa mitä kaikkea saa selville pikatestauksella ,että olen vähän viisaampi kun käyn hakemassa auton veholta kun sen joskus saan.
Jos virtaa ei saa mitään kautta ei testeri paljon kerro
itse vikaan sen verran että lienee alkujaankin ollut juuri siinä rattilukossa
taika sitten ei ole siinä nytkään vaan siellä mistä virta ja komennot sille kulkee,
yleensä jos ratti lukko hajoaa keskus lukitus toimii
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
hasse
Viestit: 13
Liittynyt: 12.10.2006 16:46
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja hasse »

Kiitos vastauksesta ,toisin sanoen on odotettavissa vielä vaikka mitä vielä jos kerran ei voi testeristä lukea viat ??? rattilukon vaihto Veho ilmoitti hinnaksi 700 € ????
Avatar
Ville500
Rekkamies
Viestit: 1618
Liittynyt: 21.3.2011 9:45
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Ville500 »

hasse kirjoitti:Kiitos vastauksesta ,toisin sanoen on odotettavissa vielä vaikka mitä vielä jos kerran ei voi testeristä lukea viat ??? rattilukon vaihto Veho ilmoitti hinnaksi 700 € ????
Ja virtalukko tonnin päälle... :roll:
edit: onkin jo katottu.. :oops:
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 sähkö”