Talouteen tuli C 32 AMG -01 ja auton seistessä tallissa 2 pv, uusi akku tyhjä. Tuommoista ongelmaa näyttää samaisissa autoissa foorumeiden mukaan olevan. Voisiko virtasyöppö olla tuo Comand, joka surisee itsekseen, vaikka autossa ei ole virrat päällä? Vai miten lähden ongelmaa selvittelemään.
Yhdistelin viestit ja poistin turhat, nyt on kaikki oieassa osastossa. dealer
Comand surisee
Vika voi olla jomman kumman penkin sähkökeskuksessa. Comandin pitäs hiljentyä itekseen kun on ovet lukittu.
http://www.benzworld.org/forums/w203-c- ... -seat.html
Vikakoodeista kannattaisi alotella.
http://www.benzworld.org/forums/w203-c- ... -seat.html
Vikakoodeista kannattaisi alotella.
Tjoo, missä kaikki halvat autot on?
Kiitos vinkistä, tuo penkki voi tosiaan olla syynä, koska kuskinpuolen niskatuen korkeussäätö "jurahti". Ovessa oleva katkaisija antaa kyllä jostain päin hennon napsahtavan äänen, mutta niskatuki ei liiku ylös eikä alas. Täytyy arkena lähteä etsimään vikakoodinlukijaa. Tätä elektroniikkaa tuntuu olevan vähän enemmän kuin tupakansytytin ja penkinlämmittimet Mitä tuohon Comadiin tulee, niin olen tottunut pitämään auton ollessa tallissa ovia selkosen selällään, mutta täytyy alkaa pitää lukossa, josko sekin vaikuttaa.Melody kirjoitti:Vika voi olla jomman kumman penkin sähkökeskuksessa. Comandin pitäs hiljentyä itekseen kun on ovet lukittu.
http://www.benzworld.org/forums/w203-c- ... -seat.html
Vikakoodeista kannattaisi alotella.
Kuskin puolen niskatuki alkoi äkkiseltään toimimaan (toki "renkkasin" penkkiä eteen ja taakse etc.) ja se "napsahtelu" tulee sieltä boksista penkin alta. Mielestäni ei toimi kuitenkaan ihan "normisti" vaan vaatii muutamia ylimääräisiä painalluksia. Penkin muistipaikat on jotenkin sekaisin, pitää kaiketi resetoida jotenkin tms. Vähän samanlainen juttu oli kattoluukun kanssa, jotta piti ensin opettaa talon tavoille. Comand hyrrää vaikka ovet ovat lukossa ja vaikka sammuttaisi tallistakin valot En alkanut noita piuhoja vielä katkomaan, kun siinä on edessä vaahtosammutinta sun muuta, jotta pitää tehdä ajan kanssa. Mutta, kerron sitten myöhemmin, jos asia selviää. Kaikki hyvät neuvot ao. mallista vastaanotetaan mielellään.wc124 kirjoitti:Kiitos vinkistä, tuo penkki voi tosiaan olla syynä, koska kuskinpuolen niskatuen korkeussäätö "jurahti". Ovessa oleva katkaisija antaa kyllä jostain päin hennon napsahtavan äänen, mutta niskatuki ei liiku ylös eikä alas. Täytyy arkena lähteä etsimään vikakoodinlukijaa. Tätä elektroniikkaa tuntuu olevan vähän enemmän kuin tupakansytytin ja penkinlämmittimet Mitä tuohon Comadiin tulee, niin olen tottunut pitämään auton ollessa tallissa ovia selkosen selällään, mutta täytyy alkaa pitää lukossa, josko sekin vaikuttaa.Melody kirjoitti:Vika voi olla jomman kumman penkin sähkökeskuksessa. Comandin pitäs hiljentyä itekseen kun on ovet lukittu.
http://www.benzworld.org/forums/w203-c- ... -seat.html
Vikakoodeista kannattaisi alotella.
No nyt selvisi eli ao. mallin perusjuttu, repsikanpenkin ohjainyksikkö. Kiitos vinkistä. Mielenkiintoinen pointti oli se, että vuosia V...lla työskennelleet kaverit eivät tieneet tätä tyyppiviaksi, vaikka kv. foorumit pitävät tätä ykkösjuttuna. Yksi piuha otettiin irti ja homma selvisi. Toki siihen meni kolme tuntia, että selvisi mikä niistä piuhoista Sellainenkin asia tuli esille, että mallin auto ei käynnisty, jos konepelti on auki.Melody kirjoitti:Suosittelen vikakoodien lukua starilla. Comandista voi nyppästä piuhat irti takaata testimielessä, vaatii tosin keskikonsolin purun.