Puhallin pimeni
Puhallin pimeni
Nyt rupesi mesu kummittelemaa. lämmittelin autoa vähän aikaa ja pidin puhallinta melko isolla (3 asennossa). ja sitten sammutin ja annoin olla auton noin 10min sammuksissa ja siten lähdin ajamaan ja ihmettelin e miten ei lämmintä tule noo huomasin et sehä oli mennynnä iha pimiäksi koko helahoito.. mikä voi olla vika? sulakkeen katoin ja oli ehyt. vaihdoin kuienki varalta.. en ole ennen huomannut tähän viittaavaa. eli ei ole moottori ääntänyt. moottoria koitin koputella mut ei puhu mitään.
Joo, motin vaihto on edessä. Omassa aikoinaan teki ihan samoin. Välillä ei inahtanutkaan ja kun kopasi vähän keskikonsolin kylkeen, niin lähti pyörimään. Sitten pimeni kokonaan.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Tuossa ainakin yksi tuli vastaan missä sulakepidikkeen alapää oli siististi sulanut muovien läpi muutaman millin alaspäin jolloin sulake alkoi kantamaan pidikkeen ympärysmuoveihin.
Ei muuten välttämättä ihan heti huomaa jos ei hoksaa tarkemmin katsoa jos toki nämä mersuekspertit tietävät nuo jutskat jo heti kättelyssä.
Ei muuten välttämättä ihan heti huomaa jos ei hoksaa tarkemmin katsoa jos toki nämä mersuekspertit tietävät nuo jutskat jo heti kättelyssä.
Jiitek kirjoitti:Tuossa ainakin yksi tuli vastaan missä sulakepidikkeen alapää oli siististi sulanut muovien läpi muutaman millin alaspäin jolloin sulake alkoi kantamaan pidikkeen ympärysmuoveihin.
Ei muuten välttämättä ihan heti huomaa jos ei hoksaa tarkemmin katsoa jos toki nämä mersuekspertit tietävät nuo jutskat jo heti kättelyssä.
joo minä epäilen että minulla on tämä vika kun painaa siittä sulakkeen tinnista niin alakaa toimiin..
Ite en tehny asialle muutaku mahutin sinne messinkikoneruuvin ristikannalla sulakkeen alle korokkeeks.Jiitek kirjoitti:Tuossa ainakin yksi tuli vastaan missä sulakepidikkeen alapää oli siististi sulanut muovien läpi muutaman millin alaspäin jolloin sulake alkoi kantamaan pidikkeen ympärysmuoveihin.
Ei muuten välttämättä ihan heti huomaa jos ei hoksaa tarkemmin katsoa jos toki nämä mersuekspertit tietävät nuo jutskat jo heti kättelyssä.
Sori off-focuksesta, mutta periaatteen näkee hyvin. Ei oo iso ero. Mulla oli farkussa puhaltimen sulake tolleen ja coupessa vasen ajovalo.
Kuvassa sulaketaulu kyljellään, eli sulaketaulun alapinta. Kaksi nastaa sulanut, toinen ei toiminu, toinen toimii. eli 1 ja 2mm painunut vrt. vakioon.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
124:ssa ei pyöriny äsken puhallin ollenkaan. Ei edes nyrkillä kojelaudasta käynnistämällä. Puhallin moottoreineen vaihdettu noin kuukausi sitten, ei kylläkään uusi. Entinen hiipui pikku hiljaa ennen kuin mykistyi lopullisesti.
Mutta nytpä lähtikin yllättäen pyörimään täydellä nopeudella, ja kaikki nopeudet pelasi normaalisti.
Herätteeksi kaipasi ainoastaan kuljettajan oven tehokkaan kiinni läimäytyksen.
Eiköhän tämäkin vika nyt sitten viittaa enämpi sinne em. sulakerasian kuluneisuuteen. Ei kai hiilet hypi noin jyrkästi täyspimeydestä täyskierroksille.
Mutta nytpä lähtikin yllättäen pyörimään täydellä nopeudella, ja kaikki nopeudet pelasi normaalisti.
Herätteeksi kaipasi ainoastaan kuljettajan oven tehokkaan kiinni läimäytyksen.
Eiköhän tämäkin vika nyt sitten viittaa enämpi sinne em. sulakerasian kuluneisuuteen. Ei kai hiilet hypi noin jyrkästi täyspimeydestä täyskierroksille.