290:n rassailua. Myyty ajat sitten...
Helmojen takapäästä paistaa harmaa pohjamaali. Samaten takakaari on jo mattapinnalla tuosta kylkilistan tasolta alas helmaan saakka.
Kuin myös takapuskurin alaosat.
Ihmekkös tuo... tälle talvelle vajjaa kymmenentuhatta ajettu hiekkasilla teillä.
Tuossa ainakin on facelift helmoja.
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=429232
Kaverilla on tuomoset paikoillaan. Istuu kyllä hyvin.
Kuin myös takapuskurin alaosat.
Ihmekkös tuo... tälle talvelle vajjaa kymmenentuhatta ajettu hiekkasilla teillä.
Tuossa ainakin on facelift helmoja.
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=429232
Kaverilla on tuomoset paikoillaan. Istuu kyllä hyvin.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Elikkäs tuossa mika.T:lle nuita sen kaipaamia kuvia. Hyvin nuo mielestäni istuu ja kaverit ketkä takana on ajanut sanoneet et soppii hyvin nuo kun tullee nuo vanteetkin aika hyvin kaarelle no pitemmittä puheitta tuosa on ne kuvat
ja pientä vertailua mtä eroa nuilla on nuilla kesäaluilla ja talvialuilla
aika huono kuva mut huomaa kyllä eron... äkkiseltään ei tuossa halkaisijassa ollut mahotonta eroa kun pistin vierekkäin.
T.Sankari
Ps. korjakkee joku nuo koot jos tuntuu liian isoilta nuo kuvat [/img]
ja pientä vertailua mtä eroa nuilla on nuilla kesäaluilla ja talvialuilla
aika huono kuva mut huomaa kyllä eron... äkkiseltään ei tuossa halkaisijassa ollut mahotonta eroa kun pistin vierekkäin.
T.Sankari
Ps. korjakkee joku nuo koot jos tuntuu liian isoilta nuo kuvat [/img]
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Juu-u... Kyllä se pittää itekki päivittää nuo takavalot jossakin vaiheessa.
Tuo orkkis soikea pakki/sumuvalo viritys ei oikein istu silmään.
Nuo kuvat näkyy ainakin mulla ihan oikeassa koossa.
Olikos noissa valoissa tuo sumuvalo tavan 21w lampulla vai ledeillä Näkyy olevan japi-partsilla molempia malleja.
aika paljon näyttäs olevan korkeampi tuo alusta sulla. Omassa on tavan 195/65/15 rattailla kumit pikkusta vaille kaaren tasalla.
Tuo orkkis soikea pakki/sumuvalo viritys ei oikein istu silmään.
Nuo kuvat näkyy ainakin mulla ihan oikeassa koossa.
Olikos noissa valoissa tuo sumuvalo tavan 21w lampulla vai ledeillä Näkyy olevan japi-partsilla molempia malleja.
aika paljon näyttäs olevan korkeampi tuo alusta sulla. Omassa on tavan 195/65/15 rattailla kumit pikkusta vaille kaaren tasalla.
tuo minun malli on kokonaan pelkillä hehkuilla eli tätä mallia japilla ei oo olis ollu samaan hintaan nuo japilta löytyvät ledimallit mut ei löydy luottamusta tuohon tarvike ledimalliin. Nuo siis maksoi 140 nuo molemmat mallit nämä olivat jotkin brandi mallia ja tällainen sama malli olisi maksanut ledeinä 240 meinasin tilata nuo kalliimmat mut ei sitten raskinut.
Keväällä olisi tarkoitus tilata lisää jos kiinnostaa tilata tuolta saksanmaalta meidän kanssa,jotakin täytyisi tilata sieltä itsellekin lisää thynninkiä jotaki kromiosia...ilmoittele jos haluat tilata samalla kertaa ja ei ole niin hoppua vielä tilata nuita valoja...
T.sankari
Ps. Muuten sitä miittiä vois suunnitella jos kiinnostaa ja eikös se voitais pitää vaikka tuossa kemissä lapintuulessa ku ei olisi paha ajaa sinnekään. Mika.t:lle on sitten luvassa oulussa kesällä pullakahvit ja jäätelö kun olit niin avulias tuossa laturihommassa ja jubelle kans
Keväällä olisi tarkoitus tilata lisää jos kiinnostaa tilata tuolta saksanmaalta meidän kanssa,jotakin täytyisi tilata sieltä itsellekin lisää thynninkiä jotaki kromiosia...ilmoittele jos haluat tilata samalla kertaa ja ei ole niin hoppua vielä tilata nuita valoja...
T.sankari
Ps. Muuten sitä miittiä vois suunnitella jos kiinnostaa ja eikös se voitais pitää vaikka tuossa kemissä lapintuulessa ku ei olisi paha ajaa sinnekään. Mika.t:lle on sitten luvassa oulussa kesällä pullakahvit ja jäätelö kun olit niin avulias tuossa laturihommassa ja jubelle kans
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
niin tuosta korkeudesta vielä että siellähän on vakioalusta niin kyllä se aika korkealta tuntuukin, mutta kunhan pääsis johonkin koittamaan nuita matallusjousia niin sais osviittaa siitä kuinka alas tuo menee
T.sankari
T.sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
No olipas se taas tännään taas melekoset episodit eilen iltapäivällä ku tulin kotia niin olikin unohtunu sisävalot päälle ja lopun jo arvaattekin . No ei siinä mittään mut takakontissa akkulaturi ja konttia ei saa auki ilman virtaa ku avain ei mee sinne rööriin noo onneksi oli joku vanaha akku ja löysin samalla kaapelit niin sain sen verran virtaa et sain kontin auki ja nyt auto on lattauksessa loppu hyvin kaikki hyvin vielä jos sen kohta sais käyntiinkin niin ei pää leviäis kotia ku ei oo oikeen mitään syötävääkään ku kauppaan olin just menossa
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
niin ja illalla reistaili vielä lissää ku ei rintterin apuvirrallakaan meinannu lähtä käyntiin niin ihmettelin tovin kun ei ollenkaan yrittänytkään niin ajonestohan se oli päällä käytin akun irti niin johan se lähti käyntiin . Mitenhän tuo tais näkyä jo nuissa hälyttimen valoissa eli ovet laitto lukkoon niin ei välkkyny samalla lailla ku ennen vaan vilkutti hieman hitaammin kuin tavallisesti ja lyhyemmin mene ja tiedä sitten...
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Vaiheltiimpa tuossa iltasella kaverin kans jakopäänketju väykkyyn.
Parisen tuntia siinä meni ja nyt on vaihettu.
Tuntuma muuttu koneessa. Tuntuu että menisi esim 80km/h pienemmällä kaasulla. Tiiä sitten. Käyntiääni muuttui ehkä aavistuksen karkeammaksi. =Ennakko kohdallaan.
Imusarjan muovit pois. Välijäähyltä tuleva ahtoputki pois Myös tuo joustava putki. Huohotinletku pois. Sitten saadaan venttiilikoppa pois.
Ketjun kiristin pois
Sitten Vanha ketju poikki ja uutta vanhan perään. Sitten kampiakselin päästä pyörittämällä uusi ketju koneen sisään.
HUOM Tässä vaiheessa pitää olla tarkkana että nokka-akseli pyörii varmasti uuden koneeseen syötettävän ketjun mukana. Jos ei niin jako sekoaa ja männät osuu venttiileihin. Vanha ketju pitää olla myös kokoajan tiukalla pois vedettäessä ettei hyppää kampiakselilta.
Tässä jo pähkäiltiin että miten ihmeessä saadaan tuo keskimmäinen liitoskappale painettua tappeihin.
Noh.. lopulta se meni sinne. Mutta olipa työmaa.
Prkl. unohtu ottaa kuva niitatusta liitoksesta.
Noh. vanha ketju oli sinkunut 4mm
Mitattu reiän keskeltä ketjun toiseen päähän.
Mustekynällä merkattu viiva on uuden ketjun pituus vastaavasti reiän keskelle.
Viimeiseksi ennen venttiilikopan asentelua tarkistetaan vielä että jako on pysynyt kohdallaan. Kampiakseli MYÖTÄPÄIVÄÄN pyörittämällä"OT" merkkiin ja sitten nokalta tarkistus että merkit täsmää.
Parisen tuntia siinä meni ja nyt on vaihettu.
Tuntuma muuttu koneessa. Tuntuu että menisi esim 80km/h pienemmällä kaasulla. Tiiä sitten. Käyntiääni muuttui ehkä aavistuksen karkeammaksi. =Ennakko kohdallaan.
Imusarjan muovit pois. Välijäähyltä tuleva ahtoputki pois Myös tuo joustava putki. Huohotinletku pois. Sitten saadaan venttiilikoppa pois.
Ketjun kiristin pois
Sitten Vanha ketju poikki ja uutta vanhan perään. Sitten kampiakselin päästä pyörittämällä uusi ketju koneen sisään.
HUOM Tässä vaiheessa pitää olla tarkkana että nokka-akseli pyörii varmasti uuden koneeseen syötettävän ketjun mukana. Jos ei niin jako sekoaa ja männät osuu venttiileihin. Vanha ketju pitää olla myös kokoajan tiukalla pois vedettäessä ettei hyppää kampiakselilta.
Tässä jo pähkäiltiin että miten ihmeessä saadaan tuo keskimmäinen liitoskappale painettua tappeihin.
Noh.. lopulta se meni sinne. Mutta olipa työmaa.
Prkl. unohtu ottaa kuva niitatusta liitoksesta.
Noh. vanha ketju oli sinkunut 4mm
Mitattu reiän keskeltä ketjun toiseen päähän.
Mustekynällä merkattu viiva on uuden ketjun pituus vastaavasti reiän keskelle.
Viimeiseksi ennen venttiilikopan asentelua tarkistetaan vielä että jako on pysynyt kohdallaan. Kampiakseli MYÖTÄPÄIVÄÄN pyörittämällä"OT" merkkiin ja sitten nokalta tarkistus että merkit täsmää.
Viimeksi muokannut Mika.T, 02.2.2008 2:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jaa-a koskahan tuota olis joutoaikaa?
No ei siinä... Just tallissa tempasin väykyn webaston löpöpumpun irti. Ei tuntunut pelaavan. Uus oli kyselyn perusteella melkosen kallis.
nooh. Uusiksi tuo nyt kuitenki meni.
En prkl saanut edes lemmaria irti kun tuo mokoma jo hajos.
Joo-o. Ruostunut puhki. Oli jo vuotanut löpöä ulospäinkin. Oli melko mäskin peitossa tuo imupuoli.
Eli uutta peliin.
No ei siinä... Just tallissa tempasin väykyn webaston löpöpumpun irti. Ei tuntunut pelaavan. Uus oli kyselyn perusteella melkosen kallis.
nooh. Uusiksi tuo nyt kuitenki meni.
En prkl saanut edes lemmaria irti kun tuo mokoma jo hajos.
Joo-o. Ruostunut puhki. Oli jo vuotanut löpöä ulospäinkin. Oli melko mäskin peitossa tuo imupuoli.
Eli uutta peliin.
ootkos jo tilannut tuon ku kävin tuossa Ruskon auto ja varaosassa niin Lasse sano vaan et häneltä löytyy ainakin nuita mersun wepastoja ku kattelin siinä vieressä ku manniin vaihtoivat webastoa tms. ja tuli puhheeksi nuo wepat... eli jos jollakin on hajalla tms. niin kysyä Lasselta tai Jannelta niin löytyy myös käytettynä niin ei tarvi itteänsä ainakaan kipiäksi maksaa. En tiää sit löytyskö tuota pumppua heiltä mut ajattelin vaan Mika.T on nuita rahamiehiä niin ei kelepaa ku uus ei vaiteskaan...
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tä? siis onko 290 välijäähdyttimellä jos kymysys oli niin kyllä mut muuta en ossaa nuilla harvoilla ja valituilla sanoilla ilmaistuun kysymykseen vastata... Todennäköisesti vastasin tähänkin kysymykseen väärin mut se on jo tuttua hommaa tuolta koulun penkiltä....SamuliS kirjoitti:Onhan 290 välijäähdytin?
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
ite tuossa kävin hajottamolla ja ostin uuven hanskalokeron niin saa feisliftata tuota autoa noo ei vaiteskaan vaan tarkotus olis tunkia tuo ylimääräinen xbox pölyttymästä sinne, mut taispa ilo olla ennenaikaista ku ei se oikeen mahu sinne ku on tuo ilmastointi jne niin sehän on rompetta täynnä, tässä nyt fundeeraan et pistäskö tuon pleikka 2 sen sinne sit ku leikkelin sitä lokeroa isommaksi niin menis heittämällä... vaikka xbox olis kyl parempi ku se on modattu niin sillä pystys kattoon vaikka aikuisviihdeleffoja divx formaatissa no pittää täsä vielä koittaa sellanen hommeli et leikkelen tuota ostetun lokeron kanttaki jos sais lissää vielä tillaa sinne
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro