Jestassimoks kirjoitti:Tämmöset tuli sitte hommattua..
Orggis-HVM:t
Haha No koskas mennään ajeleen? Voisin kokeilla sitä sun vehjettäs.Tikku kirjoitti:Rakas työparini, olen ylpeä sinusta! Susta on tullu kuitenki kovempi mesen tuunaaja kun musta Ei olis uskonu sillon, kun käytiin mun 190:llä mokassa kahvilla aina kafee tunnilla. Jos tykkäisin väykyistä, niin kehuisin helvetin siistiksi, mutta tyydyn kehumaan siistiksi ps. itellä on mersu vaihtunu, tai no on tuo vanhaki vielä, mutta ostin hiljan w124 300E se on oikeen ameerikan malli kaikilla herkuilla ja mahtavalla huoltohistorialla Onneksi bensa on niin halpaa. Jees, täytyy vähän tutkailla sun rojektia lähemmin. En olis tunnistanu, ellen olis nähny rekkaria.. mietin, että kelläs onkaan tuollainen?
Onhan ne. 10km/h taitaa näyttää mittari nyt väärin 80:n vauhdissa. Tuota linttaa olis tarkotus tiputtaa ainaki edestä vähän niin sen vuoks ne hommattiin että mahtuu pyörimään ongelmitta, kun nuo 225/45 raapi jokapuolelta noilla adaptereilla.kilander kirjoitti:Siis oikeesti,onko nuo kumit tosiaan 205/40-17 ?
Omassa paavossa otteen mukaan 235/45 oli 17 tuuman koko.
Nuo on viitisen senttiä pienemmät halkaisijaltaan,alkaa vaikuttamaan välityksiin,mittarivirheestä puhumattakaan.
Olihan miullakin siinä 40 sarjan kumit takana,245/40-17,vähän oli nekin turhan matalat siihen .
723tkm on nytKyllä tätä seurataan.
Paljoko on muuten nyt mittarissa kilometrejä?
No jos tuo siun avatarin väy on se kohde, niin ehkä ite pitäisin nuo vakiot tai sitten pistäsin kirkkaat projektorit, mutta nää tummat sopii musta aika harvaan korinväriin Mutta siehän se päätät.XUX63 kirjoitti:Passaiskohan tuommoset ajovalot tämmösen varttuneemman vaarin väykkyyn
Nuos ei oo xenoneille hyväksyntää, on mulla silti pitkissä ja lyhyissä ollon sarjat Hyvin näkee, ja ei tuu hajavaloa niinku orkkisumpioilla. Piti noihin sumareihinki laittaa xenonit mutta tuo lampun kanta oli semmosella vastakappaleella kiinni että se olis pitäny sit rikkoa ni en viitsiny.InsaneMe kirjoitti:kyllä ainaki itellä o säätövaroja kiinnityksisä nuisa umpioissa ja oon kyllä kunnolla ne istumaanki saanu, onkos nuo muuten sitten depot vai jotkut muut? Itellä löytyy nuo depot ja kseenonihyväksynnöillä
T.Sankari