Väykyn cdi tekniikka
Väykyn cdi tekniikka
Väykystä haaveileva tarvis nyt kipeästi apua ja tietoa kyseisistä vehkeistä.
Pitäs autoa vaihtaa ja osu silmään tommonen vajaa 480tkm ajettu farkku 270 cdi hyvillä varusteilla. Onko liikaa kilometrejä tuolle koneella ja automaattille?
Kuinka paljon noilla cdi vehkeillä on yleensä päästelty menemään? Ainaki vanhat W123 ja W124 dieselit, joista on kokemusta, on pirun lujia ollu.
Dealerin väykyn osto-opas on selattu läpi, mutta olisko mitään muuta mitä tuosta kannattais tarkistaa jos ja kun käyn katsomassa autoa, kuitenki niinkin paljon ajettu?
Jos löytyy hyviä linkkejä aiheeseen, niin mielellään linkkiä. Jonku verran yrittäny tietoa hakea, mutta ei ole oikein tärpänny vielä. Josko nyt sitte?
Kiitoksia jo etukäteen.
Pitäs autoa vaihtaa ja osu silmään tommonen vajaa 480tkm ajettu farkku 270 cdi hyvillä varusteilla. Onko liikaa kilometrejä tuolle koneella ja automaattille?
Kuinka paljon noilla cdi vehkeillä on yleensä päästelty menemään? Ainaki vanhat W123 ja W124 dieselit, joista on kokemusta, on pirun lujia ollu.
Dealerin väykyn osto-opas on selattu läpi, mutta olisko mitään muuta mitä tuosta kannattais tarkistaa jos ja kun käyn katsomassa autoa, kuitenki niinkin paljon ajettu?
Jos löytyy hyviä linkkejä aiheeseen, niin mielellään linkkiä. Jonku verran yrittäny tietoa hakea, mutta ei ole oikein tärpänny vielä. Josko nyt sitte?
Kiitoksia jo etukäteen.
ite eilen cdi vehkeen pihaan rehanneena väittäsin että peruskone kestää saman ku vanhatkin.MUTTA onhan se vika herkempi ja vaikeampi huoltaa sekä tavallaan vaikeampia koska kehityksenkin on ollu pakko mennä edespäin.. onhan nuossa suutin vaivaa hetipian 300tkm välein ja suutin alusprikka vaivaa ja askitkin kulahtaa aikanaan.
aikanaan ostin 250 vapari 124 tieselin abaut samaan rahaan kun tuon nykysen 203 tiisselin ja sillonen reilu tonni oli askiin niin käsittämättömän iso kasa rahaa jos vrt nykyseen (palkat noussu ja muutenkin hiuka järkeä tullu rahankäyttöön yms bonuksia vakuutuksiin jne eli ns ikälisä )
tonni menee että heilahtaa 203 huoltaeessakin jo
äkkiä sanosin että lujia ovat muttamutta..toistaseksi kallista tuo huoltaminen vielä-> menevät helpommin purkuun-> halpoja varaosia =osaavat ajelee miljuunia
aikanaan ostin 250 vapari 124 tieselin abaut samaan rahaan kun tuon nykysen 203 tiisselin ja sillonen reilu tonni oli askiin niin käsittämättömän iso kasa rahaa jos vrt nykyseen (palkat noussu ja muutenkin hiuka järkeä tullu rahankäyttöön yms bonuksia vakuutuksiin jne eli ns ikälisä )
tonni menee että heilahtaa 203 huoltaeessakin jo
äkkiä sanosin että lujia ovat muttamutta..toistaseksi kallista tuo huoltaminen vielä-> menevät helpommin purkuun-> halpoja varaosia =osaavat ajelee miljuunia
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Katos katos. Heti alko lyyti kirjottaan, ku tajus kysästä oikeasta paikasta.
Ei se taija auttaa ku lähtiä joku ilta katsastaan vehe ihan paikan päälle.
Väykky on autoliikkeen myynnissä, joten siinäkin mielessä voi hiukan turvallisemmin mielin ostoa harkita. Kuitenki jonkinmonen vastuu heilläkin autoa myydessä.
Onko muuten kellään hajua minkämoinen dieselvero tommosessa pakuksi rekisteröidyssä farkussa on?
Ei se taija auttaa ku lähtiä joku ilta katsastaan vehe ihan paikan päälle.
Väykky on autoliikkeen myynnissä, joten siinäkin mielessä voi hiukan turvallisemmin mielin ostoa harkita. Kuitenki jonkinmonen vastuu heilläkin autoa myydessä.
Onko muuten kellään hajua minkämoinen dieselvero tommosessa pakuksi rekisteröidyssä farkussa on?
dealer kirjoitti:Noita kilometrejä en pelkäisi jos auto on hyvin huollettu koko ajan.
Suuttimet hajoaa 100 tkm
Imusarja 120 tkm
Laturin vapaakytkin 140 tkm
Manuaalilaatikko 240 tkm
Ja ruostumien on alkanut jo tehtaalla.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
sori oli pakkojusamb kirjoitti:dealer kirjoitti:Noita kilometrejä en pelkäisi jos auto on hyvin huollettu joskus.
halvat kiina Suuttimet hajoaa alle 100 tkm
eukkojen ajotyylillä Imusarja tukkeentuu 120 tkm =paa lastu
Laturin vapaakytkin 140 tkm thäh mikäseo?
Manuaalilaatikko 240 tkm yleensä näis on automaatti..
Ja ruostumien on alkanut jo tehtaalla. ostavat ruosteista pelliä (kierrätystä) tuo on puoliks totta.. het 300tkm jälkeen alkaa ruostua niinku korollat saman etapin jälkeen paitsi et corollia en oo niin paljo ajettuna nähny.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
juu tääl on 730tkm ajettu alkuperänen manuaaliaski... etten ny tiä. Vähän jotain katkeruutta havaittavissa postauksessajusamb kirjoitti:dealer kirjoitti:Noita kilometrejä en pelkäisi jos auto on hyvin huollettu koko ajan.
Suuttimet hajoaa 100 tkm
Imusarja 120 tkm
Laturin vapaakytkin 140 tkm
Manuaalilaatikko 240 tkm
Ja ruostumien on alkanut jo tehtaalla.
Ja paljon muuta neljäänsataantuhanteen kilometriin.Suuttimet hajoaa 100 tkm
Imusarja 120 tkm
Laturin vapaakytkin 140 tkm
Manuaalilaatikko 240 tkm
Ja ruostumien on alkanut jo tehtaalla
Vaihteistovika noilla kilometreillä ei ole yleinen.
Suuttimien sun muun kanssa joutuu takkuamaan ennen pitkää riippumatta ostovaiheen kilometreistä, sillä minä kommentoin etten kilometrejä pelkäisi.
Kenties imusarjakin on tulpattu eikä pelkästään korjailtu, vikaahan siinäkin on jo todennäköisesti ollut.
Joo, nuissa vanhemmissa askeissa kyllä osittain totta. Napakkuudellakin on rajansa jopa niissäkin_Niko kirjoitti:Laatikko se vaan luistaa. Sen terveempi mitä napakampi nykäsy kun vaihde vaihtuuKybabo kirjoitti:320 CDI ja mittarissa 633 000. käy ku kello ja vaihtaa silkinpehmeästi.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.