S210 E220 CDI -01, "Halpa" Pyöränkulmia

Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

S210 E220 CDI -01, "Halpa" Pyöränkulmia

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Toivottavasti jaksat lukea, loppupuolella muutama kuvalinkki jos ei jorinat kiinnosta :D

Tuolla naapurifoorumin puolella törmäsin reilu viikko sitten ilmoitukseen jossa kaupattiin tuollasta mustaa farkkuväyrystä, ja vieläpä halvalla (hintaa ei siis ilmoitettu) :D

"Nyt lähtee halvalla 21.12.2000 käyttöönotettu musta E-sarjan 220cdi farkku. Ajettu 458t, autom, lasikattoluukku, ilmastointi, aluvanteet...kaikki herkut. Täysin ajokunnossa, katsastusmies vain löysi vikoja, joita itsellä ei mahd. korjata; jarruletku vas. edessä murtunut, etuakseliston kallistuksen vakaaja kiinnityksen pystytanko välykselliset, samoin takana alatukivarsi, iskarit takana vuotaa,tuulilasi uusittava..tässä näitä. Ajoaikaa 20.1.2014 saakka"

Tiedot oli aika vajavaiset mutta silti kiinnostus heräsi, hiukan olisi vielä tarvettakin tuollaiselle. Jollain kummallisella tavalla nuo farkkupaavot vaan on mun mieleen.

Ei muuta kuin matkaan, odotukset eivät olleet kovin korkealla.
Illan pimeydessä saavuimme paikalle, likainen mutta melko ehjän näköinen auto siellä kuitenkin odotti. Musta Elegance alkuperäisillä vanteilla ja kangassisustalla.

Ruostetta perinteisesti siellä täällä, konepellissä, kuskinpuolen etulokarissa vähän, kaikissa muissa ovissa alareunassa paitsi oikea taka ihan ehjä, takakaarissa ainakin vasemmalla ja tietysti takaluukussa avauskahvan tienoilla.

Myyjä oli asiallisen oloinen, jo varttuneempi kaveri. Kysyin, kestääkö auto 250km kotiin? Kuulemma kestää, joten koeajolle ei ollut tarvetta.
Kone käydä raksutteli siististi, hiukan tosin möreän kuuloisesti. Alavesiletku näytti huonolta, mutta kuulemma nestettä ei huku niin uskalsin lähteä matkaan, tietysti lämpömittaria seuraten.

Jo 10m ajon jälkeen taisin todeta yksikseni äänen" kauhee ahtovuoto". Melkoinen suhina kuului (kuskin jalkatilasta) heti kun lähti yhtään ahtamaan, tuli ainakin heti todettua että rattiakselin kumi on riekaleina.
Ihme kyllä auto toimi sinänsä ihan ok melkein kotiin asti, 45km ennen kotia meni vikatilaan erään risteyksen jälkeen, enpä viittiny sammuttaa ja kuitata, pääsi sillä noinkin kotiin. Muuten oli yllättävän herkkäkulkuinen, vaikka ahtovuotoakin on.
Tuulilasi tuli todettua todellakin vaihtokuntoiseksi, ei ole halki näkökentästä mutta todella naarmuinen, samoin kuskinpuolen peilinlasista ei nää mitään.
Lämpömittarin seuranta oli hankalaa palaneiden mittarivalon polttimoiden vuoksi, tosin eipä ne lämmöt nousseet yli 60 asteen koko matkalla...

Ajettavuus oli ihan kohdallaan, mitä nyt vähän levoton urissa. Oikeasta etukulmasta kuului aina vasemmalle käännyttäessä BOING, ajattelin josko se jousi pysyisi kotiin asti paikoillaan.

Seuraavana päivänä tietysti piti tutkia uutta hankintaa, löytyi positiivista ja myös negatiivista.
Hyvää:
-Uudet ajovaloumpiot (tosin varmaan kiinalaiset, ihan ok kun käänsi toisen polttimon oikeinpäin)
-Tuore Boschin akku
-Lähes ehjä sisältä, kuskinpenkki ehjä, takapenkin istuinosassa pieni reikä
-Ehjä nahkaratti
-Ei löytynyt hitsattavaa, jousenkupitkin virheettömät!
-Toimiva ilmastointi
-Toimiva kattoluukku
-Toimiva orggis-CD/Navi
-Suuttimien pohjatiivisteet ei vuoda, yksi suutinkin oli uuden näköinen.
-Äänetön voimansiirto, peräkin ihan kuiva ulkopuolelta
-Hehkut ehjät

Huonoa:
-Tuulilasi entinen
-Sisältä likainen, vedetty tupakkaa (Pesty jo verhoilupesurilla kerran, haju hälveni aika hyvin jo, penkit puhdistui jo aika hyvin, taidan pestä vielä kertaalleen)
-Kallistuksen vakaajan tangot ihan selvät, samoin runkopuslat
-Oikea etujousi poikki pari kierrosta, lähdössä hetkenä minä hyvänsä alakupista karkuun (tätä katsastusmies ei ollut huomannut!)
-Takaiskarit todellakin vuotaa(ei kolise kuitenkaan)
-Takakelkan etummaiset puslat rikki (tästä oli vikalistalla, myynti-ilmosta unohtunut)
-Toinen narinahela väljä
-Jarruletku vas. edessä pykinyt
-Jarrut ravistaa hiukan
-Moottori likainen (oli myös vikalistalla)
-Tehostimen pumpun hihnapyörästä puuttuu pala
-Pissapoika ei toimi
-Renkaat ihan entiset
-Moottorin ilmansuodatinta ei vaihdettu valovuosiin --> revennyt, imuputki ja ilmamassamittari täynnä sontaa, turbon siivet entiset.
-Imusarjasta lähtenyt yksi läppä ja kadonnut jäljettömiin, reikä imusarjassa josta suhisee
-Vuotaa naftaa, muoviputkien o-renkaista ja suuttimien paluulinjasta
-Kuskin peilin lasi, himmentyvä joka vuotanut mömmöt pihalle
-Takapönttö ihan seula
-Naarmuja/ruostetta siellä täällä, ei nyt kuitenkaan kovin paha

Noh, olihan noita vikoja mutta yritetään nyt vielä elvyttää kuntoon. Osia haalitaan edullisesti.

Osia tilattu:
Saksasta Baldilta pitkä lista tiivisteitä, kaikki naftaputket, alavesiletku, hihnapyörä, rattiakselin kumi, ilmanputsarikotelon kumit/puslat, takakelkan puslat, suodattimia, takaiskareiden yläpään kumit + ties mitä, noin 380€

Saksasta Autotailemannilta jouset ympäriinsä, ihan vakio Classic/Elegance oikealla varaosanumerolla, 120€ toimituskuluineen.
Saksan Ebaysta UUSI turbo, varaosanumeron perusteella Mersun vaihto-osa, 199€+rahti 29€!

Oulusta Sergeyltä hyväkuntoinen pakoputken loppuosa, edullisesti.

Niin, se auton myyntihinta "halvalla", en nyt tiedä oliko niin halpa mutta vähän toista tonnia se maksoi loppujen lopuksi...

Muutama kuva lopuksi

Ainut kuva missä näkyy edes vähän autoa:
http://sdrv.ms/JSWQdy

Sisustaa, kertaalleen pestynä:
http://sdrv.ms/JSXjN5

Läppä kadonnut
http://sdrv.ms/JSXxUl

Läppien reiät tulpattuna
http://sdrv.ms/1auZJM2
http://sdrv.ms/JSYr3h

Imusarja pestynä, KIITOS "PEGA"!
http://sdrv.ms/JSYyf8

Moottorista purettuna imu- ja pakosarjat
http://sdrv.ms/JSYHiG
http://sdrv.ms/JSYLyZ

Ilmanputsari, tuo musta raita on repeämää
http://sdrv.ms/JSYWdu

Ahdin saanut kipeää, siipien reunat rosoilla, lisäksi tullut oudon iso rako siiven ja pesän väliin, luokkaa 3mm
http://sdrv.ms/JSZal5

Sellaista tälläkertaa, jatketaan tarinaa kun jotain saadaan aikaan.
Viimeksi muokannut Teemutu, 06.2.2014 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Onpas ollut hmmm... "huolettomalla" pidolla :lol:

Onnea auton hankinnasta. Farkkuväykyt on tosiaan kivoja kamppeita niinkuin mainitsikin.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Remontit näyttää lähteneen niin rivakassa tahdissa käyntiin että tuohan on kohta kunnossa ja ajossa 8)
Onnea hankinnasta, näiden korjailu ei enää ole kallista jos tekee itse työt - osia kun löytyy käytettyinä hyvin jos jotain kalliimpaa tarvitaan....
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Onhan tuossa jo saatu kädet mustaksi.

Eiköhän tuo parin viikon päästä jo ole ajossa, täytyy vaan löytää edullinen tuulilasipaja. Tampereella kävin tänään kysymässä yhdestä liikkestä, 415€ Pilkingtonin sadetunnistimellinen lasi, kallis?

Muiden osien hinnoissa pystyy kyllä säästämään.

Kyllähän tästäkin 2500€ auto tulee, toisaalta melkein samat jutut niihin hiukan kalliimpiinkin joutuu tekemään.
Väyrysfarmareista on kertynyt kokemusta, tämä on jo seitsemäs, sedaneita ei yhtään.

1x 300 turbodiesel -98
2x 290 turbodiesel -98 manuaali ja -97 automaatti
1x 320cdi -00
1x 280 4matic -97 pihassa vieläkin
2x 220cdi -00 manuaali ja tämä nyt tomaattina

Noi 300tdt ja 320cdi ostin "ehjänä", muut enemmän tai vähemmän tee-se-itse versioina :D
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ellet välttämättä tarvitse sadetunnistinta varusteena laitata normilasi.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Sadetunnistin on kyllä toimiessaan äärettömän mainio varuste. Esim nykyisen kotteron kanssa en ole kauheesti pyyhkiöitä säädellyt vaan tunnistin on toiminut lähestulkoon moitteettomasti.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Ollos hyvä, melki väittäsin ett tosta muovisesta lähti töhkät paremmin ku alumiinisesta imusarjasta.

Sille vanhalle ahtimelle vois olla käyttöö :wink:
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Ilman tunnistinta on kait hiukan halvempi, täytyy miettiä asiaa.
Mun väykyissä ei ole ollut kovin kaksista sadetunnistinta, w212 toimii kuin ajatus.

Hyvin lähti imari puhtaaksi, olisko se alumiininen vähän huokoisempaa niin paska tarttuu tiukemmin?

Laitampa kuvan alavesiletkusta jonka pitävyys hiukan arvelutti, eikä ihan turhaan arveluttanutkaan. Noita pärseitä näky molemmin puolin klemmaria.

http://sdrv.ms/1kyvfPA

Tuossa letkussahan oli defan letkuvastus, vääyn muuten asennettu sekin, kytkentärasia oli ylöspäin, desi vettä ja paskaa sisällä.
Taidan laittaa oikean vastuksen lohkoon, kummallekos puolelle se tuossa neloskoneessa kuuluu?
Nyt on helppo laittaa, imu- ja pakosarjat irrallaan.

Tuollainen tuli tänään postissa
http://sdrv.ms/1eAGjUI
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kuskin puolelle, nyt onkin tosiaan helppo laittaa lämmitin.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Teemutu kirjoitti:Mun väykyissä ei ole ollut kovin kaksista sadetunnistinta
Oliko väykyssä oppiva tunnistin? Jos näin niin nollaus starilla :) Lisäksi tuntuu että tarvikelasien mukana tuleva tunnistin ei toimi ihan orkkiksen mukaisella tavalla.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Auto menee lasinvaihtoon heti kun saan taas sen ajokuntoon.
Mäntässä saint-gobainin lasi ilman tunnistinta, harmaalla yläreunalla, asennettuna 250€. Kohtuullisen edullinen ilmeisesti.
Tunnistimella joka paikassa järjestään yli 400...

Muuten homma etenee huonosti, osia odotellessa.
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Loppuviikosta tuli Saksasta osia tuollainen väyrysen peräkontillinen :D
http://sdrv.ms/1eL1Nyg

Eipä ole enää mersun alkuperäissuodattimet Mannia, GUD FILTERS made in south africa :roll:

Kone on taas kasattu käyntikuntoon, uusi ahdin paikoillaan, polttoainelinjat uusittu, imusarja "kunnostettu".

Tässä vielä kasausvaiheessa
http://sdrv.ms/LDjaJq

Kone käy muuten hyvin, paitsi hihna kitisee ja ilmamassamittari on kuollu.
Kitinä kai kuuluu kiristimestä, ainakin avaimella kääntäessä narisee ikävästi.
Ilmamassamittari ei tainnu tykätä putsauksesta, johdon ollessa kiinni käy hetken tyhjää ja sammuu rykien. Piuha irti käy ihan kunnolla, tietysti on vikatilassa.
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Hyvältä näyttää &#55357;&#56397;
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

No niin, auto on vihdoin takaisin pyörillään.
Tuli tehtyä vähän raskaampi käyttöönottohuolto, kilometrilukemalla 458799km.

Vaihdettu ja huollettu:

- Imusarja+egr puhdistettu, läpät poistettu, uudet tiivisteet
- Suuttimien ylivuotoletkusarja
- Muoviset polttoaineputket kaikki, kumiletku rail-säätöventtiililtä suodattimelle, putki kp-pumpulta sammutinventtiilille
- Turbo (uusi MB-vaihtoahdin), ahtimen ja pakosarjan kaikki tiivisteet
- Ilmanputsarikotelon kumit ja metalliholkit
- Ilmamassamittari (Pierburg)
- Ilma- ja polttoainesuodattimet
- Alavesiletku ja jäähdytysnesteet
- Termostaatti (Behr 92c)
- Moniurahihnan kiristin (Ina)
- Defa lämmitysvastus laitettu imusarjan alle
- Pakoputken takaosa (käytetty, ehjä), kaikki pakoputken tiivisteet ja kiristyspanta, takimmainen katti tyhjennetty
- Etualatukivarsien sisäpään molemmat puslat
- Etuvakaajan pystytangot ja koripuslat
- Etu- ja takajouset (vakio, edessä K+F ja takana Lesjöfors)
- Takaiskarit huollettu, tiivisteet vaihdettu, yläpään kumit uudet, tasonsäädön öljy vaihdettu
- Taka-alatukivarsien sisäpään kumipuslat ja ulkopään "narinahelat"
- Taka-apurungon etupuslat
- Ohjausakselin läpivientikumi
- Taka-akseliston ylemmät etu-vinotuet o+v
- Etujarruletkut o+v ja jarruneste

On kuin eri auto, kulkee herkän tuntuisesti eikä kolise.
Sisustan pesin verhoilupesurilla ja suoritin otsonoinnin, nyt ei ainakaan haise kessu, uusitaan käsittelyt jos alkaa tuoksahtamaan.

Pyöränkulmien säätöön pitäisi viedä ennenkuin vaihdan "uudet" renkaat alle.
Samoten tuulilasin vaihtoon pitää viedä.

Nyt ollaan kuluissa hiukan yli 2500€, sisältäen auton hankintahinnan ja tuulilasin vaihdon, renkaita en laske kun uuden karheat Nordman 4 löytyy omasta takaa.

Ebaysta sattui jäämään käsiin halpa eberi, 4,3kw versio tosin, mutta avuksi sekin taitaa olla, täytyypä siis askarrella paikoilleen.

Parin viikon päästä auto pääsee tositoimiin, pitää kullkea 4kk Tampereella 5x viikossa, 90km suuntaansa.
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Eilen kävin säädättämässä pyöränkulmat.

Raportti:
http://sdrv.ms/1c6cjOV

Onkohan nuo sinnepäinkään?
Ajettavuus on nyt mielestäni aika hyvä, tosin tiet on niin liukkaita ja paskat renkaat alla että vielä ei osaa paljoa sanoa...

Alustaan jäi loppujen lopuksi vanhaa vain takakelkan takimmaiset puslat ja edessä oikea raidepää, vasen raidetangon sisäpää, alapallot ja oikea ylätukivarsi. Eli siis takapäähän vaihdoin loppujen lopuksi jokaisen tangon.

Eilen tuli ajettua jo vajaa 300km, kerran heitti lootan vikatilaan, muuten toimii hienosti.
Ajotietokone näytti 5,1l/100km keskikulutusta, taitaa olla vähän optimistinen...

Tuulilasin kun saan vielä vaihdatettua niin kelpaa ajella, nykyisestä lasista ei yksinkertaisesti näe läpi.
Näyttää olevan vielä alkuperäinen ruutu, 460tkm tehnyt tehtävänsä.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Suuntaus OK.
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Nyt on lasi vaihdatettu ja auto katsastettu ilman moitteita.

Savut oli vajaa 0,5, ennen remonttia ei takanatulijaa nähnyt...

Nyt vaan tuli taas takaiskua. Aloin vaihtamaan hiukan äänekkäästi pyörivää oikeaa etulaakeria niin paljastui pilalle mennyt akseli. Joskus oli laakerin sisäkooli pyörähtäny akselilla, uusi laakeri oli asennettu varmaan kirveellä, jäljistä pääteltynä.

Noh, uusi käytetty olka-akseli on hankittuna, illalla paikoilleen.
Meniköhän suuntaus hukille, kun koko napa on taas irrotettuna?

Eipähän ole enää montaa osaa koko autossa mitä ei ole uusittu.
Alkaa olla niin hyväkuntoinen auto teknisesti, että täytyy alkaa harkitsemaan ruostekukkien korjaustakin ja ajaa muutama vuosi.

Mittariston korjausta pitää vielä harjoitella, pikselit pimeänä ja lasi halki.
Kellon ja lämpömittarin kaapelit on tulossa ja samoten käytetty mittaristo josta otan lasin.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Tuosta suuntauslapusta.

Onko tuohon joku syy että oikealle laitettiin 3 kertainen määrä aurausta mitä vasemmalle?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29110
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Edessä aurausta on aina ajossa yhtä paljon molemmilla puolilla, olennaista on että yhteenlaskettu auraus on oikea.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

dealer kirjoitti:Edessä aurausta on aina ajossa yhtä paljon molemmilla puolilla, olennaista on että yhteenlaskettu auraus on oikea.
Mutta eikö ratti ole vinossa noilla arvoilla?
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

jolle kirjoitti:
dealer kirjoitti:Edessä aurausta on aina ajossa yhtä paljon molemmilla puolilla, olennaista on että yhteenlaskettu auraus on oikea.
Mutta eikö ratti ole vinossa noilla arvoilla?
Ihan suoraan on. Taitaa olla niin pieniä nuo mitat että ei käytännön merkitystä.
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Tuon näköinen kulkine paskan alta kuoriutui, toki kuvahan valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa... :lol:

http://sdrv.ms/1bWk3WX

http://sdrv.ms/1cvLUtX


Eilen vaihdoin olka-akselin lisäksi vielä ylätukivarren oikeallekin puolelle, voipi olla yhteisvaikutusta sen verran että kannattaa suunnata uudelleen vielä :(
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Siistin näköinen hän se on. :roll:
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Reilun tonnin nyt nähnyt maantietä tämä auto.
Eilen korjasin mittariston pikselit ja vaihdoin mittarivalojen polttimot, neljäTä yksi toimi. Nyt toimii kello ja ulkolämpötila moitteetta.

Mutta uskottava se on, vaihdelootassa on oikeasti vika. Luistaa hiukan neloselle vaihtaessa, isompaan päin kierrokset nousee 200-300 vaihtaessa mutta esim. ohitukseen lähtiessä heittäny muutaman kerran vapaalle.
Vikakodina: Ei-sallittu välityssuhde vaihteistossa.
Öljyt juuri vaihdettu huuhtelemalla, ei ainakaan parantanut tilannetta...

Siispä: OSTETAAN EHJÄ VAIHDELAATIKKO!
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

kuulostaa siltä että laatikossa on oikeasti jotain vikaa.

Oliko sieltä jäänyt öljyt uudesta asti vaihtamatta vai mikä lie laatikon hajottanut noin pienillä kilsoilla?
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Mulla on yksi laatikko joka edellisen omistajan mukaan toimii hyvin (ajoi puhelintolppaan) nii meni auto sentakia purkuun. 400euroa hämeenlinnasta, turbiinin kanssa.
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

En tiedä mikä on särkenyt. Auton myyjä sanoi vaihdattaneensa laatikkoöljyjä, mutta tiedä sitten, eipä hänen omistusaikana (5v, 270tkm) ainakaan polttoainesuodatinta oltu vaihdettu...

Paljonko Laineracingin lootalla on ajettu? Mistä mallista peräisin?
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

W210 220cdi sedani. Ajettu oli aika liki 350tkm
Teemutu
Viestit: 53
Liittynyt: 02.9.2007 13:52
Paikkakunta: Vilppula

Viesti Kirjoittaja Teemutu »

Vanha laatikko on nyt irti, illalla "uutta" paikoilleen.
Sampa
Viestit: 25
Liittynyt: 04.10.2013 10:00

Viesti Kirjoittaja Sampa »

Pakko kysyä kun toi omakin laatikko tuntuu temppuilevan, puritko yhtään vanhaa askia/kattelitko sähköosia mahd. syyn selvittelemiseksi?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”