Tuossa kun nyt kokeiltii laittaa lankku myyntiin huvin ja urheilun vuoksi niin on tarjottu yhtä väyrystä, joka kiinnosti yllättävän paljon. Vaikka joskus olen sanonukkin etten ikuna kuuna päivänä laittaisi
Sunnuntaina näillä näkymin mennään katsomaan-
Tästä on nyt varmaan ennenki puhuttu, mutta mitä tuosta nyt kannattaisi ekana katsoa? -01 200CDI koneella, alla linkki kyseiseen.
Ilmastointihan tuossa ilmoitettiin jo ilmoituksessa epäkuntoiseksi, että pelkällä täytöllä se ei tule kuntoon.
Tekniikka on tänä päivänä jo ihan peruskauraa. Koeajolla kokeilee että moottori käy tasaisesti, eikä täristä millään kierrosluvulla ja vaihteet vaihtuu ilman nykäisyjä tai kolahteluja. Kierrosluku ei saa vaellella ajon aikana.
Kokeile penkinlämmittimet vaikka on kesä.
Vikavaloja tai ilmoituksia ei mittaristoon pidä tulla.
Ruosteet näissä on harmillisin homma. Se on jokaisen oma makuasia että kuinka paljon niitä sietää ja tekeekö niiden eteen mitään. Tosiasia on että tuonkin ikäisiä väyrysiä on jo paalikunnossa kun ruoste on päässyt niin pitkälle.
Näyttäis olevan samanlainen tausta kuin omassa väykässä, ollut myös noin 400tkm asti helsingissä taksina. Oma oli taksina ollessa kahteen kertaan ruostesuojattu, alusta voi olla vielä siedettävässä kunnossa.