Välillä väyrysellä, trilogian kolmas osa. Taistelu ohi.
-
Minä laitoin helman sisälle näin. Jotakin sinkittyä putkea tuo on melko vahvalla seinämällä niin luulis kestävän.Fenton kirjoitti:Tunkkauspisteen kohdalle helman sisään piti keksiä vähän vahviketta, että saa joskus ilmaankin tämän.

Volvo S40 1.9D 2001
W202 -94 sedan 200 automaatti
+ pari muuta autoa
W202 -94 sedan 200 automaatti
+ pari muuta autoa

No juu, tuo putki on olemassa vielä kauan väyrysen jälkeenkin
Nyt ei näytä kulutus taas yhtään hyvältä, puoli tankkia on vienyt vain n. 440km.
Alkupuolella mainittua nypytystä ei ole tuntunut enää aikoihin. Mikä lie ollut, vai taas vettä Kärkkäisen dieselin seassa?

Nyt ei näytä kulutus taas yhtään hyvältä, puoli tankkia on vienyt vain n. 440km.
Alkupuolella mainittua nypytystä ei ole tuntunut enää aikoihin. Mikä lie ollut, vai taas vettä Kärkkäisen dieselin seassa?
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Se vaan koetteli varoittaa sua ennen kuin kiihdytti ruostumistahtiaFenton kirjoitti:

-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Huomasin juuri, että tässähän on katsastusaika viimeisillään ja ei kun siltä seisomalta leimaamoon. Odotukset eivät olleet korkealla, koskaan en ole väyrystä kertanäytöllä läpi saanut.
Pessimisti ei pettynyt tälläkään kertaa, hylkyhän se sieltä tuli. Yläpallo on loppu. Ei valittamista, aiheellinen juttu. Se mikä yllätti, oli etujarrut. Useamman polkemisen jälkeen asettui juuri ja juuri hylkyrajan paremmalle puolelle.
Levyt ja palat näyttää koko lailla uusilta, että satula mahtaa jumia.
Pitää joskus ottaa auki ja katsoa. Hovihankkija rokotti seittemän kymppiä ylätukivarresta, muistin halvemmaksi, talvellahan tuommoisen viimeksi ostin
Pessimisti ei pettynyt tälläkään kertaa, hylkyhän se sieltä tuli. Yläpallo on loppu. Ei valittamista, aiheellinen juttu. Se mikä yllätti, oli etujarrut. Useamman polkemisen jälkeen asettui juuri ja juuri hylkyrajan paremmalle puolelle.
Pitää joskus ottaa auki ja katsoa. Hovihankkija rokotti seittemän kymppiä ylätukivarresta, muistin halvemmaksi, talvellahan tuommoisen viimeksi ostin

Se mikä yllätti, oli etujarrut. Useamman polkemisen jälkeen asettui juuri ja juuri hylkyrajan paremmalle puolelle.

dealer 13.4.2013 kirjoitti:..........Takajarrujen ero johtui toisen levyn sisäpinnan ruosteista, satulat olivat kunnossa.
Vaihdoin levyt, palat, kengät ja vasemman kilven.
Takajarruissa ei ole nyt moitteen sijaa.
Edessä toinen pyöränlaakeri hieman rahisi pyörittäessä joten vaihdoin laakerisarjan.
Samalla laitoin uudet jarrulevyt ja palat eteenkin..........
wiimax.fi
Tänään vaihtelin kuskin puolen ylätukivarren, loppuviikosta näyttämään suikkapäälle. Ihan oikein sorapiharemonttina repäisin, eihän sitä nyt kesällä sisällä. Poikkeuksellisen livakasti sujji, mikä lie, ettei kivestä vihlonut lainkaan. No, kai se huomenna ainakin rengas irtoaa sitten.
Ajoltaan jämäköityi kummasti. Ei se pahalta tuntunut tähänkään asti, mutta nyt on jo aika hyvä.
Ajoltaan jämäköityi kummasti. Ei se pahalta tuntunut tähänkään asti, mutta nyt on jo aika hyvä.
Toivotaan. Tänään sillä sai ajaa taas pari sataa kilometriä, kun alkujärkytyksestä päästiin.
Muutaman kerran nykäisi jonkun verran, ihan niinkuin eilen ennen sammumisia.
Sen verran huomasin, että ovia ei tarvitse käyttää lukossa, riittää kun nyppäsee avaimen virtalukosta, tökkää takaisin ja starttaa, niin lähtee heti. Jos ei ota avainta välillä pois, starttauttaa vaikka maailman tappiin.
Voisko olla virtalukkoperäistä, kuitenkin? Tai avaimesta?
Kumpaakohan avainta herrat olivat käyttäneet ajeluihinsa? Pitää tutkailla, onko niissä eroja.
Muutaman kerran nykäisi jonkun verran, ihan niinkuin eilen ennen sammumisia.
Sen verran huomasin, että ovia ei tarvitse käyttää lukossa, riittää kun nyppäsee avaimen virtalukosta, tökkää takaisin ja starttaa, niin lähtee heti. Jos ei ota avainta välillä pois, starttauttaa vaikka maailman tappiin.
Voisko olla virtalukkoperäistä, kuitenkin? Tai avaimesta?
Kumpaakohan avainta herrat olivat käyttäneet ajeluihinsa? Pitää tutkailla, onko niissä eroja.
Kohta kaksi viikkoa menty taas ilman oireita 
Kulutus kieppuu minun ajoissani 6,2-6,7 välissä, tosin olihan tuossa pitkä jakso, jolloin ilmastointikin sai tehdä ihan töitä.
Tähän tankkausväliin tulee enemmän rauhallista maantieajoa, ehkä menee vähän pienemmällä. Mukava auto kaiken kaikkiaan.

Kulutus kieppuu minun ajoissani 6,2-6,7 välissä, tosin olihan tuossa pitkä jakso, jolloin ilmastointikin sai tehdä ihan töitä.
Tähän tankkausväliin tulee enemmän rauhallista maantieajoa, ehkä menee vähän pienemmällä. Mukava auto kaiken kaikkiaan.
Ensimmäinen pakkasaamu. Havaintoja:
35 km ajoa ei saa lämpömittaria lähellekään 80 astetta.Webasto ei toimi.
Edellisestä johtuen tuulilasin aukeaminen otti 10 km.
Sisätilat ei lämpene ikinä.
Ensimmäisen kymmenen kilometrin matkalla väyrynen voi kuolla kuusitoista (16) kertaa. On muuten lähellä, ettei uponnut Kymeen.
35 km ajoa ei saa lämpömittaria lähellekään 80 astetta.Webasto ei toimi.
Edellisestä johtuen tuulilasin aukeaminen otti 10 km.
Sisätilat ei lämpene ikinä.
Ensimmäisen kymmenen kilometrin matkalla väyrynen voi kuolla kuusitoista (16) kertaa. On muuten lähellä, ettei uponnut Kymeen.
Mulla Webasto toimi moitteetta sen aikaa kun mitä se mulla oli. Sä oot sanonu sille jotain rumasti kun on ottana nokkiinsa
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mitään merkitystähän tällä ei ole, mutta niin pelasi weba minullakin ollessa ongelmitta. Sen kokeilin että lämpiäminen on tolkuttoman hidasta kun weba on pois päältä.
On siihen malliin sammuillut että ei ole kaukana syyn löytyminen moiseen, kai se nyt tuosta jo kohta äkäytyy lopullisesti. Toivotaan toki päinvastaista, että lakkaisi oikkuilemasta...
On siihen malliin sammuillut että ei ole kaukana syyn löytyminen moiseen, kai se nyt tuosta jo kohta äkäytyy lopullisesti. Toivotaan toki päinvastaista, että lakkaisi oikkuilemasta...
wiimax.fi
Juu, en minä epäillytkään, etteikö olisi toiminut. Näillä vehkeillä on sellainen taipumus, että ne lakkaa toimimasta per heti minulle tullessaan.
Vaimon webastokin toimi vielä keväällä ilman ongelmia, mutta
No, palellaan sitten, rahat on vaihteeksi niiiiin lopussa, yllättäviä vastoinkäymisiä ollut muitakin
Vaimon webastokin toimi vielä keväällä ilman ongelmia, mutta

No, palellaan sitten, rahat on vaihteeksi niiiiin lopussa, yllättäviä vastoinkäymisiä ollut muitakin
Rassausmiittiin!!!!dealer kirjoitti:Kun satut jossain testeriin niin sillähän on helppo paikallistaa webaston vika.
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Jaahas. Käsi pystyyn, kuka kävi rassaamassa väyrysen mittaria?
Huoltonäyttö on ollut nollaamatta ja näyttänyt överiksi mennyttä huoltoväliä, -2700.
Eilisiltana käynnistäessä lukema oli -700. Matkamittarilukemasta on kadonnut myös 2000 km. Ei tarvii ite edes myydessä kusettaa, auto tekee sen itse
Huoltonäyttö on ollut nollaamatta ja näyttänyt överiksi mennyttä huoltoväliä, -2700.
Eilisiltana käynnistäessä lukema oli -700. Matkamittarilukemasta on kadonnut myös 2000 km. Ei tarvii ite edes myydessä kusettaa, auto tekee sen itse