290:n rassailua. Myyty ajat sitten...
No mullahan ei omassa väykyssä mitään ESP:tä sun muuta ole. Ainoastaan ETS joka astuu peliin vasta jos auto on luisussa ja teet äkkinäisiä korjausliikkeitä. Silloin se korjaa jarruilla auton kulkua. Tuntuu toimvan. Vissiin tuon pitäs puuttua myös liikkeelle lähdössä sutivaan renkaaseen. Eipä puutu.
eli tuolla voi suttailla vaikka kilometrin putkeen jos et tee nopeita korjausliikkeitä. Heti kun auto menee poikittain ja tekee nopeahkon liikkeen ratilla niin TSUPrrrrrr.... Ja auto meneeki suoraan.
eli tuolla voi suttailla vaikka kilometrin putkeen jos et tee nopeita korjausliikkeitä. Heti kun auto menee poikittain ja tekee nopeahkon liikkeen ratilla niin TSUPrrrrrr.... Ja auto meneeki suoraan.
itsellä kyllä rutisee suoraan lähtiessäkin tuo ETS. Pitää kyllä oikein tarkistaa. Tuohan ei toimi kuin pienessä vauhdissa, ja silloinkin sen taitaa saada pois pelistä jos painaa jarrua sen verran että valot syttyy
Liikkeellelähtöavustin se on kai viralliselta nimeltään. Risteysissä oikeastaan ihan kivakin kun ei luistele kanttareihin...
Liikkeellelähtöavustin se on kai viralliselta nimeltään. Risteysissä oikeastaan ihan kivakin kun ei luistele kanttareihin...
Ajelinpa pitkästä aikaa väykyllä(emäntähän tuolla enimmäkseen ajelee)
Tuo ETS on kyllä omituinen, ei se ihan toimi minun mielestä niinkuin jossain esitteessä on kerrottu. Tuntuu tuo yli 40 vauhdissakin laittavan vastaan, esim. 70 vauhtia ja mutka, varovasti kun lähtee luisuun niin yhtääkkiä tuntuu niinkuin jarruttaisi menoa Paikaltaan kun lähtee suoraan niin ei se tosiaan juurikaan laita vastaan, pikkusen ehkä välillä juristaa. Mutta heti kun lähtee luisuun niin alkaa jarruttamaan..omituinen laite. Pikaisesti testattuna jarrun painaminen sen kytkee pois toiminnasta, tai kun pitää jarrua sen verran päällä että jarruvalot syttyy.
Tuo ETS on kyllä omituinen, ei se ihan toimi minun mielestä niinkuin jossain esitteessä on kerrottu. Tuntuu tuo yli 40 vauhdissakin laittavan vastaan, esim. 70 vauhtia ja mutka, varovasti kun lähtee luisuun niin yhtääkkiä tuntuu niinkuin jarruttaisi menoa Paikaltaan kun lähtee suoraan niin ei se tosiaan juurikaan laita vastaan, pikkusen ehkä välillä juristaa. Mutta heti kun lähtee luisuun niin alkaa jarruttamaan..omituinen laite. Pikaisesti testattuna jarrun painaminen sen kytkee pois toiminnasta, tai kun pitää jarrua sen verran päällä että jarruvalot syttyy.
juuu mullaki tuo ets: on alkanu pelaamaan sitä paremmin mitä enemmän olen sitä "kiusannu"
ei toimi minustakaan mitenkään loogisesti.. viimetalvena ko luisutteli niin 60kmh jälkeen se lähti ikään kuin pelistä pois.. nyt tänätalvena vauhtia pitää olla jo reilusti yli 90kmh ennekö perä pääsee rehellisesti sivulle!
kuulusko tuon muuten jarrutella jotenkin jo liikkelle lähdössä... mulla ei ole vielä tähän päivään mennessä jurrissu vastaan! aina sutii ko polkasee.. kummalaitos..
EDIT: unohtu sanoa että tosiaan rauhallisesti ohjaamalla tuota voi luisuttaa missä nopeudessa vaan.. mutta yksiki nopea liike ratista niin heti alkaa jurahtelemaan jarrut!
ei toimi minustakaan mitenkään loogisesti.. viimetalvena ko luisutteli niin 60kmh jälkeen se lähti ikään kuin pelistä pois.. nyt tänätalvena vauhtia pitää olla jo reilusti yli 90kmh ennekö perä pääsee rehellisesti sivulle!
kuulusko tuon muuten jarrutella jotenkin jo liikkelle lähdössä... mulla ei ole vielä tähän päivään mennessä jurrissu vastaan! aina sutii ko polkasee.. kummalaitos..
EDIT: unohtu sanoa että tosiaan rauhallisesti ohjaamalla tuota voi luisuttaa missä nopeudessa vaan.. mutta yksiki nopea liike ratista niin heti alkaa jurahtelemaan jarrut!
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89
Mikäs väri Mikalla on tossa, eihän vaan 572?
Omaaki pitäs maalailla ja rupes ylimaalaus tuntumaan hyvältä vaihtoeholta omaanki ku nuita kuvia katto..
Omaaki pitäs maalailla ja rupes ylimaalaus tuntumaan hyvältä vaihtoeholta omaanki ku nuita kuvia katto..
Ajossa: S203 220cdi A -05, W211 E55 AMG "mörkö" -05
Ex:
-S202 200cdi A -00
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Ex:
-S202 200cdi A -00
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
pirrautteleppa sittenkö ohjelma on asennettu..... jos alkais tuohon omaanki semmosta istuttelemaanMika.T kirjoitti:Huomenissa läsäytetään uus ohojelma moottorinohjaukseen.
Saap nähhä miten äijän käy.
(mie voin sitten tulla hinailemaan metsästä pois ko se ei enään pysy tielä ollenkaan kauheiden tehojen takia)
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89
Mjuu Väri on 572 Eli ruby red metallic.
Kävin tuossa itekkin tutkimassa tuota ETS:n toimintaa. Ihan soramontulla umpihangessa.
Kun sammuttaa raadion ja puhaltimen niin juur kuuluu liikkelle lähtiessä renkaiden sutatessa absipumpun surina. eli kyllä se vissiin jotaki yrittää tehhä suoraankin lähtiessä.
Aikamoisiin vauhteihin pääsee kun kakkosella kaasupohjassa luistelee perä laidasta laitaan. Kokoajan kuului jarruhydraulipumpun surinaa ja tuntui kun jarru pisti vastaan mutta eivät jaksaneet pitää moottoria kurissa. .... Kolmosta silmään...... #PLING# Ja auto karkasi hanskasta ihan täysin.
"EL.TRACTION (ETS) SUPPORT"
Ja ETS:n valo jäi palamaan.
NOoh onneksi tuli yks ilta lueskeltua ohjekirjasta niin tiesin miksi ETS:n valo sytty ja jäi palamaan. Hetken päästä se sammui ja taas suttailessa syttyi.
Järjestelmä suojelee takajarruja ylikuumenemiselta.
Makeasti jarrut kärysikin.
Kävin tuossa itekkin tutkimassa tuota ETS:n toimintaa. Ihan soramontulla umpihangessa.
Kun sammuttaa raadion ja puhaltimen niin juur kuuluu liikkelle lähtiessä renkaiden sutatessa absipumpun surina. eli kyllä se vissiin jotaki yrittää tehhä suoraankin lähtiessä.
Aikamoisiin vauhteihin pääsee kun kakkosella kaasupohjassa luistelee perä laidasta laitaan. Kokoajan kuului jarruhydraulipumpun surinaa ja tuntui kun jarru pisti vastaan mutta eivät jaksaneet pitää moottoria kurissa. .... Kolmosta silmään...... #PLING# Ja auto karkasi hanskasta ihan täysin.
"EL.TRACTION (ETS) SUPPORT"
Ja ETS:n valo jäi palamaan.
NOoh onneksi tuli yks ilta lueskeltua ohjekirjasta niin tiesin miksi ETS:n valo sytty ja jäi palamaan. Hetken päästä se sammui ja taas suttailessa syttyi.
Järjestelmä suojelee takajarruja ylikuumenemiselta.
Makeasti jarrut kärysikin.
heheh kaikkea se pittää sinunki koittaa... mulla tuo rutina ja jurina jatkuu aina tuone 80-90 vauhteihin... perkl.. että on rasittava ominaisuus... olis mulla yks resu jarruvalokatkasija... saiskohan siitä modattua jotenki semmosen joka poistas tuon ETS:n kivuttomasti...Mika.T kirjoitti:#PLING# Ja auto karkasi hanskasta ihan täysin.
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89
Eipähän laita ainakaan mulla, näin ohi todellisen topickin... Menee jopa 120 vauhdissa mukavasti luisussa ilman jarrutuksia... Nappi keskikonsolissa, jolla saa pois ja sit meno maistuukin...AM kirjoitti:Ajelinpa pitkästä aikaa väykyllä(emäntähän tuolla enimmäkseen ajelee)
Tuo ETS on kyllä omituinen, ei se ihan toimi minun mielestä niinkuin jossain esitteessä on kerrottu. Tuntuu tuo yli 40 vauhdissakin laittavan vastaan, esim. 70 vauhtia ja mutka, varovasti kun lähtee luisuun niin yhtääkkiä tuntuu niinkuin jarruttaisi menoa Paikaltaan kun lähtee suoraan niin ei se tosiaan juurikaan laita vastaan, pikkusen ehkä välillä juristaa. Mutta heti kun lähtee luisuun niin alkaa jarruttamaan..omituinen laite. Pikaisesti testattuna jarrun painaminen sen kytkee pois toiminnasta, tai kun pitää jarrua sen verran päällä että jarruvalot syttyy.
220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2D
EX-MB180 cgi W204
EX-MB 270cdi S211
EX-MB 200 komp. C209
EX-Toyota Yaris
EX-Volvo S60
EX-MB 200 cdi W211
EX-MB 270cdi W163
EX-MB 290TD W210
EX-BMW E34 520B
EX-MB 190 W201
EX-MB 230E W124
EX-Nissan Bluebird 2.0i
Jaguar XF 2.2D
EX-MB180 cgi W204
EX-MB 270cdi S211
EX-MB 200 komp. C209
EX-Toyota Yaris
EX-Volvo S60
EX-MB 200 cdi W211
EX-MB 270cdi W163
EX-MB 290TD W210
EX-BMW E34 520B
EX-MB 190 W201
EX-MB 230E W124
EX-Nissan Bluebird 2.0i
^Jaa että ASR napista saa kaikki pois, ei siis ETS ruksuttele risteyksissäkään?Minullahan ei ole kuin tuo pelkkä ETS, ei nappeja minkään pois kytkemiseen.
Niinhän tuon pitääkin toimia että jatkaa 80km/h asti toimintaansa jos rengas lyö koko ajan alle 40 nopeudesta tyhjää.Mutta jos pohjilla yli 40 vauhtia ja rengas luistaa sen ei pitäisi kytkeytyä.Mutta tuntuu se silti jotain tekevän, ainakin välillä. Isommissa vauhdeissa ei tunnu kytkeytyvän, muta tuolla 60-80 välillä ainakin isommassa luisussa tuntuu jotain tekevän. Todella ärsyttävä, ei ole oikein luottoa autoon mitä se kulloinkin sattuu tekemään Vähän niinkuin olisi toinen kuljettaja ohjastamassa välillä...
Väykky on tosiaan enimmälseen emännän käytössä, joten en ole sillä paljon ajellutkaan. No ajeli sekin yks päivä kakkosnelosella ja oli ihan onnessaan kun sai kunnolla heittää luisua
Kieltämättä näin talvella hieman ikävä vanhaa farkkua missä oli ASD
Niinhän tuon pitääkin toimia että jatkaa 80km/h asti toimintaansa jos rengas lyö koko ajan alle 40 nopeudesta tyhjää.Mutta jos pohjilla yli 40 vauhtia ja rengas luistaa sen ei pitäisi kytkeytyä.Mutta tuntuu se silti jotain tekevän, ainakin välillä. Isommissa vauhdeissa ei tunnu kytkeytyvän, muta tuolla 60-80 välillä ainakin isommassa luisussa tuntuu jotain tekevän. Todella ärsyttävä, ei ole oikein luottoa autoon mitä se kulloinkin sattuu tekemään Vähän niinkuin olisi toinen kuljettaja ohjastamassa välillä...
Väykky on tosiaan enimmälseen emännän käytössä, joten en ole sillä paljon ajellutkaan. No ajeli sekin yks päivä kakkosnelosella ja oli ihan onnessaan kun sai kunnolla heittää luisua
Kieltämättä näin talvella hieman ikävä vanhaa farkkua missä oli ASD
Meillä on tuossa suunnitelmissa sellainen homma, että saatais poies päältä toi ets, mutta absit toimis. Sähkökaavio haettiin ja katottiin eka että toimisiko jos ottaa vain ets:n sulakkeen poies.
no eihän se toiminut vaan meni tuo abs ja lootakin samalla vikatilaan...
Katseltiin niitä sähkökaavioita ja tultiin siihen tulokseen, että voitais ehkä saada teoriassa poies päältä vain tuo ets. Eli ets releelle tulee heräte tms ja täältä releeltä lähtee sitten tieto/heräte tuonne abseillekin joten teoriassa jos vedetään hypyllä tai releellä virta siihen absille menemään johtoon ja estettäis ets:lle menevä heräte niin absit luulis että ets toimii vaikkei se oikeasti ole päälläkään koska heräte ei mene etslle vaan suoraan abseille....
Tämä teoriassa saas nähdä ku päästää koittaan käytännössä, pistän sitten tietoa kunhan saa testattua tuota hommaa, että miten kävi
T.Sankari
no eihän se toiminut vaan meni tuo abs ja lootakin samalla vikatilaan...
Katseltiin niitä sähkökaavioita ja tultiin siihen tulokseen, että voitais ehkä saada teoriassa poies päältä vain tuo ets. Eli ets releelle tulee heräte tms ja täältä releeltä lähtee sitten tieto/heräte tuonne abseillekin joten teoriassa jos vedetään hypyllä tai releellä virta siihen absille menemään johtoon ja estettäis ets:lle menevä heräte niin absit luulis että ets toimii vaikkei se oikeasti ole päälläkään koska heräte ei mene etslle vaan suoraan abseille....
Tämä teoriassa saas nähdä ku päästää koittaan käytännössä, pistän sitten tietoa kunhan saa testattua tuota hommaa, että miten kävi
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Ohojelma laitettu.
Vetoja on hmmm.... talvikelille vähintään riittävästi...
Eipä ollu ihan tuosta noin vaan tuo homma. Ensin laitettiin uuvet ohojelmat piireille ja uuvet piirit kortille. koeajolle... ei vetoja yhtään.
Alle 3000kierroksen ei tapahtunut yhtään mitään. 3000jlk vetoja oli joten kuten. Ei kuitenkaan vakiota kummempaa.
Noooh..... Tänään uusiksi. Uus ohojelma piireille ja piirit kiinni. No niiiiiin....
Nyt tapahtuu.
Oli saksan päässä tapahtunu joku "virhe" ohjelmassa.
Nooh. Eipä se mitään. Nyt pelaa.
Vetoja on hmmm.... talvikelille vähintään riittävästi...
Eipä ollu ihan tuosta noin vaan tuo homma. Ensin laitettiin uuvet ohojelmat piireille ja uuvet piirit kortille. koeajolle... ei vetoja yhtään.
Alle 3000kierroksen ei tapahtunut yhtään mitään. 3000jlk vetoja oli joten kuten. Ei kuitenkaan vakiota kummempaa.
Noooh..... Tänään uusiksi. Uus ohojelma piireille ja piirit kiinni. No niiiiiin....
Nyt tapahtuu.
Oli saksan päässä tapahtunu joku "virhe" ohjelmassa.
Nooh. Eipä se mitään. Nyt pelaa.
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Kerätäämpä jotaki juttua tuolta 300SDL topiksista tänne.
Näky olevan kaikenlaista sontaa sielläki
Näky olevan kaikenlaista sontaa sielläki
Mika.T 15.5-07 kirjoitti:Pari kuvaa nykyisestä kulkineesta. Nykyisessä kuosissa.
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000649.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000648.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 0647-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 0646-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... 000645.jpg
Eli renkaat on vaihtuneet. Vanhat vanteet kaunistaa nykyään kaverin passattia.
Tuli vaihdettua joka rööriin öljyt.
Kuskinpuolen etupyörälaakerikin tuli vaihdettua. Jurisi jo niin pahasti ettei sillä viittinyt ajella.
Vähän on maalipinnassa sanomista lähinnä ovissa.
Pitänee kysellä jospa tuo menis vielä edes osaksi takuuseen.
Nooh. Ei nuo nyt niin pahoja ole etteikö noita itekkin kohtuu helpolla sais korjattua.
knoppitietoa pirssistä.
-avantgarde
-Suomiauto
-huoltokirja (Veholla täytetty )
-webasto kellolla
-autom. ilm.
-Nahkasisusta
-sadetunnistin
-jne jne
Ainoa miinus autossa on MANUAALI laatikko.
Suunnitteilla olikin jo vaihtaa autoon w124 300turboD:n 722.3 loota
Viimeksi muokannut Mika.T, 19.11.2007 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mika.T 30.5-07 kirjoitti:Tuli laitettua kailottimia.
Eteen Hifitalon audiokit 3650B mkII. Pitäs olla hyä. Ainakin ääni on aika hyvin kohdallaan.
Hattuhyllyllä on lähinnä matalia ääniä toistamassa 4kpl 6.5" elementtejä. On siellä kyllä diskantitkin. Lähinnä takapenkkiläisiä varten Nelikanavainen Alpinen vahvarikin tuli asenneltua hattuhyllyn pohjaan.
Supparia ei ole eikä näillä näkymin tulekkaan.
Yllättävän jämysti tulee mataliakin yhteensä kuudesta 6.5" bassosta.
Taajuuskorjaimen sain piilotettua soittimen alla olevaan lokeroon. Tai siis lokero pois ja taajuuskorjain tilalle.
Kuvatuksia... Huonoja sellaisia.
Alkaa olla jo pikkuhiljaa kuunneltavassa kuosissa tuo äänentoisto.
Pioneerin DSP olisi tuossa pöydällä odottelemassa virtapiikkiä korjaukseen. Sen kanssa kävi ässässä pieni haveri. Tosin ei se toiminut ostaessakaan. Onneksi osaa jotain noille kuiten itsekkin tehdä.
Viimeksi muokannut Mika.T, 11.2.2008 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen soitin kokoonpanohan on jo hieman muuttunut.
Soittimena sama JVC:n kdg721.
Sen perässä on Pioneerin DSP.
Se taas ohjailee Alpinen ja infinityn nelikanavaisia vahvistimia.
Edessä on tuo hifitalon 3-tie sarja ja takana joku Spl:n 6.5" 2-tie pieru.
Subina focalin 33v2.
+ Älytön määrä piuhaa risteilee ees taas autoa.
Soittimena sama JVC:n kdg721.
Sen perässä on Pioneerin DSP.
Se taas ohjailee Alpinen ja infinityn nelikanavaisia vahvistimia.
Edessä on tuo hifitalon 3-tie sarja ja takana joku Spl:n 6.5" 2-tie pieru.
Subina focalin 33v2.
+ Älytön määrä piuhaa risteilee ees taas autoa.
No tuotahan rupiaa olemaan jo tuota äänenparannusta paikallaan... mitkäs tuohon muuten meni tuohon kojelautaan nuo kaiuttimet ku itsellä käyny mielessä laittaa myös tuonne ämyrit.... etuovissa on nuo 5.25 tuumaset formulaX:t ja tarkoituksena laittaa sinne siis 6.5 ku ei oikein tuo passon toisto oo oikeen riittävä/puhdas kovalla nuilla 5.25silla vai johtuuko vaan säädöistä, mene ja tiedä.Mika.T kirjoitti:Nykyinen soitin kokoonpanohan on jo hieman muuttunut.
Soittimena sama JVC:n kdg721.
Sen perässä on Pioneerin DSP.
Se taas ohjailee Alpinen ja infinityn nelikanavaisia vahvistimia.
Edessä on tuo hifitalon 3-tie sarja ja takana joku Spl:n 6.5" 2-tie pieru.
Subina focalin 33v2.
+ Älytön määrä piuhaa risteilee ees taas autoa.
Kontissa on itsellä spl dynamicsin pro-sarjalainen 12" läskikalvo suljetussa n 30 litran kotelossa ja ehkä tulossa toinen samanlainen ja sitten vois suunnitella tuplakoteloakin niille sitten jos sen kaverilta lunastaa.
Meneekös sinne hattuhyllylle niihin vakiopaikkoihin minkä kokoiset kajarit? Onkos joku kötöstelly sinne takaovviin jonkinlaisia asennuksia?
T.Sankari
ps. Mika.T sun täytyy tulla käymään täällä päin tai jos sitä ite mennee tuolla rollossa käymään niin pienet kyydit saisit antaa niin sais pientä tatsia nuihin tehoihin ja miten ne on vaikuttanut pirssiin...? Niin ja pääsis kuunteleen puhdasta äänentoistoa
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
6.5 set mennee asennuskauluksilla jotka löysin fanaticaudion sivulta siis takaoviin joten tässä joulua odotellessa tilais melkein nuo kaulukset ja rupiais ääkkiä miettiin mikähän se ois sopeva erkkasatsi etuoviin ja takaoviin? semmosta 150- 200€? menisköhän nuo kovalla kädellä nuo vanhat 5.25 sinne kojelautaan jos oikeen kovasti tunkis? ei viittis laittaa pölyttymään nuita formulaXsiä ku 150€ maksoivat ja soivatkin ihan hyvin ja köyhähän ei raski niitä myödä poieskaan...
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Jaahas jos sitä sitten laittais nuo 5.25set tonne takaoviin ku eihän niiden takanaolijoiden tarvi kuulla yhtä hyvin ku iten etupenkillä suas nährä mitä sitä kehittelee...AM kirjoitti: Ei mene, taitaa 3" olla ihan maksimi.
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Joo 3" on kyllä suurin mitä sinne kojelaudalle saa mahtumaan.
Takaovista jättäisin kailottimet laittamatta. Laittaisin hattuhyllylle.
Mulla itellä on takaovien kaiuttimet kytketty tuomaan tilantuntua/kaikua. Piuhat menee soittimen takakanaviin (saa faderilla säädettyä pois jos tarpeen) Toisen takaoven piuhat menee soittimen takakanavien +liittimiin (vasen+ ja oikea+) ja toisen oven piuhan takakanavien miinus liittimiin (vasen - ja oikea-)
Kokeilkaapa.
Takaovista jättäisin kailottimet laittamatta. Laittaisin hattuhyllylle.
Mulla itellä on takaovien kaiuttimet kytketty tuomaan tilantuntua/kaikua. Piuhat menee soittimen takakanaviin (saa faderilla säädettyä pois jos tarpeen) Toisen takaoven piuhat menee soittimen takakanavien +liittimiin (vasen+ ja oikea+) ja toisen oven piuhan takakanavien miinus liittimiin (vasen - ja oikea-)
Kokeilkaapa.
sain tuossa aikaseksi käytyä kattomassa tuo vin dekooderilla nuo varusteet ja tällaista jälkeä sitten tuli :
VIN WDB2100171A215935
Model E290DT
Chassis 2100171A215935
Engine 602982 12 003057
Transmission 722613 00 073583
Order 0 6 569 63772
Delivery date 30.07.96
Dealer Sweden (569)
Interior mb-tex grey (108)
Paint
744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
431 headrest for center rear seat
3-point seat belt and 3rd headrest in centre rear (с 01.10.1993)
450 International taxi (с 01.09.1972)
533 front and rear speakers - without radio (с 01.03.1994)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
656 light alloy wheels, 10-hole (с 01.06.1993)
668
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
807 Change of year of model, last figure shows new model year
825
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
955 extension tube on the roof, front
equipment package elegance (с 01.11.1991)
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
mitähän nuo mahtaapi olla nuo 668 ja 825? itellä ei oo minkäänlaista aavistustakaan msitä nuita kannattaisi etsiä....siitoksia etukäteen pulman ratkaisijoille eikäköö
T.Sankari
VIN WDB2100171A215935
Model E290DT
Chassis 2100171A215935
Engine 602982 12 003057
Transmission 722613 00 073583
Order 0 6 569 63772
Delivery date 30.07.96
Dealer Sweden (569)
Interior mb-tex grey (108)
Paint
744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
431 headrest for center rear seat
3-point seat belt and 3rd headrest in centre rear (с 01.10.1993)
450 International taxi (с 01.09.1972)
533 front and rear speakers - without radio (с 01.03.1994)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
656 light alloy wheels, 10-hole (с 01.06.1993)
668
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
807 Change of year of model, last figure shows new model year
825
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
955 extension tube on the roof, front
equipment package elegance (с 01.11.1991)
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
mitähän nuo mahtaapi olla nuo 668 ja 825? itellä ei oo minkäänlaista aavistustakaan msitä nuita kannattaisi etsiä....siitoksia etukäteen pulman ratkaisijoille eikäköö
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Niin ja mitäs nuo meinaa nuo
807 Change of year of model, last figure shows new model year
meinaakos tää et on sitten 97? ku ruottin papereissa lukkee årsmodel 97?
955 extension tube on the roof?
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
T.Sankari
807 Change of year of model, last figure shows new model year
meinaakos tää et on sitten 97? ku ruottin papereissa lukkee årsmodel 97?
955 extension tube on the roof?
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro