simoksin paluu väykkykantaan

Vastaa Viestiin
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Päivitellääs nyt tännekkin välillä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Väyskä on toiminu moitteetta, taitaa olla vähän niinko valmis ettei tuolle enää mitään muuta ko huoltoo ja korjausta harrastella enää sen mukaan kun tarvii
:)
Taski
Viestit: 52
Liittynyt: 03.4.2006 13:34
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Taski »

Hyvä homma hei.
Muotiallekirjoitus
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Väykky löytyy käyttöautona edelleen..Ei raaski luopua kun tuntuu aina vaan toimivan :) 9vuotta tää jo mulla ollu. Ulkokuori on vähän rapistunu kieltämättä.

Kuva

Kuukausi sitten pestystä autosta komia kuva pöytään.

Sumuvalot pitäis ostaa uudet kun katkes muovinen kannake toisesta.. tai sitten laittaa nippusiteillä kiinni purkkaviritelmällä.

Kuva
Toiset brabus monoblockitkin tuli hommattua jostain sairaasta syystä :D Renkaat jo tilasin noihin niin saa kesävanteet noista ja talvella sitten nuo vähän osumaa saaneet mustat sitten.

Kuva

Tommonenki foto tuli otettua jossain välissä.. kilsoja ei ihan kauheesti tuu nykyään mutta joku 833tkm taitaa olla nyt.

Kuva
Tommoset Lorinser D93 18x9" kans hommasin tossa alkutalvesta ja ne olikin talven alla..ja löytyy kyllä edelleen kitkarenkaat päällä.

Kuva
Tää kuva kertoo varmaan osan suolakylvystä mitä tää auto on kilsojen saatossa saanu kestää. Eihän sielä ollu mitään jäljellä mihin nuo "uudet" korvakkeet etupuskurin päihin olis saanu kiinni niin olkoon nyt metallisilla nippusiteillä edes jotenki paikallaan.
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Toiset kolmipuolat nakkasin alle Nankangeilla 8)

Kuva
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Noniin kai se on väykkynismi sama sairaus kun saabismi, eli nyt kun möhkön kanssa ajettiin peurakolari niin ei ollut kauheen vaikea arpoa mikä tulee tilalle..

Eli 320cdi -02 väyry jossa aika hyvin varusteita mielestäni, vakkari,automaattisesti tummentuma taustapeili,sähköverho takaikkunaan,penkin ilmastoinnit,lämppärit ja ortopedi sekä sähkösäädöt, parkkitutkat edessä ja takana, nahkasisusta,kattoluukku ym ym.

Ja mikä yllättävää niin KAIKKI toimii :D

Ainoa "vika" minkä huomannut on että termostaatti taitaa olla sökö kun lämpenee vain 78asteen tienoille.

Korikin on 99% ruosteeton, pientä alkua on etulokarien pokkauksissa ja kuskin oven päädyssä sisäpuolella.

Huoltovihkoon merkattu kaikki huollot ja korjaukset alusta lähtien.

Joku ohjelmointihan tuohon on tehty ja tehoja tuntuu löytyvän aika perkeleesti :D Kaasun kun lyö pohjaan 80:n vauhdissa niin ihan hetkessä on mittari 120:n paremmalla puolella.

Renkaat täytyy kyllä vaihtaa, ei kauheasti ole luottoa nankangin kitkarenkaisiin :roll: Vai onko jollain näistä hyviä kokemuksia?

Kuva

Kuva

Kuva
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ikäisekseen siisti. Sisäkuvat kiinnostaa aina.

Varmaankin kiillotat ajovalot jossain vaiheessa?

Turvallisia kilometrejä... 8)
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Sehän on nätti ! Mikä väri ? Musta vai 189U vai ??
Joku ohjelmointihan tuohon on tehty ja tehoja tuntuu löytyvän aika perkeleesti Kaasun kun lyö pohjaan 80:n vauhdissa niin ihan hetkessä on mittari 120:n paremmalla puolella.
Sepä se. Joka kerta kun ajan meidän väyrysellä joka on nykyisin pojalla ajossa ihastelen samaa. Paitsi tähän aikaan vuodesta tahtoo jo olla liukasta ettei voima niin tunnu.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

OHo. Näitä näkyy vielä löytyvän ihan kuosissaan oleviakin.
Aika tehokkaasti nämä on katukuvasta kyllä kadonneet :shock: Vaikka eihän väykyt vielä mitään erikoisen vanhoja ole.

320cdi on kyllä varsin makea mylly. Hyvä kokonaisuus tehoa ja taloudellisuutta, ilman hitupöntön kulutusta nostavaa vaikutusta.

Ensitöiksi sitten ajovalojen kiillotus. :D
karvine
Teräshermo
Viestit: 783
Liittynyt: 29.9.2005 23:23

Viesti Kirjoittaja karvine »

Mika.T kirjoitti:... Vaikka eihän väykyt vielä mitään erikoisen vanhoja ole.
Niin no, nuorimmat ovat 17 vuotiaita ja vanhimmat 24 vuotiaita ja kohta tulee vielä vuosi lisää. Voidaan sanoa että kyllä ne alkavat jo olla erityisen vanhoja. :lol: Aika menee nopeasti.

Mutta siisti ja hienossa kunnossa oleva auto! Ulkoväristä plussaa.
Avatar
Magge--
Viestit: 644
Liittynyt: 01.11.2010 0:01
Paikkakunta: Ranua

Viesti Kirjoittaja Magge-- »

Hieno! Aina tulee hyvä mieli kun näkee ryhdikkään väyrysen, ei ole ihan jokapäiväistä asiaa se.
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

189 lukee konetilan lätkässä.

Viikon kattelin nettiauton tarjontaa ja vain kaksi potentiaalista väykkyä löytyi kun kriteereinä oli että joko om606 tai 613 koneella pakko olla ja yleisilme mahdollisimman siisti, toisessa eli 606 koneisessa oli hintapyynti jo 5900e mikä on kyllä jo liikaa väykystä, niin tämä jäi sitten ainooks.

Pitää sisustasta ottaa kuvaa kunhan päivänvalossa saa, se on kyllä siistissä kunnossa myös ei minkäänlaista jälkeä esim kuskinpenkin kulmassa ja täysin ehjä lukuunottamatta kuskin ovipahvin kahvaa joka on vissiin katkennut kun mustalla sähköteipillä vedetty päälle :)

Moottori on tosiaan kiva kun auto kulkee kerrankin, ei tän jälkeen kyllä ole paluuta enää nelipyttyseen koneeseen.

Tuntuu kyllä että moottori lämpenee todella hitaasti eli esim -6 pakkasella tänään sai ajaa 20 kilometriä moottoritietä että lämmöt nousi sinne 80:n alle, pohjapanssari kyllä puuttuu öljypohjan alta ja se termari on vissiin sökö.

Viimeisimmässä öljynvaihdossa on laitettu 10w60 öljyt koneeseen, taitaa olla liian jäykkää talviolosuhteisiin? Ilmansuodatin on näköjään K&N:n vapaavirtausmalli jonka taidan heittää mäkeen ja vaihtaa orkkiksen tilalle :roll:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Varmaan kannattaisi vaihtaa "normaalimmat" öljyt juu.

Ei pärjää ominaisuuksiltaan OM606 OM613:lle.
Uudemmassa on paljon enemmän vääntöä ja pienempi kulutus, ja kun sitä voimaa saa niin helposti lisää ohjelmalla.
Juuri tuo "kulun ja kulutuksen" suhde on niiiin kohdallaan softatussa 320cdi väyrysessä.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

dealer kirjoitti:Varmaan kannattaisi vaihtaa "normaalimmat" öljyt juu.

Ei pärjää ominaisuuksiltaan OM606 OM613:lle.
Uudemmassa on paljon enemmän vääntöä ja pienempi kulutus, ja kun sitä voimaa saa niin helposti lisää ohjelmalla.
Juuri tuo "kulun ja kulutuksen" suhde on niiiin kohdallaan softatussa 320cdi väyrysessä.
Jep, cdi-koneet kuitenkin syö litran tai useamman vähemmän ja tehoa on tosiaan enemmän. Mikähän lienee syy ollut laittaa 10w60 öljyt koneeseen?
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Käväsin tänään hakemassa uudet talvirenkaat, continentalin icecontact 3:t.
Nankangit oli kyllä hyvä ajaa kuivalla asfaltilla mutta ei jotenkin luotto riitä että kunnon pääkallokelillä toimis, eikä jaksa 40km työmatkaa ajella sitten kieli keskellä suuta paskoilla renkailla.

Samalla Ilman,polttoaineen ja öljyn suodattimet ja sen termarin uuden.
Vaihdellaan viikonloppuna :)
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
8848
Viestit: 94
Liittynyt: 22.10.2010 9:23

Viesti Kirjoittaja 8848 »

simoks kirjoitti:
Tuntuu kyllä että moottori lämpenee todella hitaasti eli esim -6 pakkasella tänään sai ajaa 20 kilometriä moottoritietä että lämmöt nousi sinne 80:n alle, pohjapanssari kyllä puuttuu öljypohjan alta ja se termari on vissiin sökö.
Mulla nyt lämpenee uudella termarilla noin 15min ajon jälkeen 80 asteen nurkille ulkolämmön ollessa +2c ettei kovin nopeasti lämpene edelleenkään verrattuna, vaikka siihen miten nopeaan esim om606 lämpenee.
Tosin omasta on sähköinen lisälämmitin kokonaan pois pelistä kun alkoi itekseen lämmitellä auton ollessa parkissa.
300GD
S300
E320
Unimog 411 110
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Jeps tänään vaihtelin moottoriöljyt teboil diamond dieseliin ja polttoainesuodattimen. Samalla heitin tuon K&N vapaavirtaussuodattimen mäkeen ja orkkiksen tilalle, oli kyllä helvetin paskanen se vanha. Ompahan ne nyt kunnossa.

Tuntuu kyllä usko loppuvan tuon starttaamisen kanssa vaikka laitoin CRC:n dieselin suuttimenpuhdistusaineet sinne pönikkään missä ite polttoainesuodatin on, kymmenen kertaa sai startata ennenkun hörähti käyntiin, olis pitäny heittää vielä dieseliä sinne sekaan että olis ollu ihan täys. :lol:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Pakko sanoa että kun tämän topicin luin lävitte ensimmäistä kertaa vuosiin niin pakko ihailla tuota lapsenomaista intoa auton tuunaamiseen vailla mitään tietämystä mistään juuri kortin saaneena, en siis väitä että mä tietäisin nytkään mistään mitään mutta sinne ne vaan on aikoinaan postattu ja asioita tehty kovalla innolla ilman huolta huomisesta :lol:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Noniin, termostaatti vaihdettu. Lämmöt nousee 30km ajon jälkeen 80:n ja millin yli. Edelleen yhtä hitaasti lämpenee mutta nouseepahan edes yli sen 75 tms. mitä tuolla vanhalla. Joku vois sanoa että aivan turhat 50e mutta olkoon.

Mites tuo kun PA-suodattimen vaihdon jälkeen nyt kuumalla koneella tarjoaa normaalia pidempää starttia, eli joku 3-4s menee ennenkun hörähtää? Tehot tallella ja käy aivan normaalisti heti kun käynnistyy. Pitääkö tässä nyt ruveta vaihtaan nuo polttoaineletkut siitä suodattimen ympäriltä vai mikä juttu. Oli ensin pahempi kun vedin ihan käsin sen suodattimen kannen kiinni mutta kiristin jälkeenpäin hihnamallisella öljynsuodatinavaimella lisää niin nyt on jo "parempi" - mielestäni laitoin sen tiivisterenkaan kannen ja kotelon väliin aivan niinkun pitää :roll:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
Magge--
Viestit: 644
Liittynyt: 01.11.2010 0:01
Paikkakunta: Ranua

Viesti Kirjoittaja Magge-- »

simoks kirjoitti:Noniin, termostaatti vaihdettu. Lämmöt nousee 30km ajon jälkeen 80:n ja millin yli. Edelleen yhtä hitaasti lämpenee mutta nouseepahan edes yli sen 75 tms. mitä tuolla vanhalla. Joku vois sanoa että aivan turhat 50e mutta olkoon.

Mites tuo kun PA-suodattimen vaihdon jälkeen nyt kuumalla koneella tarjoaa normaalia pidempää starttia, eli joku 3-4s menee ennenkun hörähtää? Tehot tallella ja käy aivan normaalisti heti kun käynnistyy. Pitääkö tässä nyt ruveta vaihtaan nuo polttoaineletkut siitä suodattimen ympäriltä vai mikä juttu. Oli ensin pahempi kun vedin ihan käsin sen suodattimen kannen kiinni mutta kiristin jälkeenpäin hihnamallisella öljynsuodatinavaimella lisää niin nyt on jo "parempi" - mielestäni laitoin sen tiivisterenkaan kannen ja kotelon väliin aivan niinkun pitää :roll:
Kato ilmakuplat putkista, näkyy hyvin kun ovat kirkkaat. Oliko tässä muovinen pa-suodattimen kotelo, eihän mennyt halki?
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Eemeli200CDI
Viestit: 18
Liittynyt: 10.1.2012 1:02

Väyryne

Viesti Kirjoittaja Eemeli200CDI »

Minäkin lähestyin tätä kun oli jossain Suomenlahden rannalla myynnissä loppukesästä. Oli kuulema juuri maalattu ruosteet piiloon ennen myyntiä, niin loppu kiinnostus. Toivotaan, että ei ylläreitä tule sisälokarien alta jne. Siisti peli päälle päin.

OM613 ei kokemusta talviajossa, mutta OM648 W211 keulalla lämpenee keli kuin keli ilman webastoja. Tuntuu, että Väyrynen ei lämpene kunnon pakkasella oli mikä kone tahansa.
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Re: Väyryne

Viesti Kirjoittaja simoks »

Eemeli200CDI kirjoitti:Minäkin lähestyin tätä kun oli jossain Suomenlahden rannalla myynnissä loppukesästä. Oli kuulema juuri maalattu ruosteet piiloon ennen myyntiä, niin loppu kiinnostus. Toivotaan, että ei ylläreitä tule sisälokarien alta jne. Siisti peli päälle päin.

OM613 ei kokemusta talviajossa, mutta OM648 W211 keulalla lämpenee keli kuin keli ilman webastoja. Tuntuu, että Väyrynen ei lämpene kunnon pakkasella oli mikä kone tahansa.
Juu aika näyttää kuinka nopeasti ruostuu. Ainahan noita meikkailuja tehdään, hyvin tai huonosti.. ei ainakaan sävyeroja ole mun silmään.

Ei kyllä lämpene joo tänään -8 kelillä lämmöt max 65 tms. vaatii moottoritieajoa pitkään että lämpenee sinne 80:n :roll:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Re: Väyryne

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

simoks kirjoitti:
Ei kyllä lämpene joo tänään -8 kelillä lämmöt max 65 tms. vaatii moottoritieajoa pitkään että lämpenee sinne 80:n :roll:
Ihan normaalia noissa 611-613 koneissa. Ei nuo uudemmatkaan (646-648) paljoa paremmin ilman apuja lämpene, mutta vähän kuitenkin.
Webaston ne vaatii kaverikseen että kovalla pakkasella komentosillan saa kunnolla lämpeämään.

Sähkövastukset on tänäpäivänä jo kaikista palaneet. :roll:
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Re: Väyryne

Viesti Kirjoittaja simoks »

Mika.T kirjoitti:
simoks kirjoitti:
Ei kyllä lämpene joo tänään -8 kelillä lämmöt max 65 tms. vaatii moottoritieajoa pitkään että lämpenee sinne 80:n :roll:
Ihan normaalia noissa 611-613 koneissa. Ei nuo uudemmatkaan (646-648) paljoa paremmin ilman apuja lämpene, mutta vähän kuitenkin.
Webaston ne vaatii kaverikseen että kovalla pakkasella komentosillan saa kunnolla lämpeämään.

Sähkövastukset on tänäpäivänä jo kaikista palaneet. :roll:
Juu mullahan oli eka väykky 611 ja siinä webasto, sillähän se lämpeskin mukavasti mutta ihan samaa oiretta ilman että ei vaan mittari nouse, jonkun viimasuojanhan tonne keulaan vois väkertää mutta muistaakseni sekään ei juuri vaikuttanut ainakaan ekan väykyn kanssa.

Taisin sen 2x vaihtaa uuteen ja muuten hehku pimeni ja lopuks kai meni se joku piirikortti sököks niin luovutin sen suhteen :D toimintavarmuus ei ollut kauheen vakuuttava.
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Re: Väyryne

Viesti Kirjoittaja dealer »

Mika.T kirjoitti:
simoks kirjoitti:
Ei kyllä lämpene joo tänään -8 kelillä lämmöt max 65 tms. vaatii moottoritieajoa pitkään että lämpenee sinne 80:n :roll:
Ihan normaalia noissa 611-613 koneissa. Ei nuo uudemmatkaan (646-648) paljoa paremmin ilman apuja lämpene, mutta vähän kuitenkin.
Webaston ne vaatii kaverikseen että kovalla pakkasella komentosillan saa kunnolla lämpeämään.

Sähkövastukset on tänäpäivänä jo kaikista palaneet. :roll:
Jo vain lämpenee 646-648 äkkiä ja varsinkin auton sisätilat kiitettävän nopeasti. Ei tarvitse webastoa ellei esilämmitykseen kaipaa.

Vanhemmat ei, esimerkiksi prefacelift 203 611 koneella on kylmä auto.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
TimoV
Viestit: 266
Liittynyt: 11.3.2015 12:32
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja TimoV »

Omassa nuo sähkövastukset on kuolleet, joten tuo w211 lämpeää huomattavasti hitaammin kuin muutama vuosi sitten. Täysille lämmöille se kyllä nousee vajaassa parissakymmenessä kilometrissä parinkympin pakkasellakin. Hitaammin kuitenkin kuin M51-koneinen Range, mutta onpa se OM646 huimasti taloudellisempikin.
BMW F10 520xda, 16
W163 ML55AMG, 02
Range Rover Sport SE 2.7TDV6, 07
W208 CLK 430, 98 (hirveen kiva ex), 2x W211, 02&04 (ex), S203 1.8kompressor, 04 (ex)
*Star*

Ja jottain muita romuja (Linhai, Kymco, Jonsered, Hirvas Yamahalla, Husqvarna)
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Re: Väyryne

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

dealer kirjoitti: Jo vain lämpenee 646-648 äkkiä ja varsinkin auton sisätilat kiitettävän nopeasti. Ei tarvitse webastoa ellei esilämmitykseen kaipaa.
Kyllä ex, W220 648:lla oli aivan jäätävän kylmä auto. Työmatka reilu 40km niin kovilla pakkasilla ~25-30km piti losottaa kaheksaakymppiä että lämpömittari nousi juuri ja juuri 80:iin. Tuossa kun sisäkennokin oli vähän tukkomalleilla niin ei stna mikä vehe...

Ei auttanu uus termostaatti eikä keulan vuoraamisellakaan suurta vaikutusta ollu.

Nykynen V6 cdi kyllä lämpenee (ajossa) mutta syökin huomattavasti enemmän.
Osaakos muuten dealeri (tai joku muu) sanoa paljonko maksaa W212:seen se sähkövastuskenno tuonne lämppäriin. (pimeänä tästä nykyisestäkin...)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

W220 on aina kylmä mitä olen niitä pakkasilla ajanut. Jos ei 648 lämpene kohtuudella niin joku tumpelo on poistanut EGR käytöstä tms.

Esimerkiksi tuo 211 647:lla, ei tule koskaan edes seurattua lämpömittaria kun ei autossa palele pakkasilla. Sama 203 faceliftin kanssa.

Enpä tiedä kennon hintaa, ei ole koskaan tullut vaihdettua. Saahan sen toki EPC:stä katsottua millä varaosanumerolla...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Kaikki o-renkaat polttoainepuolelle nyt vaihdettu. Edelleen varsinkin lämpösellä koneella starttauttaa pitkään. Eli nyt ainoo vissiin on starin päähän ja suuttimia tutkimaan? :nocando:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ohivuotojen mittauksiin ei staria tarvi.

Se ensimmäiseksi.
Eemeli200CDI
Viestit: 18
Liittynyt: 10.1.2012 1:02

Startti

Viesti Kirjoittaja Eemeli200CDI »

Ei tämä olisi oireilua kampiakselin asentotunnistimesta? Sehän tuntuu teettämän joskus kyseistä vaivaa. Niin ja vielä tähän lämpenemiseen OM648 211 keulilla lämpenee ihan aikuisten oikeasti melkein samaa tahtia kuin 124 250d. Ollut nyt 2 kpl 648 211 ja ei webastoa enkä ihmettele miksi sitä ei ole...ei tarvetta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”