300TDT OM606
300TDT OM606
Tervehdys, olen aikeissani vaihtaa nykyistä w202 220d mersuani farkku väyryseen. ruostetta siinä on, niinkuin noissa tuppaa olemaan, mutta kesällä hyvä ottaa kiinni. Mitenkä onko tuo om606 mylly kestävä, ja kestääkö siitä ruuvata syöttöä, ei haittaisi yhtään jos puskisi vähän mustaa huntua. ei taida vakiona tupruttaa? ja onko vaikeakin säätää syöttöä?
Re: 300TDT OM606
KESTÄÄ RUUVATA VOIMAQA ULOS ja turbona vielä hullummin Hankalaa vähä meinaa olla ite säädellä soppaa siitä pumpusta kun on sähköpumppupaabeli kirjoitti:Tervehdys, olen aikeissani vaihtaa nykyistä w202 220d mersuani farkku väyryseen. ruostetta siinä on, niinkuin noissa tuppaa olemaan, mutta kesällä hyvä ottaa kiinni. Mitenkä onko tuo om606 mylly kestävä, ja kestääkö siitä ruuvata syöttöä, ei haittaisi yhtään jos puskisi vähän mustaa huntua. ei taida vakiona tupruttaa? ja onko vaikeakin säätää syöttöä?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kyllähän tuo 606 on mainio kone josta voimaa on otettavissa. Vakionakin ihan pienen hetken tuntuu varsin ripeältä mutta voima on sellaista että siihen tottuu ja painavassa isossa autossa se on jokseenkin sivistyneessä muodossa joten tuntuu se johtavan helposti siihen että lisävoimaa alkaa haluamaan. Minä tyydyin pikkupiristyksiin hieman isommalla coolerilla ja uudella ohjelmalla. Tais penkkilappusessa olla jokseenkin 220/400nm.
Pieni ja monille riittäväkin lisä tullee siis helposti uudella järkevällä ohjelmalla. Mutta aika äkkiä tulee raja vastaan. Sitten vaan palikkaa vaihtamaan eli isompaa cooleria, turboa, vielä pumppuun isompaa elementtiä... Ja taas ohjelmaa uusiksi, em lukema liki tuplaantuu ja väyrysestähän tuleekin oikein mainion oloinen kulkine jolla ei jää jalkoihin reippaammassakaan liikennevirrassa. Tosin saattaa heikotkin paikat tekniikassa alkaa löytymään, mutta niistähän selviää korjaamalla
Pieni ja monille riittäväkin lisä tullee siis helposti uudella järkevällä ohjelmalla. Mutta aika äkkiä tulee raja vastaan. Sitten vaan palikkaa vaihtamaan eli isompaa cooleria, turboa, vielä pumppuun isompaa elementtiä... Ja taas ohjelmaa uusiksi, em lukema liki tuplaantuu ja väyrysestähän tuleekin oikein mainion oloinen kulkine jolla ei jää jalkoihin reippaammassakaan liikennevirrassa. Tosin saattaa heikotkin paikat tekniikassa alkaa löytymään, mutta niistähän selviää korjaamalla
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98