Seiskaneljävitosen paavo

Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Seiskaneljävitosen paavo

Viesti Kirjoittaja 745 »

Kuva

Tulipa puolivahingossa ostettua tuommonen paavo :shock:

290TDT Elegance vuodelta 1997, mittarissa 522 tuhatta. Hintaa sen verta vähän, ettei kehtaa edes sanoa...

Leimaa syksyyn, nyt hetimiten muutoskatsastan pakuksi.

Varustelistaa laitan illemmalla. :idea:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Nyt ollaan ekaa kertaa vikatilassa, mikäköhän lie vikana :arrow: staarin päähän.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Pitkäänhän siinä menikin :shock:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Siinäpä niitä varustehia...

213 PARAMETER STEERING
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
313 D-NET MOBILE TELEPHONE ON MIDDLE CONSOLE, RIGHT
345 RAIN SENSOR
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
400A FABRIC
401A BLACK FABRIC / ANTHRACITE
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
543 SUN VISOR WITH VANITY MIRROR, ILLUMINATED, LEFT AND RIGHT
550 TRAILER COUPLING
570 FOLDING ARMREST FRONT W202/210 STOWAGE BOX FRONT WITH ARMREST
580 AIR CONDITIONER/TEMPMATIC
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
656 LIGHT ALLOY WHEELS, 10-HOLE
744 BRILLIANT SILVER - METALLIC
808 210____ - 19960905 - AEJ 97/1
808 722.6__ - 19960119 - YOM 17/1
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988 VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
ou812
jakoketjubudha
Viestit: 2820
Liittynyt: 02.2.2007 21:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ou812 »

Tuon autokaupan piha josta väyryn hait on jotenkin tutun näkönen... :wink:
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
94zip
linttauttaja
Viestit: 969
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

ou812 kirjoitti:Tuon autokaupan piha josta väyryn hait on jotenkin tutun näkönen... :wink:
Eiku ajo huoltoon lähimmälle korjaamolle :D
Heinolaan on kuitenki matkaa. :lol:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

mä en tiedä mittää tästä :whistle: :banni:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

ou812 kirjoitti:Tuon autokaupan piha josta väyryn hait on jotenkin tutun näkönen... :wink:
Heti ensimmäitteeks piti ajaa lähimmälle autokorjaamolle akunvaihtoon :shock:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

ou812 kirjoitti:Tuon autokaupan piha josta väyryn hait on jotenkin tutun näkönen... :wink:
Rassuutallin kuletinta ei tetääkseen ole myyty :shock: ja siin on tummenenteut lasit ja enemmä norjan kromia :lol:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

hotari kirjoitti:
ou812 kirjoitti:Tuon autokaupan piha josta väyryn hait on jotenkin tutun näkönen... :wink:
Rassuutallin kuletinta ei tetääkseen ole myyty :shock: ja siin on tummenenteut lasit ja enemmä norjan kromia :lol:
Ja sehän on vaan karvalakkilassikki :no:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Vikakoodina painesäätöläppä ja ahtopaineensäätö :?

Varsinainen vika taisi olla imusarjalta ahtopaineanturille menevä letku, jossa oli ylimääräinen reikä.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

745 kirjoitti:Vikakoodina painesäätöläppä ja ahtopaineensäätö :?

Varsinainen vika taisi olla imusarjalta ahtopaineanturille menevä letku, jossa oli ylimääräinen reikä.
Toimihan se hetken. Lämmettyään menee vikatilaan yhä samasta syystä eli staari antaa koodin P1470 paineensäätöläppä tai ahtopaineensäätö :?
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Lähes aina tuo vikakoodi kun 290 menee vikatilaan; hukkaporttia ja EGR:ää ohjaavat "purkit" ja niiden alipaineet tarkastelun alle, samaten tietysti hukkaportin ja EGR kalvot.
wiimax.fi
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

dealer kirjoitti:Lähes aina tuo vikakoodi kun 290 menee vikatilaan; hukkaporttia ja EGR:ää ohjaavat "purkit" ja niiden alipaineet tarkastelun alle, samaten tietysti hukkaportin ja EGR kalvot.
Egr-kellolle menevän letkun tukin, ei vaikutusta. Koneen lämmöt kun nousee 80 asteeseen, niin menee vikatilaan. Alipainevikaa/lämpöanturivikaa itse ajattelisin olevan :?

Aamulla toimi lämpösenäkin hyvin, nyt iltapäivällä kokoajan lämpimänä vikatilassa...
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Saattaa olla ettei kärsi tukkia letkuja, menee jo siitäkin vikatilaan. Ei enää muista 290 kohdalla oliko niin kun ovat vähentyneet korjaamolla...
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Täytynee ottaa tulppa letkusta pois ja tutkia alipaineletkut sähköventtiileiltä alipainepumpulle.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Joo-o, kävimpä nortin verran tutkimassa. Alipainvuoto tuntuu letkusta imemällä, pienentyi huomattavasti, kun ohitti egr-alipaine/sähköventtiilin kokonaan. Taitanee olla hinnakkaita nuo venttiilit? Niitähän on siis kaksi ilmanputsarin kupeessa.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Eipä muista hintaakaan noille, veikkaan satasen korville. Käytettyä ehjää varmaan löytyy myös...
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Hyväksytty pakettiautoksi.

Vikatilaan menee vieläkin säännöllisen epäsäännöllisesti.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Nyt päästy 170km ilman vikatilaa, seurataan tilanteen kehittymistä.

Ainiin joo, aamulla oli webastokin päällä autolle mennessä.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Tartti käydä nylppäämässä ässästä paremmat renkulat alle 8)

Kuva

Kuva
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Oho! Nyt se taitaa taas toimia ilman vikatilaa. Ahtoputken ja imusarjan välinen kumi revennyt 5cm matkalta.

Nyt alko tuntumaan, että ahtoja on 8)
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Palanutta polttimoa herjaa :tuumaus:

Kaikki ehjiä ja oikeanlaisia. Herja ei tule parkit päällä, vaan vasta kun laittaa ajovalot päälle. Kaikki H7-polttimot vaihdettu ja otettu ne ylimääräset johonpätkät etuvaloilta pois :arrow: ei vaikutusta.

V***ttaa vaan se piippaus ja napilla kuittaus...
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
94zip
linttauttaja
Viestit: 969
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

745 kirjoitti:
V***ttaa vaan se piippaus ja napilla kuittaus...
w123 :contract: :pappa:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Rekisterikilven valo? Pari viikkoa itellä mettästin et mikä siellä herjaa, toisessa kontaktihäiriö ja sytty vähä viiveellä.
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

sv22 kirjoitti:Rekisterikilven valo? Pari viikkoa itellä mettästin et mikä siellä herjaa, toisessa kontaktihäiriö ja sytty vähä viiveellä.
Kumpikin uusittu ja ei vaikuta tässä tapauksessa.

Ropleemihan on siis ajovaloista tai katkasijasta johtuva, näin ainakin luulisin :?:

Parkit :arrow: ei vikailmoa
Parkit + sumarit :arrow: ei vikailmoa
Ajovalot :arrow: *piip* lamp defective

Eli parkkipiirissä kaikki ehjää, sumarit, pakkivalot, jarruvalot ja vilkut myös ehjät ja oikeat.

Mielenkiintonen vikailmentymä :?
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Ne entäs takavalot? Yleensä ne on ne jotka piippaa. Ne kaipaa parempaa kontaktia... crc:tä tms
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Sillon sen kuulus piipata jo parkit päällä, jos takavaloissa vikaa...
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tuollaiseen olen törmännyt joskus sumuvalojen osalta, ja selvittämättä jäi. Joku huono liitos tms. siellä jossain varmaan on...ellei ole tehty jokin oma kytkentä paikkaan josta sitä ei huomaa.
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Mietin, mikä tuon voisi sotkea, eikä tule mieleen kuin dealerin mainitsema huono liitos tai sitten jossain vääränkokoinen polttimo.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”