w210
w210
kyllä silläkin ajaa voi kunhan ottaa meiningin harrasteauto pohjalta,ainakin paljon ajetuissa autoissa.itse olen vaihtanut todella paljon osaa ja rahaa on palanut ja paljon mutta nyt alkaisi vanha pirssi olemaan asiallisessa kunnossa.keväällä laitan seisontaan ja laitan ruosteet kuntoon ja taas lisää uutta osaa mutta sen jälkeen voi taas huoletta vedellä laadukkaasti pitkän matkaa.juuri sain leimattua ekalla kerralla ja mittarissa on kuitenkin 485tkm.....
Re: w210
Heh. Kyllä se rahaa syö mutta loppujen lopuksi ihan mukava peli. Jossain vaiheessa vain usko loppuu ja joku muu saa todella hyvän auton. Pitkäjänteisyyttähän tämä väykkyläisyys vaatii mutta voivatpa muut samalla ristiä hulluksi
Tosiasia kuitenkin on, että autoa pidetään normaalisti sen 3-4 vuotta. Tämän jälkeen auto on aikasta hyvin läpikäyty ja sykli alkaa alusta. Vaikka auton vaihto mielessä kummitteleekin, niin silti oma yksilö on loppujen lopuksi ihan hyvä auto. Ja paranee vaan kun uutta osaa joutuu laittamaan koko ajan Viime kesänä jo kävi mielessä maalaus, ainakin osittainen lähinnä keulan kiveniskemien ja normaalien käytönjälkien korjaamisen vuoksi. Ruostevaurioita ei aivan kamalasti ole, vähän on vääränväristä kukkaa kuskin ovessa. Josko tulevana vuonna tekisi sen perusparannuksen ellei vielä malta luopua. Katsotaan nyt...
Tosiasia kuitenkin on, että autoa pidetään normaalisti sen 3-4 vuotta. Tämän jälkeen auto on aikasta hyvin läpikäyty ja sykli alkaa alusta. Vaikka auton vaihto mielessä kummitteleekin, niin silti oma yksilö on loppujen lopuksi ihan hyvä auto. Ja paranee vaan kun uutta osaa joutuu laittamaan koko ajan Viime kesänä jo kävi mielessä maalaus, ainakin osittainen lähinnä keulan kiveniskemien ja normaalien käytönjälkien korjaamisen vuoksi. Ruostevaurioita ei aivan kamalasti ole, vähän on vääränväristä kukkaa kuskin ovessa. Josko tulevana vuonna tekisi sen perusparannuksen ellei vielä malta luopua. Katsotaan nyt...
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
joo
kyllähän se näin vaan on.sen verran on nyt tullu kokeiltua eri mersumalleja että tietää miltä hyvä mese tuntuu.henk.koht korjaaja kyllä muistaa aina aukoa päätään että taas vaihdetaan turhaan osia,mutta kyllä se on niinkin kun ajaa työmatkaa 100km päivä ja muut ajot päälle ni ei kyllä jaksa millään paskallakaan vedellä.mersu on kyllä hyvä peli vielä 500tkm ajettunakin,mitä on ne kehonkuljettimet noilla kilsoilla?ne ei edes pääse noihin ajomääriin eli vertauskohteita ei ikävä kyllä ole?????ja jos on niin meno on jo melko hankalaa kun koppa alkaa nöyrtymään jo alle 200 tuhannen sisustan meteleistä puhumattakaan.halpa kova muovi yhdistettynä huonosti toteutettuun koppaan alkaa muistuttamaan olemassa olostaan ja alle satkun kun taas mese vetelee täysillä vielä puolen millin jälkeenkin,kyllä on meikäläisenkin moni meseskeptikko kaverikin vaihtanut vähän ajetun kehonkuljettimen mersuun ja aikoo myös merkissä pysyä!!!!!