290 väyrynen hukkasi tehot????
290 väyrynen hukkasi tehot????
Eli onkelma on tällainen että autosta katosi kiihtyvyys ja nopeus.. 80 kympin vauhdista kun lyö kaasun pohjaan niin muuta ei tapahdu kuin automaatti vaihtaa pienemmälle ja vauhti ehkä vähän rupeaa kiihtymään. Ei havaittavaa savutusta peileistä katsottuna.. mietin että voisiko kyseessä olla ilmamäärämittari??
Auto on siis 290TD farmari automaatti ja vuosimalli 1997. Pikaisia neuvoja kaipaisin....
Auto on siis 290TD farmari automaatti ja vuosimalli 1997. Pikaisia neuvoja kaipaisin....
eli siis vikatilan laittaa ilmeisesti päälle?kiertää just ja just sen 3000? Viasta en ossaa sanoa mut itellä teki tuota tuo egr:n alipainehässäkkä ku omani ostin ja ihmettelin mikäs on vikana... nuo on aika vaihtotavaraa ilmeisesti nuo alipainerasiat jos oikeen oon käsittäny ku itelle on molemmat vaihettu.
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Mjaah, olikohan tuossa sellainen systeemi että jos ottaa ilmamassamittarista johdon irti niin menee "varaohjelma" päälle eikä senjälkeen ole vikatilassa vaan kulkee lähes normaalisti ... siis jos vika on alunperin ilmamassamittarissa...
Kokeile ? Tosin sitten on vikamuistissa ilmamassamittarivika oli mittari terve eli ei.
Kokeile ? Tosin sitten on vikamuistissa ilmamassamittarivika oli mittari terve eli ei.
Tuota pitää kyllä kokeilla heti huomenna kun on taas rattikunnossa. osaako dealer sanoa paljo tuohon ilmamäärämittari maksaa? sinänsä harmi kun auto on ollut itselläni vasta reilun viikon ja ajanut nyt sillä 1600km ja tänään haaparannassa käydessä vika tuli. voihan sitä koittaa myyjän kanssa keskustella jos kallis remontti tulee.. Vaikka voi olla vaikeaa kun yksityiseltä ostin.
Lueppas tuosta minun taistelu tuon laitteen kanssa saat vinkkejä ja ehkä jotain tietoa.viewtopic.php?t=17967
Enpä tiedä, mutta nyt auto taas pelaa kuin mitään ei olisi koskaan vikana ollutkaan
Mitään remonttia ei tehty muutakuin johtoja vähän nitkuttelin.. sitten kaupasta lähtiessä tehot oli tulleet takaisin ja sen jälkeen pelannut jo rapiat 200km
Täytynee kuitenkin tutkailla asiaa kun tässä ehtii.. Luulisi vian ilmaantuvan uudestaankin.
Mitään remonttia ei tehty muutakuin johtoja vähän nitkuttelin.. sitten kaupasta lähtiessä tehot oli tulleet takaisin ja sen jälkeen pelannut jo rapiat 200km
Täytynee kuitenkin tutkailla asiaa kun tässä ehtii.. Luulisi vian ilmaantuvan uudestaankin.
Itse ostin tänään C220 CDi:n -00 ja hetihän se meni paskaksi Normaalisti ajelin 80km/h vakkari päällä, tuntui ihan normaalilta. Sitten kun seuraavista liikennevaloista lähdin reippaasti niin auto ei kulkenut mihinkään. Kiersi juuri ja juuri 2000 ja automaatti vaihtoi sitten isommalle. Mitään vikoja ei ajotietokone tai muu ilmoittanut. Homma korjaantui kun auton käynnisti uudelleen. Ilmamäärämittari tässäkin?
Nimimerkillä: Yllättävän huono auto
Nimimerkillä: Yllättävän huono auto
W203 C220CDi A + Britti-Bemari.
Nooh, ei tässä vielä mitään. Kaverilla sentään levisi 530da bemarista laatikko viikossa Eli vielä on varaa hajota noin 4 tonnilla ennenkuin saadaan BMW kiinni. Ei siinä, autoliikehän ton vielä maksaa mutta onhan se vähän harmi kun heti on vehkeet paskana. Perkeleen nykyautot, onneksi on 240 Volvo vielä pelastusrenkaanaMika.T kirjoitti:Jep. CDI.ile kirjoitti:Ei saisi nauraa , mutta kylläpäs alkoi sulla ja Ceellä yhteinen taival lupaavasti.
W203 C220CDi A + Britti-Bemari.