MB TDT 290 ei käynnisty.
MB TDT 290 ei käynnisty.
Taas kerran seisoopi pihalla. Startaa, ei käynnisty, ei edes lupaile eli taitaa olla taas vika käynnistyksenestossa.
Viimeisen vuoden sisällä on jo vaihdettu kela avaimen ympärille, se releboxi konepellin alle missä sulakkeet ja nyt tilasin uuden avaimen kun meinasivat sen olevan rikki mutta ei korjaantunut sillä.
Peilinkin pun/vihr. valot toimivat normaalisti eli eivät räpsytä.
Mitä muuta osaa olette vaihdelleet edellä mainittuun vikaan.
Viimeisen vuoden sisällä on jo vaihdettu kela avaimen ympärille, se releboxi konepellin alle missä sulakkeet ja nyt tilasin uuden avaimen kun meinasivat sen olevan rikki mutta ei korjaantunut sillä.
Peilinkin pun/vihr. valot toimivat normaalisti eli eivät räpsytä.
Mitä muuta osaa olette vaihdelleet edellä mainittuun vikaan.
Ei edes lupaa, jos ilmaa.MMTM kirjoitti:Ei tullut polttoaine puolta katsottua. Autolla ajettiin perjantaina ja maanantaina ei käyntiin. Ei edes luvannut. Jos polttoaine puolella vika niin olisi varmaan lähtenyt käyntiin ja sammunut. Aikaisemmin vika korjaantunut em. osien vaihdolla.
Akullisella ei saa vielä ilmoja pois, kahdellakaan ei välttämättä.
Ja kokemuksesta tuo saattaa imaista ilmat, vaikkei tankki olisikaan vielä tyhjä. Joskus sammui kesken kaiken heti, kun tuli varoitusvalolle, välillä sai päästellä valolla pitkät matkat. Etenkin, jos johonkin päin oli kallellaan parkissa(muista mihinkä..) niin sitä helpommin imaisi ilmat, kun alkoi olla tuossa varoitusvalolla.
Useammankin kerran teki tuota, mutta muutaman kerran jälkeen alkoi mennä tuo ilmaaminen jo aika nopiasti.
Helpoimmalla pääsee tuossa ilmaamisessa, kun avaa hieman suuttimien kannoista niitä ja pyörittää konetta. Sulkee sitten pikku hiljaa niitä suuttimia, joiden kannat jo kastuu.
W124 500E
W903 316cdi
W903 316cdi
Kyllä testeristä vikoja tuli kuten aina ennenkin. Mutta mikä näistä estää käynnistymisen ja minkä osan vaihtamalla autosta tulisi jälleen liikennekelpoinen. Viat olivat testerillä kyllä kuittaatuneet mutta ei lähtenyt käyntiin ja osahan on jotain vanhoja vikoja.
P 1630 Ajonestosingnaali
P 0100 Ilmanmassamittari
P 1481 Hehku viottunut
B 1703 Väärä trasnponderi
B 1706 Releen K54 ohjaus keskuslukituksen kuittausvalo tai aikarele.
Mekaanikko meinasi ettei vika ole ilmaongelma.
P 1630 Ajonestosingnaali
P 0100 Ilmanmassamittari
P 1481 Hehku viottunut
B 1703 Väärä trasnponderi
B 1706 Releen K54 ohjaus keskuslukituksen kuittausvalo tai aikarele.
Mekaanikko meinasi ettei vika ole ilmaongelma.