w210 220 cdi
w210 220 cdi
mikähän osa on koneen keulassa ku tiputtaa polttoainetta suoraan apulaite hihnan päälle
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4273
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Yleinen vikakurre90 kirjoitti:kuinkas yleinen vika että rupee vuotaa
tiivisteet vaikka vihdin tarvikeesta, Kl varaosasta, vehosta
eivät ole misään kovin kallita muutamlla satasella saa varmasti
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
onko w210 220 cdi vm 99 kone OM611.961 125hp ja
vito 220 cdi vm 00 kone OM611.980 122hp sama pumppu?
jos on ni sithää siit käy varmaa kaikki koneen osat
vito 220 cdi vm 00 kone OM611.980 122hp sama pumppu?
jos on ni sithää siit käy varmaa kaikki koneen osat
Viimeksi muokannut kurre90, 08.12.2016 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiivistesarja pumppuun ainaki mb-osalla sen ~25Euroa, letkut satasen?kurre90 kirjoitti:sehän on bossin pumppu, paljo maksaa kaikki tiivisteet ja letkut? ja mistä saa räjäytyskuvan, jotai löysin mut en tiiä onko just toi pumppu.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=118007
Tuolta ainakin itse löysin kaiken tarvittavan tiedon. Helppo homma sinänsä, pirun tarkkaa vain.
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
E30 316i -89
Mulla oli samanlainen vika. Tarkemmassa tutkimisessa vuoto ei ollut pumpun tiivisteissä vaan niiden pumpun ympärillä olevien letkujen liittimissä olevat tiivisterenkaat olivat kovettuneet. Kaikki ne O renkaat vaihtamalla vuodot loppuivat tyystin. Erityisen hanakka vuotamaan oli se pieni kovamuovinen putki pumpun vasemmalla puolella joka meni käsittääkseni korkeapainepumpun ja siirtopumpun välillä... noin 4-5cm mittainen.
Mulla vuoti hihnan päälle huonon letkuliittimen takia, oli o-rengas mennyt huonoksi. sitten pari kertaa kun olin ottanut liittimen auki niin se meni rikki kokonaan, vauhdissa irtosi koko letku ja meno loppui, melkoinen savu pellin alta kun roiski diisseliä pitkin konehuonetta. Kannattaa tarkistaa ne pumpun luo tulevat letkut ja liittimet ihan ekana. Pumpun tiivisteet ei maksa paljoa mutta niiden vaihdossa on oma hommansa.
(edit) oli vähän vanha viesti näköjään mut nuo kannattaa tosiaan kattoa jos on samaa vikaa
(edit) oli vähän vanha viesti näköjään mut nuo kannattaa tosiaan kattoa jos on samaa vikaa