W210 270CDI -01 ei lähtenyt käyntiin
- sammyrazer
- Viestit: 40
- Liittynyt: 17.11.2012 14:56
- Paikkakunta: Nummela
W210 270CDI -01 ei lähtenyt käyntiin
No nii.. eli illalla piti lähteä autolla liikenteeseen niin startatessa ei ollutkaan väykky kanssani samaa mieltä. kaikki valot mittaristossa toimii ihan normaalisti ja avainkin toimii niin kuin pitääkin. Avainta kun kääntää starttausasentoon niin starttaa sen muutamia sekunteja niin kuin kuuluukin mutta ei antanut pienintäkään merkkiä käynnistymisestä. Yritin käynnistää 4-5 kertaa mutta sama juttu. No en viitsinyt sitä illalla ruveta sen enempään ongelmaa ihmettelemään.
Aamulla ajattelin kuitenkin kokeilla vielä käyntiin ennen kuin rupean enemmän tutkimaan ongelman syitä. Hämmästyin kuinka auto lähti käyntiin kuin palmun alta. Voisiko tästä tehdä johtopäätöksen että vika ei todennäköisesti ole ainakaan ilmavuodosta polttoainejärjestelmässä.
Mitähän tässä seuraavaksi kannattaisi tehdä?
Olisikohan seuraava toimenpide jos käyttäisi auton testerissä vikakoodien tarkistuksessa?
Aamulla ajattelin kuitenkin kokeilla vielä käyntiin ennen kuin rupean enemmän tutkimaan ongelman syitä. Hämmästyin kuinka auto lähti käyntiin kuin palmun alta. Voisiko tästä tehdä johtopäätöksen että vika ei todennäköisesti ole ainakaan ilmavuodosta polttoainejärjestelmässä.
Mitähän tässä seuraavaksi kannattaisi tehdä?
Olisikohan seuraava toimenpide jos käyttäisi auton testerissä vikakoodien tarkistuksessa?
W211 320 CDI AVANTGARDE -03 käyttis
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
- sammyrazer
- Viestit: 40
- Liittynyt: 17.11.2012 14:56
- Paikkakunta: Nummela
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: W210 270CDI -01 ei lähtenyt käyntiin
Olikos auto silloin illala lämmin jos oli niin mainitut anturi on useimiten syyllinensammyrazer kirjoitti:No nii.. eli illalla piti lähteä autolla liikenteeseen niin startatessa ei ollutkaan väykky kanssani samaa mieltä. kaikki valot mittaristossa toimii ihan normaalisti ja avainkin toimii niin kuin pitääkin. Avainta kun kääntää starttausasentoon niin starttaa sen muutamia sekunteja niin kuin kuuluukin mutta ei antanut pienintäkään merkkiä käynnistymisestä. Yritin käynnistää 4-5 kertaa mutta sama juttu. No en viitsinyt sitä illalla ruveta sen enempään ongelmaa ihmettelemään.
Aamulla ajattelin kuitenkin kokeilla vielä käyntiin ennen kuin rupean enemmän tutkimaan ongelman syitä. Hämmästyin kuinka auto lähti käyntiin kuin palmun alta. Voisiko tästä tehdä johtopäätöksen että vika ei todennäköisesti ole ainakaan ilmavuodosta polttoainejärjestelmässä.
Mitähän tässä seuraavaksi kannattaisi tehdä?
Olisikohan seuraava toimenpide jos käyttäisi auton testerissä vikakoodien tarkistuksessa?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- sammyrazer
- Viestit: 40
- Liittynyt: 17.11.2012 14:56
- Paikkakunta: Nummela
Re: W210 270CDI -01 ei lähtenyt käyntiin
Ei ollu auto illalla n. klo 18:30 lämmin kun edellisen kerran oli autolla ajettu päivällä klo 12:30.CDI203 kirjoitti:Olikos auto silloin illala lämmin jos oli niin mainitut anturi on useimiten syyllinensammyrazer kirjoitti:No nii.. eli illalla piti lähteä autolla liikenteeseen niin startatessa ei ollutkaan väykky kanssani samaa mieltä. kaikki valot mittaristossa toimii ihan normaalisti ja avainkin toimii niin kuin pitääkin. Avainta kun kääntää starttausasentoon niin starttaa sen muutamia sekunteja niin kuin kuuluukin mutta ei antanut pienintäkään merkkiä käynnistymisestä. Yritin käynnistää 4-5 kertaa mutta sama juttu. No en viitsinyt sitä illalla ruveta sen enempään ongelmaa ihmettelemään.
Aamulla ajattelin kuitenkin kokeilla vielä käyntiin ennen kuin rupean enemmän tutkimaan ongelman syitä. Hämmästyin kuinka auto lähti käyntiin kuin palmun alta. Voisiko tästä tehdä johtopäätöksen että vika ei todennäköisesti ole ainakaan ilmavuodosta polttoainejärjestelmässä.
Mitähän tässä seuraavaksi kannattaisi tehdä?
Olisikohan seuraava toimenpide jos käyttäisi auton testerissä vikakoodien tarkistuksessa?
Nyt kävin ajelemassa n. 30 km lenkin ja toimi täysin normaalisti.
Hieman on kyllä epävarma olo..... ja tuo epävarmuus ei taida ennen poistua kun "vika" on löytynyt.
Näyttäisiköhän esim. tuo star testeri jotakin? ja kellähän tässä lähistöllä sellainen kapistus olisi?
W211 320 CDI AVANTGARDE -03 käyttis
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: W210 270CDI -01 ei lähtenyt käyntiin
Jos tosiaan oli "kylmä" molemilla kerroilla niinsammyrazer kirjoitti:Ei ollu auto illalla n. klo 18:30 lämmin kun edellisen kerran oli autolla ajettu päivällä klo 12:30.CDI203 kirjoitti:Olikos auto silloin illala lämmin jos oli niin mainitut anturi on useimiten syyllinensammyrazer kirjoitti:No nii.. eli illalla piti lähteä autolla liikenteeseen niin startatessa ei ollutkaan väykky kanssani samaa mieltä. kaikki valot mittaristossa toimii ihan normaalisti ja avainkin toimii niin kuin pitääkin. Avainta kun kääntää starttausasentoon niin starttaa sen muutamia sekunteja niin kuin kuuluukin mutta ei antanut pienintäkään merkkiä käynnistymisestä. Yritin käynnistää 4-5 kertaa mutta sama juttu. No en viitsinyt sitä illalla ruveta sen enempään ongelmaa ihmettelemään.
Aamulla ajattelin kuitenkin kokeilla vielä käyntiin ennen kuin rupean enemmän tutkimaan ongelman syitä. Hämmästyin kuinka auto lähti käyntiin kuin palmun alta. Voisiko tästä tehdä johtopäätöksen että vika ei todennäköisesti ole ainakaan ilmavuodosta polttoainejärjestelmässä.
Mitähän tässä seuraavaksi kannattaisi tehdä?
Olisikohan seuraava toimenpide jos käyttäisi auton testerissä vikakoodien tarkistuksessa?
Nyt kävin ajelemassa n. 30 km lenkin ja toimi täysin normaalisti.
Hieman on kyllä epävarma olo..... ja tuo epävarmuus ei taida ennen poistua kun "vika" on löytynyt.
Näyttäisiköhän esim. tuo star testeri jotakin? ja kellähän tässä lähistöllä sellainen kapistus olisi?
Muutaa jonkin verran tilanetta, useimiten jää kyllä ainakin
Joku suuntaa antava jälki minkä näkee *:rila
jos ei varisinaista vikakoodia
*:ri hakusessa
Ilmeisesti lähellä tuota sivussa lukevaa(vihdin nummella)
Niin viimeksi eilen semmoinen oli torilla.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- sammyrazer
- Viestit: 40
- Liittynyt: 17.11.2012 14:56
- Paikkakunta: Nummela
No niin.. vikakoodimuistiin oli jäänyt kampiakselin asennontunnistin ongelma. Tunnistimen mittaus vahvisti myös asian että vika löytyi.
Kiitoksia kaikille vastanneille.. kylläpä voi taas ajella luottavaisin mielin.
Kiitoksia kaikille vastanneille.. kylläpä voi taas ajella luottavaisin mielin.
W211 320 CDI AVANTGARDE -03 käyttis
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
- sammyrazer
- Viestit: 40
- Liittynyt: 17.11.2012 14:56
- Paikkakunta: Nummela
Re: W210 270CDI -01 ei lähtenyt käyntiin
[quote="*:ri hakusessa
Ilmeisesti lähellä tuota sivussa lukevaa(vihdin nummella)
Niin viimeksi eilen semmoinen oli torilla. [/quote]
Täytyypä jatkossa pitää mielessä että on tiällä päin kyseinen laite.
Ilmeisesti lähellä tuota sivussa lukevaa(vihdin nummella)
Niin viimeksi eilen semmoinen oli torilla. [/quote]
Täytyypä jatkossa pitää mielessä että on tiällä päin kyseinen laite.
W211 320 CDI AVANTGARDE -03 käyttis
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
- sammyrazer
- Viestit: 40
- Liittynyt: 17.11.2012 14:56
- Paikkakunta: Nummela
Kysymys mikä osa kyseessä?
Väykyn kanssa pientä jumppaa.. menee polttoaineputkistot konehuoneessa vaihtoon. Aiemmin joku irroitellut liitimiä rikkoen lukituksia ja korvannut alkuperäiset kiinnitykset epäluotettavin rautalankavirityksin.
Marmoritiskiltä myivät minulle letkun joka poikkesi alkuperäisestä.
Autossani oli letkussa joka kulkee from feed pump to shut off valve jonkinlainen haaroitus jonka päässä oli ikäänkuin joku venttiili. Nyt minulle myytiin letku jossa tuota haaraa ei ollut ollenkaan.
https://www.google.fi/search?q=mb+fuel+ ... gBKzmIneM:
Mikä osa on linkin kuvassa letkun 125 jakotukin päässä ja (tyhmä kysymys) tarvitaanko sitä mihinkään?
Marmoritiskiltä myivät minulle letkun joka poikkesi alkuperäisestä.
Autossani oli letkussa joka kulkee from feed pump to shut off valve jonkinlainen haaroitus jonka päässä oli ikäänkuin joku venttiili. Nyt minulle myytiin letku jossa tuota haaraa ei ollut ollenkaan.
https://www.google.fi/search?q=mb+fuel+ ... gBKzmIneM:
Mikä osa on linkin kuvassa letkun 125 jakotukin päässä ja (tyhmä kysymys) tarvitaanko sitä mihinkään?
W211 320 CDI AVANTGARDE -03 käyttis
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
W210 270 CDI ELEGANCE -01 käyttis
W124 300 TE 4matic -89 projekti (ikuinen)
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4290
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Kysymys mikä osa kyseessä?
Eli tuossa rinnakkais kuvassa paremin näkyvä putken 128 päässä olevasammyrazer kirjoitti:Väykyn kanssa pientä jumppaa.. menee polttoaineputkistot konehuoneessa vaihtoon. Aiemmin joku irroitellut liitimiä rikkoen lukituksia ja korvannut alkuperäiset kiinnitykset epäluotettavin rautalankavirityksin.
Marmoritiskiltä myivät minulle letkun joka poikkesi alkuperäisestä.
Autossani oli letkussa joka kulkee from feed pump to shut off valve jonkinlainen haaroitus jonka päässä oli ikäänkuin joku venttiili. Nyt minulle myytiin letku jossa tuota haaraa ei ollut ollenkaan.
https://www.google.fi/search?q=mb+fuel+ ... gBKzmIneM:
Mikä osa on linkin kuvassa letkun 125 jakotukin päässä ja (tyhmä kysymys) tarvitaanko sitä mihinkään?
niin Ei
E: siirtopaineen mittauttausta, ilmauspumppua varten
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- sammyrazer
- Viestit: 40
- Liittynyt: 17.11.2012 14:56
- Paikkakunta: Nummela