Kävi tuon Väyrysen kanssa niin että jonkun sylinterin suutin alkoi vuotaa läpi ja käynti muuttui tosi huonoksi, kävi tyhjäkäyntiä kolmella ja vatkasi pahasti. Oli pakko jatkaa ajamista että sai auton kotiin satojen kilometrien päästä, ja ajossa auto toimi hyvin mutta tyhjäkäynti oli ajoittain todella huono.
Nyt kun viimeksi käynnistin niin kävi kolmella ja koneesta kuului pahaa kolinaa. Työkaveri oli kuullut kun ajoin ohi ja oli kuulemma kolissut kuuluvasti jo kaukaa. Sisälle ei kolina kuulunut joten en tajunnut lopettaa ajamista.
Nyt auto on siis siinä jamassa etten uskalla edes käynnistää enää, koska vatkaa koko auto ja kuuluu kova nakutus/kalkatus. Onko mahdollista että vuotava suutin on nyt lotrannut niin paljon dieseliä sylinteriin että kiertokanki on mennyt mutkalle? muutamalta autoihmiseltä olen kysellyt asiasta mutta pitävät vissiin idioottina kun ei kuulemma tuollaista voi käydä. Olis kiva saada tuo laite vielä ajoon kun on tullut vuoden aikana lapioitua siihen varmaan pari tonnia rahaa kiinni...
220cdi kiertokanki solmussa?
En ole ehjällä suuttimella kokeillut, kun en tiedä mikä suuttimista vuotaa ja osaavalle korjaamolle on matkaa sen verran että pitäisi traileri hommata. Rahatilanne myös tosi huono kun oli pakko ostaa toinen auto työmatkoja varten niin siksi seisoo tuo nyt parkissa.Ruuvimeisseli kirjoitti:Onhan se mahdollista. Saattaa myös olla mäntä vaurioitunut. Oletko kokeillut ehjällä suuttimella?