Aika hyvin oli arvaukset kohdillaan, n. 8000 kilsaa oli ajeltu, kun ilmojen kylmettyä vuoto taas marraskuussa alkoi, tosin aika pienenä.
Virtuaalinen kahvikuppi veikkauksen voittajille.
Kansiremppa tehty, ja taasen peli soi.
290TDT voimattomuus, vikakoodeja ja suutinjuttua
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mm. Stp:n mämmi ei ole "syylärisementtiä" vaan vastaavasti toimivaa kakkaa kuin työkoneen renkaissa käytettävä vuodonestoaine. Aikansa kiertää järjestelmässä kunnes riittävä määrä hituja ruuhkautuu vuotokohtaan. Ei kivety ei kovetu, loppu mäski kiertää systeemissä kunnes nesteet vaihdetaan. Toiminu Rintterin kansinahan tihkumiseen laitettuna pari vuotta ilman sivuvaikutuksia. Gaziin laitettiin maustehyllystä inkivääripulveria, sama vaikutus ja toimintatapa.
Ei tuolla systeemillä halennutta letkua tilikitä, mutta hilijoksiin varkain vajeneva paisuntasäiliö saattaa asettua.
Oisko joku vaihtanu jollen koneeseen syöttöpumpun kannentiivisteen, takaisinasennuksessa osunu muutaman satikan sivuun kohaltaan kun savuttaa..? Tai sitten vaan löysänny ruuveja ja tietentahallaan kopistellu vasaralla kantta sivvuun, ilimanen viritys...
Ei tuolla systeemillä halennutta letkua tilikitä, mutta hilijoksiin varkain vajeneva paisuntasäiliö saattaa asettua.
Oisko joku vaihtanu jollen koneeseen syöttöpumpun kannentiivisteen, takaisinasennuksessa osunu muutaman satikan sivuun kohaltaan kun savuttaa..? Tai sitten vaan löysänny ruuveja ja tietentahallaan kopistellu vasaralla kantta sivvuun, ilimanen viritys...
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.