Kaveri tuossa kyseli ko asiaa. Ongelmana on että tulppien kierreosat irtoaa,mutta kärjet jää reikiin. Millä nuo saa pois? Onko yleinen ongelma?
-Tero
320 CDI Hehkujen irrotus?
320 CDI Hehkujen irrotus?
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
Hellouz....
..kait niitä enää millään.. mitäs jos pyörittäisit konetta niin puristukset pamauttaisivat ne irti??? (otsaan)
siis..
Ihan aikuisten oikeasti, kun alatte ottaan irti mitä tahansa niin sohikaa sinne kierteisiin jarrunestettä, vaikka sitten pensselillä tai sormella, kaikki irtoaa.
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:
..kait niitä enää millään.. mitäs jos pyörittäisit konetta niin puristukset pamauttaisivat ne irti??? (otsaan)
siis..
Ihan aikuisten oikeasti, kun alatte ottaan irti mitä tahansa niin sohikaa sinne kierteisiin jarrunestettä, vaikka sitten pensselillä tai sormella, kaikki irtoaa.
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:
hehkut
Jokunen aika sitten kaveri pelotteli, et jos ei sun mese hehkuta kaikilla, niin irrottaessa todennäköisesti menee poikki. Ja sen jälkeen tulee kansiremontti.
Elikkä hehkun kärki karstoittuu kanteen kiinni. Aloitimme sitten irroituksen sillä varmuudella, että loppujen lopuksi irroitamme kannen myös. No, kaks lähti suhkoht helposti irti, käytössä vain pikkuräikkä. Kolmas hieman takerteli, mutta lähti irti. Sitten nummero 4. teetti 2h. auki kiinni liikettä tosiaan vaan pikkuräikällä. Kierreosa oli noussut jo irti, mutta hehku ei nouse millään, narisee narisee. Sitten vaan ronkisti aukipäin vääntöä ja samalla nostoa räikkään. Kahteen mieheen hikipäissään väännettiin ja sieltä se sitten nousi ja kärkikin oli matkassa.
Olen kyllä kuullut tähän hommaan tehdyistä työkaluista.
Elikkä hehkun kärki karstoittuu kanteen kiinni. Aloitimme sitten irroituksen sillä varmuudella, että loppujen lopuksi irroitamme kannen myös. No, kaks lähti suhkoht helposti irti, käytössä vain pikkuräikkä. Kolmas hieman takerteli, mutta lähti irti. Sitten nummero 4. teetti 2h. auki kiinni liikettä tosiaan vaan pikkuräikällä. Kierreosa oli noussut jo irti, mutta hehku ei nouse millään, narisee narisee. Sitten vaan ronkisti aukipäin vääntöä ja samalla nostoa räikkään. Kahteen mieheen hikipäissään väännettiin ja sieltä se sitten nousi ja kärkikin oli matkassa.
Olen kyllä kuullut tähän hommaan tehdyistä työkaluista.