turbo diesel 2.9 ja 3.0
turbo diesel 2.9 ja 3.0
hei, mitä eroa noissa on, oon katellu kuumeissani tollasta 96-98vm vuoden väyrystä. käytännössä itse moottorissa eroa. yks lastu firma ainakin lupas 3.0lle huomattavasti enemmän tehoa kuin 2.9lle. ja moniko sylinterisiä noi on?
kylä lähtee mut mikä
elikä tää kin on esikammio kone. 177hv vissiin. lähdenpä ryöstää pankin
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=671437
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=671437
kylä lähtee mut mikä
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Jaa juudealer kirjoitti:Jep.
Ari66 osaa kertoa tuollaisen auton ominaisuuksista, hän kun sellaisella varsin paljon ajaa.
Kone lienee parasta mitä W210 kopassa on saanut.
Kova peli, konetta toisella foorumilla ylistettiin kun asiasta kyselin ennen hankintaa.
Sittenpä ostettiin 300 TDT.
(Ensin harjoiteltiin "mersuilua" 1982 -mallisella 5 -sylinterisellä kolmesatasella yksi kesä).
Itselläni ei konepuolella ole varsinaisia ongelmia ollut laisinkaan.
Ainoa murhe on ollut ilmamassamittari pariin otteeseen, mutta se ei ole ollut auton vika, vaan merkkihuollon.
Riesalta vältyy, kun huolehtii siitä että vaihtaa alkuperäisen ilmansuodattimen parinkymmenentuhannen välein ja on erityisen huolellinen suodatinta ja suodattimen kantta asettaessa paikalleen.
Vetoa ja voimaa riittää tavanomaiseen liikennöintiin roimasti, myös asuntovaunun vetämiseen.
Kulutuskin pysyy siedettävänä, reippaassa matka-ajossa tyypillinen lukema on 7,4 l/100 km.
Siinä se ja sitten vaan kauppaan
3-litranen oli liian hyvä moottori, niin hyvä, ettei sitä tehdä enää. toisin kuin 2,9 litrainen:
http://www.ssangyong.de/uploads/media/S ... 290-MT.pdf
http://www.ssangyong.de/uploads/media/S ... 290-MT.pdf
Datsuni on mun ratsuni.