Onko syytä epäillä...

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
^Larke^
Viestit: 101
Liittynyt: 18.4.2006 11:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Onko syytä epäillä...

Viesti Kirjoittaja ^Larke^ »

Vikatilaa vai ilmavaivaa kun 290TDT ottaa vaa 2000 kierrosta.. :shock:

Sitte ku lähtee liikkeelle nii alkuunsa meno on hyvin pätkivää ha sitten yks kaks se lähtee ku aropupu makuulta.. :bere: :pope:

EPC valoo se polttaa ajoittain mutta ei aina... joku vikakoodi oli sellanen ku Inginition adjustment magn. valve... :wc:

jotenki näyttäs että siinä pumppuun menevässä kirkkaassa muoviputkessa näkyis kuplia mut toisessa ei... :nocando:

olisko jotain hyviä vinkkejä.. :tuumaus:
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Miten se kone käy silloin kun ottaa vaan 2000rpm?
^Larke^
Viestit: 101
Liittynyt: 18.4.2006 11:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja ^Larke^ »

vähä niinku jyrnyttää.. ja papattaa sillee vaimeesti pakoputkee.. niinku olis sytytys melko myöhäsellä.... :näre:

ja jos vaa pitää kaasua pohjassa esim 70 nopeudesta pudottelee se järjestyksessä vaihteet kakkoselle asti ja sitte jurraa 30kmh.. ku kaasulla pelaa nii pääsee kyllä 80kmh mut ei ota sittekkää yli 2000 kierrosta.. :evil:
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7158
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Re: Onko syytä epäillä...

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

^Larke^ kirjoitti:joku vikakoodi oli sellanen ku Inginition adjustment magn. valve... :wc:
Ennakonsäätö venttiili jumissa/rikki.

Se on siellä syöttöpumpun pohjassa.
Ei varmasti toimi kone jos tuo jumii...

Toinen mahdollinen vikapaikka on se "sähköinen suutin" eli se johon menee johto.
Sen voi mitatakkin. Kuuluisi näyttää 100-120ohmin resistanssia kun yleismittarilla mittaa moottori sammuksissa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”