Onko tämä nyt se 290 (1. pytyn) sähkösuutin joka ohjaa pumppua?
koppaa irrottaessa sattui silmään tuo patentti, eli toinen johto rispaantunut jo aikaisemmin poikki ja tinattu lisäpätkä väliin niin tuli mieleen että onko tuosta mahdollista irroittaa johtoja jotenkin tuolta suuttimen sisältä että saisi tehtyä kokonaan uudet ettei olisi niin hirveän räpellyksen näköinen.
vai onko ainut keino ostaa toinen suutin ehyillä johdoilla?
W210 sähkösuutin(ko)?
W210 sähkösuutin(ko)?
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 22.12.2006 17:30
- Paikkakunta: Ii
- Viesti:
Se vaihtelee... joko ykkös tai kakkossylinteri...Klasumatti kirjoitti:Mää oon kauheesti häämmästyny, vaihdoin pumpun tiivisteet ja mulla on tuo johto kakkossylinterin suuttimessa??? Onko tää edes teoriassa mahdollista.
Mihin suuntaan pitää pumpun kantta siirtää 290:ssa että kone saa enemmän polttoainetta?
Hammermode? VW foorumeilla tuo vasarointi taitaa olla arkipäivää... jos laittais evryn niin siitä löytyy keskusteluja meselläkin.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mahdollista? Ennemminkin todennäköistä. Syystä eli syyttä paikka vaihtelee version mukaan. Varaosakoneessa tais olla vitosessa.Klasumatti kirjoitti:Mää oon kauheesti häämmästyny, vaihdoin pumpun tiivisteet ja mulla on tuo johto kakkossylinterin suuttimessa??? Onko tää edes teoriassa mahdollista.
Mihin suuntaan pitää pumpun kantta siirtää 290:ssa että kone saa enemmän polttoainetta?
Jakopäästä poispäin, nestepäätä kohti eli taaksepäin tulis piekseä. Piä varas kun kymmenysmilli on jo paljon. Joku jigi tai muu olis hyvä olla muistuttamassa alkuperäsestä asennosta, vaikka kittiknööli.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.