E270cdi suuttimien ihmettelyä ja moottorinkierrosten heijjai
E270cdi suuttimien ihmettelyä ja moottorinkierrosten heijjai
Joku yksittäinen suutin tuntus naputtavan puavossa. Kahtelin suuttimien numeroita ja alakkaa 611 numerolla kaikki neljä yhestä ei sua selevvee, ympyrän sisässä numerot 060. Mielenkiinnosta kurkkasin ukon 270 ML stä suuttimien numeroita, niissä alkunumerot oli 613, mitkä siellä pitäs olla vai onko nuilla numeroilla merkitystä... luulis.....
Viimeksi muokannut aadolf, 07.8.2014 19:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Re: 270 suuttimien ihmettelyä
Auton valmistenumerolla selviää oikeat suuttimien koodit.aadolf kirjoitti: mitkä siellä pitäs olla vai onko nuilla numeroilla merkitystä... luulis.....
Suutinasiaa
Miten löytyi naputtava suutin? Tilasitko saksasta uudet suuttimet?Onko jo vaihdettu?
eipä ole löytynyt vielä... paikallaan kuunnellessa putkella kaikki kuulostaa samalta, mutku ajaa ni mielestäni se on suuttimista tulevaa naputusta.
ohivirtaukset katoin suuttimista ja kaikki virtas suunnilleen yhtälailla ohi...
muuten ei ajoassa ja käytössä mitään poikkeavaa, jos nyt tuo tyhjäkäynti sekoilut asettuu uudella railpainesäätimellä, joka on vielä tulossa virosta..
ohivirtaukset katoin suuttimista ja kaikki virtas suunnilleen yhtälailla ohi...
muuten ei ajoassa ja käytössä mitään poikkeavaa, jos nyt tuo tyhjäkäynti sekoilut asettuu uudella railpainesäätimellä, joka on vielä tulossa virosta..
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
Re: 270 suuttimien ihmettelyä
Meissenkeri kirjoitti:Auton valmistenumerolla selviää oikeat suuttimien koodit.aadolf kirjoitti: mitkä siellä pitäs olla vai onko nuilla numeroilla merkitystä... luulis.....
WDB2102161B028826
tuossa muutes tuon röntän nummero jos viitit kahtoo mitkä siellä kuulus olla
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
nytpä olis mercedes staarin roikassa käytetty, vikoja tietysti ensin pitkä lista, mut nekun tyhjätty ja aikasa tutkailtu ei missää mitään vikaa mikä aiheuttaisi rumputtelun.
suuttimien korjausarvot (vai mikäseoli) kaikissa alle +1, suurin lukema 0,9.
ilmamäärämittarissa arvot asetusten rajoissa.
ja ei ainakaan vielä vikamuistintyhjentämisen jälkeen ole rumpannu tyhjäkäyntiä
aika näyttää.
ei ainakaan hetkeen tehny vikakoodeja..
suuttimien korjausarvot (vai mikäseoli) kaikissa alle +1, suurin lukema 0,9.
ilmamäärämittarissa arvot asetusten rajoissa.
ja ei ainakaan vielä vikamuistintyhjentämisen jälkeen ole rumpannu tyhjäkäyntiä
aika näyttää.
ei ainakaan hetkeen tehny vikakoodeja..
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
uusinta käynti testerissä, nytpä herjaili railpaineanturia
tämä kyllä selittäisi kierrosten humppailun.
itse säätimen jo kerkesin vaihtaakkin, ennenkuin testerissä edes käytinkään. sekun tuntu monen mielestä olevan syyllinen, ja voi olla et siinäkin oli jo vikaa
no tekohengitykseksi ruuvasin anturin irti ja ruiskin jarrucleaneria anturin reikään, taas pyöri varmaan varttitunnin jo niin nätisti, saa nähdä mitenkä pitkään.
tämä kyllä selittäisi kierrosten humppailun.
itse säätimen jo kerkesin vaihtaakkin, ennenkuin testerissä edes käytinkään. sekun tuntu monen mielestä olevan syyllinen, ja voi olla et siinäkin oli jo vikaa
no tekohengitykseksi ruuvasin anturin irti ja ruiskin jarrucleaneria anturin reikään, taas pyöri varmaan varttitunnin jo niin nätisti, saa nähdä mitenkä pitkään.
S211 270cdi -04
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti
W166 350cdi -14
W126 280 -83 rojekti