perän stefat..
perän stefat..
perän stefat alkaneet vuotaa jo näkyvästi...roiskii jo alustaan...minkälainen savotta mahtaa olla tuo vaihto ? onnistuuko vaihdatus muuallakin kuin vaan merkkiliikkeessä ja kannattaako siis vaihdattaa muualla ?
Meinas kans viime talvena perä työntää öljyä ja siinä säikähdin että olisi isokin remontti edessä. Kuulin sitten kaverilta että kannattaa ensin tarkastaa huohottimen kunto ennenkuin muuta tekee. Huohotin oli mennyt ihan tukkoon ja siksi työnsi öljyä ulos. Putsasin huohottimen ja samalla loppui öljyn valuminenkin. Ei ole perä kostunut enää ainakaan puoleen vuoteen.
Kyllä toimistokädet on toimistokädet. Mitään ei saa tehty. Perän etustefa siis on hieman kostea. Viisaana miehenä sitten tutustuin mm. tähän ketjuun ja tarkoitus oli ottaa huohuotin irti ja putsailla. Mikään työkalu sinne ei sovi mitenkään ja yritykseksi jäi. Tuloksena oli lähinnä rystyskipuja. 17mm lenkkiä sovitin mutta ei. Jos sen saa paikalleen niin sitten ei saa väännettyä. Kiittäkää onneanne Lucky-Dog ja Dealer. Putiikkinne ovat pystyssä juuri minunlaisiani varten kun omat taidot on lähinnä orangutangin tasolla.
No öljyt vaihdoin kuitenkin. 1.7 litraa meni eli just sen mitä Käyttöautolla sanoivat.
Josta seuraa kysymys. Pitääkö tuota perää pyöräyttää että öljytason saa oikealle kohdille?
No öljyt vaihdoin kuitenkin. 1.7 litraa meni eli just sen mitä Käyttöautolla sanoivat.
Josta seuraa kysymys. Pitääkö tuota perää pyöräyttää että öljytason saa oikealle kohdille?
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ei tarvi......liikaa ei kannata laittaa eli just siihen täyttöropun alareunaan asti.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Milläs sille liikaa saa, pitääkö auto kääntää kyljelleenLucky-Dog kirjoitti:Ei tarvi......liikaa ei kannata laittaa eli just siihen täyttöropun alareunaan asti.
Saako siitä huohottimesta pelkän "hatun" irti vai pitääkö se koko plönä ottaa irti?
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
Joskus on yksinkertaisempaa purkaa enemmän niin pääsee vähemmällä itse hommassa. Tässä tapauksessa ei kuitenkaan sitä perää viitsisi käteen ottaa. Millasta materiaalia se huohotin on? Jos siihen "varteen" pistää lukkopihdit kiinni ja vääntää niin antaako jostain periksi vai lähteekö ihan kierteistä irti kuten kuuluu? Sitä lenkkiä sinne ei suosiolla saa ellei sitten tee modifioitua lenkkiä juuri tuohon tarkoitukseen. On muuten just ärsyttävästi sen huohottime takapuolella jokin valu joten sitä lenkkiä ei saa kiinni kuin tietyissä asennoissa.dealer kirjoitti: Haha, onhan se hiukka ahtaasti se huohotin siellä.
Seuraavaksi remontiksi sopiva olisi W203 lämmityslaitteen ylösalassäädön vivun vaihtaminen, siinä sitä hermoja ja rystysiä kanssa kysytään.
Ensiviikonloppuna uusi yritys tuon huohottimen kanssa. Yleensä viisaampi antaa periksi ensin, katsotaan miten käy.
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
Tuossa väykyssä kanssa oikeanpuolen stefa vuotaa, napattiin proppu auki Lisäyksen määrän perusteella murikka melko tyhjä, onneksi ei vielä ulise ainakaan sisälle asti... Sen noin 350tKm ajeltu.jusamb kirjoitti:Mulla 117 tkm ja vuotoa haivaittavissa. Onko ne stefat noin kulutustavaraa vai taasko on mittaria ruuvailtu ?E230 kirjoitti:115 tuhattajusamb kirjoitti:Paljonko sulla on kilometrejä takana?
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
Entäs meikäläisen hiljaisen ja kestävän 2.65 iso-perän ilman ASD:täveppe kirjoitti:Laakeroitko meikäläisen ASD-peränkin tuohon hintaandealer kirjoitti:Tuohon viiteensataan perä laakeroidaan osineen töineen.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Nyt se pitäis täälläkin stefat vaihtaa.
Kuka ottaa urakan? Voin ajella pidemmällekin
Kustannusarvio yv:llä kiitos
Vaan nyt alustavan soittokierroksen jälkeen hämmentää
Yksi asiantuntija sanoo että ei tarvii perää irrottaa, toinen taas sanoo että pitää.
Ja korjausopas ei stefojen vaihtoa käsittele ollenkaan
Kuka ottaa urakan? Voin ajella pidemmällekin
Kustannusarvio yv:llä kiitos
Vaan nyt alustavan soittokierroksen jälkeen hämmentää
Yksi asiantuntija sanoo että ei tarvii perää irrottaa, toinen taas sanoo että pitää.
Ja korjausopas ei stefojen vaihtoa käsittele ollenkaan
Mitens se etumaisen steffanin vaihto?
Toinen seisoo jarrulla hetikö on saanu hypittyä pysäköintijarrua 16 naksausta ja
toinen mysöö sitä pinionin pulttia auki?
Liekkö tiukassa?
Sielläkö ei mene välykset viereen jos sen aukasee?
Loppuhan tuossa taitaa olla lähinnä ruuvausta.
Hmmm... Pitäskö opetella jonku autolla, niin vois vaihtaa itellekki...
Toinen seisoo jarrulla hetikö on saanu hypittyä pysäköintijarrua 16 naksausta ja
toinen mysöö sitä pinionin pulttia auki?
Liekkö tiukassa?
Sielläkö ei mene välykset viereen jos sen aukasee?
Loppuhan tuossa taitaa olla lähinnä ruuvausta.
Hmmm... Pitäskö opetella jonku autolla, niin vois vaihtaa itellekki...
Pro HVM
Ahaa..... Vasarapuolion kunnossa, nyt vaan metsästämään sopivaa uhri... *köh* potilasta.
Kiitos taas sulle tiileri!
Kiitos taas sulle tiileri!
Pro HVM