Elikkäs tuli semmonen vika et laatikko meni ilmeisesti vikatilaan ja siinä ei toimi ku pakki ja kakkonen.. isompaa ei vaihda.
käytin sitte auton paikallisessa korjaamossa töpselissä ni sielt tuli sit tieto et 1-2 vaihteen magneetti venttiili ei vastaa. noh vaihdoin sitte kyseisen venttiilin ja johdin levyn siinä samalla ja vika ei hävinny mihkään.. ainoo mikä muuttu oli v*tutus käyrän ankara nousu!!!
nii uusin myös askin johtosarjan holkin+tivarit jo..
ohjain korttikin on jo tarkistettu että sinne ei ole päässyt öljyä...
nyt loppuu ideat itseltä joten tarvisi pikaista apua!
voiko muuten tollainen kyseinen 722.605 mallinen laatikko jäädä siihen vika tilaan vaikka olisi ehjät rojut jo paikallaan?
w208 aski ongelma!
no öljythän oli aika heikossa hapessa. vaihdoin tietysti ne tossa samalla+suodattimen.
meinasin että olis sit ajellu vaikka 1000km ja vaihtanu uudestaa ku eiköhän sielt askin sisälmyksistä irtoo aika paljo kaiken näköstä kuraa mitä sinne on kertyny vuosien saatossa
testeriikään ei saa vasta ku maanantaina..
voikos se venttiilikoneisto aiheuttaa tollasta vikaa jos siel on joku jousi poikki tai likaa kertyny tarpeeks?
meinasin että olis sit ajellu vaikka 1000km ja vaihtanu uudestaa ku eiköhän sielt askin sisälmyksistä irtoo aika paljo kaiken näköstä kuraa mitä sinne on kertyny vuosien saatossa
testeriikään ei saa vasta ku maanantaina..
voikos se venttiilikoneisto aiheuttaa tollasta vikaa jos siel on joku jousi poikki tai likaa kertyny tarpeeks?