w208 aski ongelma!

Vaihteistot, perä,kardaani,vetoakseli.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
vevikst
Viestit: 7
Liittynyt: 13.5.2011 13:42
Paikkakunta: Orlando

w208 aski ongelma!

Viesti Kirjoittaja vevikst »

Elikkäs tuli semmonen vika et laatikko meni ilmeisesti vikatilaan ja siinä ei toimi ku pakki ja kakkonen.. isompaa ei vaihda.

käytin sitte auton paikallisessa korjaamossa töpselissä ni sielt tuli sit tieto et 1-2 vaihteen magneetti venttiili ei vastaa. noh vaihdoin sitte kyseisen venttiilin ja johdin levyn siinä samalla ja vika ei hävinny mihkään.. ainoo mikä muuttu oli v*tutus käyrän ankara nousu!!! :evil:

nii uusin myös askin johtosarjan holkin+tivarit jo..
ohjain korttikin on jo tarkistettu että sinne ei ole päässyt öljyä...

nyt loppuu ideat itseltä joten tarvisi pikaista apua!

voiko muuten tollainen kyseinen 722.605 mallinen laatikko jäädä siihen vika tilaan vaikka olisi ehjät rojut jo paikallaan?
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Osa vioista vaatii kuittauksen testerillä. Osa taas kuittaantuu kun käyttää virtoja pois.
Tähdellisen parantola
vevikst
Viestit: 7
Liittynyt: 13.5.2011 13:42
Paikkakunta: Orlando

Viesti Kirjoittaja vevikst »

No kaipa se sitten on vielä kerran ajeltava huimaa kyytiä kakkosella korjaamolle testeriin tuo katiska :)

sillon kun tuo vika ilmeni niin se nollaantu sammuttamalla mut ei se auta..
akustakin on ollu piuhat irti mut ei tuu sen enempää eloa askiin..
jolavi
Viestit: 85
Liittynyt: 21.12.2007 18:53
Paikkakunta: hyttikangas/sievi

Viesti Kirjoittaja jolavi »

oman kokemuksen mukaan laatikon pakkokäyttö tarkoittaa että pakki ja kakkonen toimivat. testerillä varmaan kuntoutuu. minkä kuntoiset öljyt on ollu. ja onko suodatin tukossa.
vevikst
Viestit: 7
Liittynyt: 13.5.2011 13:42
Paikkakunta: Orlando

Viesti Kirjoittaja vevikst »

no öljythän oli aika heikossa hapessa. vaihdoin tietysti ne tossa samalla+suodattimen.

meinasin että olis sit ajellu vaikka 1000km ja vaihtanu uudestaa ku eiköhän sielt askin sisälmyksistä irtoo aika paljo kaiken näköstä kuraa mitä sinne on kertyny vuosien saatossa :)

testeriikään ei saa vasta ku maanantaina..

voikos se venttiilikoneisto aiheuttaa tollasta vikaa jos siel on joku jousi poikki tai likaa kertyny tarpeeks?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 voimansiirto”