Farkkuun uudet etuiskarit - tarvitseeko takapallot?

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Katso myös W202.
Vastaa Viestiin
Avatar
ido59
Viestit: 26
Liittynyt: 12.11.2013 22:46
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Farkkuun uudet etuiskarit - tarvitseeko takapallot?

Viesti Kirjoittaja ido59 »

Moro,

Ajattelin (uskottavasti) 310tkm ajetun '02 STW 220cdi Elegancen etuiskarit vaihtaa, josko sillä saisi motarisuuntavakautta parannettua. Puslaa, niveltä yms onkin jo tullut vaihdettua, mutta vieläkään ei mene niin suoraan kuin odottaisin. Sinänsä iskunvaimennus tuntuu tasapainoiselta eikä mikään nurkka vuoda.

Takanahan on nuo tasonsäätöpumput ja -pallot. Kuten sanottua nyt vaimennus on tasapainoisen oloinen ja pidän Elegancen mukavuuspainotteisesta alustasta.

Mahtaako uusilla etuiskareilla etu- ja takapään vaimennustuntuman ero muuttua niin paljon, että pitää henkisesti ja pankkitilillä varautua myös takapallojen vaihtoon? Vai miten usein noita takapalloja yleensä vaihdellaan, jos koskaan?

Eteen ajattelin Saksasta tilata jotain neljän-viidenkympin hintaista Metzgeriä, KYBiä, Monroeta tai Sachsia - toiveena ettei tule Elegancen etupäästä ihan kivirekeä.

Comments?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Palloissa joko on riittävästi kaasua tai sitten ei, jos ei niin peräpää siltä puolelta menee joustamattomaksi.
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 alusta”