Ei päivää ilman murhetta
Nyt nimittäin tuli kesä. Sen kunniaksi avasin kattoluukun ja kuinka ollakkaan siinä oli sitten tekeminen saada se takaisin kiinni. Katossa olevassa nappulassahan on 3 asentoa (perä ylös, luukku auki sekä luukku kiinni). Nyt ne toimivat aivan miten sattuu. Aina painaessa naksahtaa kyllä ja sisävaloissa näkyy himmenemistä. Sulku suunta ei toimi laisinkaan, piti askarrella systeemi kiinni sillä "luukku auki" toiminnolla.
Taas yksi varuste joka aiheuttaa vain harmia. Mitä seuraavaksi? Auto paaliin? Kaupasta Nissan Micra?
Kattoluukun identiteettikriisi
Kattoluukun identiteettikriisi
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant
Aivan tissmalleen sama vika. Olen pitkin talvea yrittänyt pitää luukun "hereillä" aukaisemalla ja jumppaamalla kaikissa asennoissa. Ei ol enäköjään auttaniut vaan toimii miten toimii, toivottavasti ei jää auki. Onko tietoo miten luukun saa liikuteltua sitten kun elektroniikka on sanonut sopimuksen irti?
Ainakin 124:ssä on mahdollisuus liikuttaa luukkua käsivoimin peräkontissa vasemmalla puolella suojalevyn takana olevalta moottorilta. Siellä on kuusikanta johon sopivalla avaimella kierretään myötäpäivään niin sulkeutuu ja päinvastoin.qvl kirjoitti:Aivan tissmalleen sama vika. Olen pitkin talvea yrittänyt pitää luukun "hereillä" aukaisemalla ja jumppaamalla kaikissa asennoissa. Ei ol enäköjään auttaniut vaan toimii miten toimii, toivottavasti ei jää auki. Onko tietoo miten luukun saa liikuteltua sitten kun elektroniikka on sanonut sopimuksen irti?
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Minäkin otin ja revin tänään kattovalohässähän irti ja vikakin löytyi. Siitä kattovalosydeemistä löytyy sellainen liitinpatteri ja siitä oli yksi liitin niin löysällä että irtosi koskettamalla. Liitin uudestaan kiinni ja taas kattoluukku toimii.
Löytyi muuten samalla se manuaaliohjauskin. Kuskinpuolimmainen sisävalon "lasi" täytyy irrottaa, sitten sellainen muovisuojus ja sen alta paljastuu 6-kolo ruuvi.
Löytyi muuten samalla se manuaaliohjauskin. Kuskinpuolimmainen sisävalon "lasi" täytyy irrottaa, sitten sellainen muovisuojus ja sen alta paljastuu 6-kolo ruuvi.
/Neuvoja etsivät vähiten ne, jotka niitä eniten tarvitsisivat.
/Change is only constant
/Change is only constant