Lämpömittari ja kello

Vastaa Viestiin
0marc
Viestit: 8
Liittynyt: 12.8.2007 21:45
Paikkakunta: Pohjoispohjanmaa

Lämpömittari ja kello

Viesti Kirjoittaja 0marc »

Lämpömittarin ja kellon näytöt näyttää mitä haluaa ja sen lisäksi niiden tarjoama informaation määrä on suhteellisen vajaata eli kummassakin näytössä on jäljellä joitakin viivoja. Edellisessä ajoneuvossani (ruotsalaisvalmisteinen) :oops: , näyttöjä korjailtiin silitysraudalla ja vaimon valvovan silmän alla "ettei vaan olis meidän ainoa silitysrauta kohta entinen ja siitäkin huolimatta ainoa". Onko noihin näyttöihin mitään tein itse ja säästin konstia vai menenkö kauppaan ja ostan uudet? Saako ne itse vaihdettua tekemättä lisää vahinkoa?
0marc
Viestit: 8
Liittynyt: 12.8.2007 21:45
Paikkakunta: Pohjoispohjanmaa

Lisäys edelliseen

Viesti Kirjoittaja 0marc »

Jäi jotain aika olennaista pois tuosta edellisestä. Auto on W210, 270 cdi -00 farm. ja kyseessä on siis mittaristossa olevat kikitaalinäyttöiset kello ja ulkolämpömittari.
Karhu
Viestit: 79
Liittynyt: 22.12.2005 19:57
Paikkakunta: Nykäskylä

Viesti Kirjoittaja Karhu »

Mulla on samaa vikaa, tosin nyt näytöt ovat jo ihan pimeät. Oulusta löytyy Ramin mittarihuolto-niminen firma joka osaa laittaa melko varmasti nuo vielä kuntoon ja sopuhintaan. Omassa väykyssä oli katkennut jostain pitkästä liittimestä kaikki 'pinnit' piirilevyyn kiinni niin siitä ei noita enää saanut ehjättyä. Jos meinaa laittaa ne uusiin niin menee koko mittaristo samalla, maksaa noin 800€. Itse ostin rannekelloon uudet patterit, ei anna vielä luonto(eikä rahapussi) periksi laittaa vanhaa viittätonnia että saa kellon ja ulkolämpömittarin näkymään..
Väyrynen
makee
Viestit: 1
Liittynyt: 29.9.2007 22:23
Paikkakunta: Noormarkku

Viesti Kirjoittaja makee »

Ostin just 200 cdi -02.
Siin on kans lämpömitt. ja kellonäyttö vaikeuksii.
Mut, väliin ne toimii ja väliin menee "viivoiksi".
Jos vois viel jotain ite tehrä, niin mistä mahtaa päästä käsiksi siihen liittimeen, mistä menee "pinnejä" poikki?
Se liitin voi olla löysässäkin, kun sillon tällön toimiikin.
Vai onkohan jotain muuta vikaa?Tietäiskö joku?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 sähkö”