W210 farkun sisävalot

Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Ovien lukitus pois avaimen napista :arrow: syttyy sisävalot eteen, taakse ja tavaratilan takanurkkiin.
Annetaampa niiden sammua rauhassa, kas noin.
Takaluukku auki :arrow: syttyy sisävalot tavaratilan takanurkkiin ja takaistuimelle. Luukku kiinni.
Avataan takaovi :arrow: syttyy samat sisävalot kuin takaluukkua avatessakin. Ovi kiinni.
Etuovi auki :arrow: syttyy kaikki edellä mainitut sisävalot. Perse penkkiin, ovi kiinni ja odollaan hetki valojen sammumista.
Sisävalojen katkaisijoita löytyy seuraavasti.
- rallinuottien lukuvalo
- etuosan sisävalot
- takaosan sisävalot
- ovikäytön kytkin
Omassa Paavossa saa ainakin kytkimistä valot päälle pelkästään eteen tai taakse, sekä tietty tuohon kartturille.
Kuva
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Tomaatti II kirjoitti: Omassa Paavossa saa ainakin kytkimistä valot päälle pelkästään eteen tai taakse, sekä tietty tuohon kartturille.
Yhyy, taitaa olla vuosimalli eroja sitten. Minkäslaisella näppäinyhdistelmällä tuon pelkän isomman etuvalon saa päälle? Minulla kun ei saa :cry:

E: Hmm, varmaan sitten tuosta etummaisesta namiskasta kuskiin päin kääntäen, siitä minulla syttyy kaikki. Tomaatilla ei sitten varmaan saa kaikkia valoja päälle yhdestä napista.

Onpas muuten tympestä aiheesta harvinaisen pitkä keskustelu :lol:
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Puhelimen akussa on taas virtaa kuvaukseen :arrow: keijukaishyppelyä Paavon luo... :lol:
Kuva
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

no täsä on nuista minun kytkimistä kuvvaa ku aikoin ottaa tarkemman kuvan...


Kuva



T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

No näkyy olevan ihan erilainen kuin minulla. Oottakaapas kun saan kuvat esille... No niin, nappuloiden merkinnät ja järjestyskin kertovat melko selvästi mistä mikäkin himmeli syttyy.

Kuva
Kuva
Kuva

Tässä ei tosiaan yhdestä napista kaikkia kerralla sytytetä. Kaikki syttyvät vain etuoven aukaisussa.

Niin, onkos Teillä sitten takapenkin yllä olevassa valaistuksessa omaa käyttökytkintä? Minulla ei ole, mikä on sinällään pieni miinus. Takapenkiltä käsin ei valoa saa päälle, vaan sitä joutuu anelemaan edempää. Hankala homma, jos edessä ei ole ketään, ja pitäisi pimeän puuhastelun jälkeen löytää vaikkapa...sukka lattialta :idea: :lol:
Kuva
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Tomaatti II kirjoitti:
Niin, onkos Teillä sitten takapenkin yllä olevassa valaistuksessa omaa käyttökytkintä?
Ei ole, tosin en ole vielä osannut kaivata kun takana istuu aina vain tuo kolmevuotias :lol:

Minulla on taas ihan erilainen tuo valohässäkkä katkaisijoineen. Luulisi että noilla olisi ollut väykyn kanssa parempaakin suunniteltavaa kuin muutella kattovaloja/katkaisijoita joka kuukausi :twisted:

Kuva
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Ompas Teillä kummalliset kytkimet! :lol:
Lasikattoluukkua kummallakaan?
Kuva
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Tomaatti II kirjoitti: Lasikattoluukkua kummallakaan?

HYSSS, jos sinulla on niin ei sanaakaan
:evil:
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

[eisanaakaan] [/eisanaakaan]
:lol:
Kuva
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Hyvä, muuten voi olla että siihen olisi tippunut kivi taivaalta yön aikana

:lol: :lol:
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Jos leikitellään ajatuksella, että sellainen tosiaan löytyisi, niin voisin sen varmuudeksi tuosta ikkunasta kaukosäätimellä osoitellen avata... :lol:
Kuva
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

:ritsa:
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

Tomaatti II kirjoitti:No näkyy olevan ihan erilainen kuin minulla. Oottakaapas kun saan kuvat esille... No niin, nappuloiden merkinnät ja järjestyskin kertovat melko selvästi mistä mikäkin himmeli syttyy.

Kuva
:
Juuust tuollanen löytyy täältäkin.

Oisko muovivirtavaimen(infra-avain) kanssa tullut tuo malli?
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

en tiiä sit vaikuttaako onko automaatti-ilmastointi, löytyykös, tai sitten kuuluukos tuohon eleganceen sitten erilainen tms. mistä näistä tietää. Voipi olla tietenkin joku taksihärdelliki sitten mut ku en oo kellään muulla nähäny tommallista mitä itellä :D joku koemalli :twisted: :roll:



T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Mulla kans sama kun tomaatilla, tullukko faceliftin kanssa vai? Mielenkiintoista että noin montaa variaatiota, tosin mulla ei ole takana siellä sivussa valoja....ne lienee taksivaruste?
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

Boss kirjoitti:.. tosin mulla ei ole takana siellä sivussa valoja....ne lienee taksivaruste?
Farkun vakiovaruste 8)
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Boss kirjoitti:Mulla kans sama kun tomaatilla, tullukko faceliftin kanssa vai?
Facelift? Ööh, mun auto on -98... kai noita typerämpiä versioita on vaan kokeiltu laittaa pojille riesaksi? :lol:
Kuva
matti.h
Viestit: 11
Liittynyt: 20.1.2008 11:28
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja matti.h »

Noniiin,mulla on tuo katkaisija hässäkkä muuten samanlainen kuin am:llä,mutta siinä on tuo kattoluukun avaaja tuolla edessä.
Ja palatakseni ongelmaan,niin toissapäivänä tuo sisävalojen ajastin toimi normaalisti muutaman kerran ,mutta sitten taas jatkoi vanhaan toimimattomaan malliinsa grr...pieni mutta häiritsevä vika,josta ei tiedä mistä etsiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 sähkö”