Väyrysen ets merkkivalon viesti??

Vastaa Viestiin
Karhu.67
Viestit: 3
Liittynyt: 05.5.2014 16:03
Paikkakunta: Lieto

Väyrysen ets merkkivalon viesti??

Viesti Kirjoittaja Karhu.67 »

Mors!!

Eli kyseessä 1996 mallinen e290 td näyttöön ilmaantui ets valo elecktron trak system hetken päästä hävisi kaikki virrat siis aivan kaikki vaihdelaatikossa toimi enää ykkönen,sain auton kotiin ja sammutin kokeilin uudestaan ei mitään henkeä,kävin kolmen tunnin päästä kokeilemassa uudestaan virrat toimi kaikki auto käynnistyi moitteetta vaihdelaatikko toimi mutta ets valo paloi kokoajan..akun ja sen navat olen tarkistanut mutta siitä ei ole iloa ollut valo on ja pysyy onko kellekkään tullut vastaavaa ongelmaa??
Kiitos vastauksista jo etukäteen!!
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Vikakoodit kannattaa käydä lukemassa.
Jos itse haluaa jotain tehdä niin tarkista ettei ylijännitesuojareleessä ole viallisia joutoksia.
Karhu.67
Viestit: 3
Liittynyt: 05.5.2014 16:03
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Karhu.67 »

jolle kirjoitti:Vikakoodit kannattaa käydä lukemassa.
Jos itse haluaa jotain tehdä niin tarkista ettei ylijännitesuojareleessä ole viallisia joutoksia.
Kiitti. Olet näemmä Mynämäeltä joten osaatko sanoa missä täällä Turun seudulla olisi kohtuuhintainen ja hyvä huoltofirma tohon vikakoodien lukuun vai meneekö merkkihuolto hommiksi??
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Karhu.67 kirjoitti:
jolle kirjoitti:Vikakoodit kannattaa käydä lukemassa.
Jos itse haluaa jotain tehdä niin tarkista ettei ylijännitesuojareleessä ole viallisia joutoksia.
Kiitti. Olet näemmä Mynämäeltä joten osaatko sanoa missä täällä Turun seudulla olisi kohtuuhintainen ja hyvä huoltofirma tohon vikakoodien lukuun vai meneekö merkkihuolto hommiksi??
No jos tänne Mynämäelle on jotain asiaa niin voin minäkin siitä vikakoodit lukea. Onnistunee myös turussakin kun siellä tulee töissä käytyä.

Turun alueen korjaamoista en osaa sanoa, hyvistä siis. Ihoden suuntaan olen aika paljon mersuilijoita ohjannut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 sähkö”