peilivilkut ei syty
-
peilivilkut ei syty
modifioitiin väyrystä, eli hankittiin peilivilkut... eipä alkaa toimia vaikka vedettiin vanhan vilkun johdot kytkettiin niihin. käännettiin + ja -, koska ledi palaa vain yhteensuuntaan. ei vaan toimi
- Meissenkeri
-
ledvilkuista
kävin lopulta kysymäs herttoniemen vehosta varaosamyyjältä w210 vm-2000
peilin ledvilkkua löytyihän niitä. ilmoitin ostavani jos hän kertoisi minulle käyttöjännitteen. myyjä halusi varmistaa asian samaisen liikkeen autosähköasentajalta. aikani odoteltua .20min. vastaus oli: jos vilkussa on polttimo niin käyttöjännite on 12v ja jos led niin vähemmän. JEE olin iloinen tiedosta... no viisaanpana lähdin kotiin ja purkasin peilin ja katsoin sitä led vilkkua Sielä luki 12v 3.4A.... elikkä puhdistetaan liittimet peilin sisältä ja johdot kiinni toisiinsa niin vilkku tosiaan PALAA.
Minulla on mielenkiintoinen tarina jonka julkaisen tällä palstalla joku päivä.
Tarina kertoo kuinka päivitin suutarilan vehon innoittamana 1999 väyrysen 2000 malliseksi.
peilin ledvilkkua löytyihän niitä. ilmoitin ostavani jos hän kertoisi minulle käyttöjännitteen. myyjä halusi varmistaa asian samaisen liikkeen autosähköasentajalta. aikani odoteltua .20min. vastaus oli: jos vilkussa on polttimo niin käyttöjännite on 12v ja jos led niin vähemmän. JEE olin iloinen tiedosta... no viisaanpana lähdin kotiin ja purkasin peilin ja katsoin sitä led vilkkua Sielä luki 12v 3.4A.... elikkä puhdistetaan liittimet peilin sisältä ja johdot kiinni toisiinsa niin vilkku tosiaan PALAA.
Minulla on mielenkiintoinen tarina jonka julkaisen tällä palstalla joku päivä.
Tarina kertoo kuinka päivitin suutarilan vehon innoittamana 1999 väyrysen 2000 malliseksi.
Re: ledvilkuista
OHO... Tuo tekee 41W. Melkoinen lamppu vilkuksi.Juhani vantaa kirjoitti: Sielä luki 12v 3.4A.
- Meissenkeri
Re: ledvilkuista
Nyt kyllä meni yli minun ymmärryksen.Juhani vantaa kirjoitti:jos vilkussa on polttimo niin käyttöjännite on 12v ja jos led niin vähemmän. -----> katsoin sitä led vilkkua Sielä luki 12v 3.4A....
-
vilkuista
ANTEEKSI, korjataan 12v 2,4W.