Minkälainen operaatio tuon pyyhkijän lepoasennon muuttaminen olisi ja onko ylipäätään mahdollista ilman että muut säädöt kärsii? tovi sitten sattui silmään tuolla ulkomaan foorumilla pyyhkijän säätöohjeet sille tarkoitetulla astemitalla tms
nyt pelaa muuten vallan mainiosti, mutta lepoasennossa jää koko sulka+varsi tuulilasin alareunaan näkyvälle kohdalle ja pomppaa inhottavasti silmään, vaikkakin on jo parin viikon aikana tottunut.. käytön aikana pyyhkii myös selvästi yli lasin pelkääjän puolella
oisko tässä niinkin simppeli systeemi kuten esim. lampunpesureissa ja takalasinpyyhkijässä että varren voi laittaa booreille mihin asentoon vaan, jos tässäkin olisi pompannut? miten tuon saapi aukastua että näkee tarkemmin?
pyyhkijän lepoasento
pyyhkijän lepoasento
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Juuri niinkuin kirjoituksesi lopussa epäilit, eli siirrät pooreilla tarvittavan määrän
Helppo homma, muovit pois edestä ja muutamalla 10 mm pultilla koko systeemi kiinni autossa, ihan kuin W124 ssäkin jos ne on tuttuja
Helppo homma, muovit pois edestä ja muutamalla 10 mm pultilla koko systeemi kiinni autossa, ihan kuin W124 ssäkin jos ne on tuttuja
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Ei ole vielä tähän päivään saakka ollut tarvista purkaa pyyhkijää mistään mallista niin sillä vähä kyselin että miten tuon saa purettua? Onko nuo muovit ihan painamalla kiinni vai ruuveilla?
E: eipä ollut hankala homma ja meni noin 20min kaikenkaikkiaan. muovisuojat oli muutamalla ruuvilla kiinni jonka jälkeen pääseekin jo käsiksi mekanismiin. niin ja sulakerasian kannet piti ottaa myös pois että sai johdon irti, tosin huomasin myöhemmin että moottorin päässäkin oisi ollut pikaliitin johdolle. puolisen senttiä sai siirtää booreilla että alkoi olemaan oikealla kohdalla
E: eipä ollut hankala homma ja meni noin 20min kaikenkaikkiaan. muovisuojat oli muutamalla ruuvilla kiinni jonka jälkeen pääseekin jo käsiksi mekanismiin. niin ja sulakerasian kannet piti ottaa myös pois että sai johdon irti, tosin huomasin myöhemmin että moottorin päässäkin oisi ollut pikaliitin johdolle. puolisen senttiä sai siirtää booreilla että alkoi olemaan oikealla kohdalla
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.