w210 300TDTvm-98 ilmastoinnin höyrystin

Vastaa Viestiin
cemersu
Viestit: 74
Liittynyt: 21.8.2012 21:53

w210 300TDTvm-98 ilmastoinnin höyrystin

Viesti Kirjoittaja cemersu »

Missä höyrystin on väykyssä? Ja höyrystimen kondenssiveden poistoletku tukossa kun ei vettä tiputa alle ja länmin hönkäys tulee sisälle välillä niin että lasit läskissä..mihin vedenpoistoletku laskee vetensä eli missä se on?
Ja missä on höyrystimen lämpötila-anturi?
cemersu
Viestit: 74
Liittynyt: 21.8.2012 21:53

Viesti Kirjoittaja cemersu »

Eikö kukaan tiiä?
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Höyrystin löytyy kun seuraat nestelinjaa joka tulee keulan lauhduttimelta ja menee höyrystimelle tai seuraat imulinjaa joka tulee höyrystimeltä ja menee kompuralle.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Poistolinja tais olla apparin vasemman jalan tietämillä vaihdelaatikon kupeessa
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Mostro
Viestit: 68
Liittynyt: 12.9.2011 21:22
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: w210 300TDTvm-98 ilmastoinnin höyrystin

Viesti Kirjoittaja Mostro »

cemersu kirjoitti:Missä höyrystin on väykyssä? Ja höyrystimen kondenssiveden poistoletku tukossa kun ei vettä tiputa alle ja länmin hönkäys tulee sisälle välillä niin että lasit läskissä..mihin vedenpoistoletku laskee vetensä eli missä se on?
Ja missä on höyrystimen lämpötila-anturi?
Voi olla myöhäistä, mutta: Kuskin varpaiden yläpuolelta nuo omastani löysin. Potkumuovit poistin, ja alkoi löytymään. Mulla oli lämpötila-anturi sökönä, ja näytti +50 astetta vaikka kenno jäässä... Siksi ilmain ei mennyt tauolle kuin EC napista tai virta-avaimesta. Pörräsi aina ku kiesi kävi, edellisellä omistajalle mennyt kompurakin syystä että.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Taas kerran pitää muistuttaa että ainut paikka mistä tietää onko kylmäkone kunnoss, on ottaaa hanska pois kädestä ja kokeilla imulinjan lämpöä kädellä tai hifistelijät koittaa sen lämpömittarilla.
Jos saa palohaavan kaltaisia iho-oireita kylmästä, niin eiköhän se kylmäkierto ole kunnossa.

Kompuralle tulevasta paksummasta letkusta.
cemersu
Viestit: 74
Liittynyt: 21.8.2012 21:53

Viesti Kirjoittaja cemersu »

Jees kiitoksia vastauksista. Pitääpäs tänään alkaa tutkimaan nuista paikoista.
cemersu
Viestit: 74
Liittynyt: 21.8.2012 21:53

Viesti Kirjoittaja cemersu »

Lämpötila-anturi löyty ja uus tilattu. Poistoletku vielä löytymättä.
mulla ilmastointi ei pysy päällä ku hetken aikaa,yleensä kompura nostaa kerran paineen ja se on siinä..joskus harvoin muutaman kerran. Startista sitte käynnistyy kompura taas.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Kylmäainetta pitää olla tarpeeksi ja senhän jo testasit kun kokeilit imulinjan lämmön. Lämpötila ennen ja jälkeen kuivaimen oltava sama, joka löytyy nestelinjasta.

Sähköistä kertoo star diagostiikkalaitteen osaajat mutta anturin tilasitkin jo uuden.
cemersu
Viestit: 74
Liittynyt: 21.8.2012 21:53

Viesti Kirjoittaja cemersu »

Kenno ja kuivain juuri vaihettu ja täytetty ilmastointi. Pittää se anturi vaihtaa huomenna vaikka tuskin se ongelmaa ratkasee mutta toivottavasti ois yks vika vähempänä. :)
cemersu
Viestit: 74
Liittynyt: 21.8.2012 21:53

Viesti Kirjoittaja cemersu »

Vaihdoin höyrystimen lämpötila-anturin ja se rupes näyttää järkeviä lukemia ja nyt ilmastointi toimii. Kiitokset vastanneille!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 lämmitys, ilmastointi”