s211 220cdi puljausta
Joo oli sielä jonkunlainen liitin, vissiin Ebayssä halvin?
Molemmille puolille eteen tulee uudet iskarit, ilmeisesti Sachs:n kamppeet, ovathan nuo suolaisen hintaisia. Huomenna uusintanäytölle
Molemmille puolille eteen tulee uudet iskarit, ilmeisesti Sachs:n kamppeet, ovathan nuo suolaisen hintaisia. Huomenna uusintanäytölle
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Iskareiksi tulikin Bilsteinit.
Tämmöinenkö olisi sopiva "adapteri" millä saisi liitettyä puhelimen bluetoothin kautta aps-50:iin?
Tämmöinenkö olisi sopiva "adapteri" millä saisi liitettyä puhelimen bluetoothin kautta aps-50:iin?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
ViseeO ei osaa BT SAP:ia jos sen eduista haluaa nauttia. Jos taas haluaa nauttia BT HF:n eduista niin ViseeO tai MB:n oma BT HF adapteri. eBay varmaan hyvä ostopaikka kun noita myyvät uudempaan autoon vaihtaneet.Ari66 kirjoitti:Ei kokemusta.Multiviri kirjoitti:Tämmöinenkö olisi sopiva "adapteri" millä saisi liitettyä puhelimen bluetoothin kautta aps-50:iin?
Mulla on ViseeO.
Kyllä sie tiijät. SAP -ominaisuus lopettaa laskujen tulemisen.Ari66 kirjoitti:Ööhh.... anteeksi mitätähtikuljettaja kirjoitti:ViseeO ei osaa BT SAP:ia jos sen eduista haluaa nauttia.
En ymmärrä, selitä...
Mikä semmonen SAP -ominaisuus on?
IT-Viikko 9.3.12
Helsingin kaupungin SAPilta ostama uusi taloushallinnon tietojärjestelmä ei vieläkään toimi kunnolla. Kaupungin mukaan järjestelmän käyttöönotto on viivästyttänyt laskutusta, ja asiakkaille on saatu lähetettyä vasta yksittäisiä laskuja.
Pääosaa alkuvuoden laskuista ei ole voitu lähettää ajallaan asiakkaille. Laskutus on viivästynyt muun muassa terveysasemien, Palmian, Sosiaaliviraston ja Opetusviraston kohdalla.
Ongelmia on selvitelty pitkin alkuvuotta. Helmikuussa jonossa oli 150 000 laskua. Projektipäällikkö Sami Rantanen Helsingin kaupungilta kertoo, että määrä on nyt paisunut noin 180 000 laskuun.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Oisiko niin, että SAP:lla varustetussa vempaimessa ei tartte SIM:iä vaan se osaa ottaa ja käyttää esim. taskussa olevan kännykän SIM:iä verkkoon liittyäkseen.Ari66 kirjoitti:Öh... osasiko joku kertoa siitä SAP:sta lisää?
Mikä on ero ViseeO -laitteeseen?
Eli se ei ole handsfree vaan jotain muuta.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ok.Roisto kirjoitti:SAP-vehkeessä on itsessään GSM/WCDMA-radio mutta se ei tarvitse omaa SIM:iä. Viseeo taas on handsfree, joka käyttää puhelimen radiota kännyverkkoon liittymiseen.
Eli tarkoittaako se SIM -etäkäyttö sitten myös sitä, että yhteystiedot pitää olla puhelimen SIM -kortilla, eikä ne saa olla puhelimen omassa yhteystietokannassa?
Vai osaako se SAP silti lukea puhelimen omaakin muistiota?
Jos tuo kuvio oli tuollainen, niin mitä etua on SAP:sta verrattuna ViseeO:oon ?
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Mikä tässä nyt on HF:n määritelmä? Minusta se että menet autoon ja pidät puhelimen taskussa ja alat soitella ja vastaanottaa puheluja auton napeista tai voice controllista ohjaamalla on hands free eli sekä BT SAP että BT HF profiilit sallivat HF-puhelut.Ari66 kirjoitti:Ok.Roisto kirjoitti:SAP-vehkeessä on itsessään GSM/WCDMA-radio mutta se ei tarvitse omaa SIM:iä. Viseeo taas on handsfree, joka käyttää puhelimen radiota kännyverkkoon liittymiseen.
Eli tarkoittaako se SIM -etäkäyttö sitten myös sitä, että yhteystiedot pitää olla puhelimen SIM -kortilla, eikä ne saa olla puhelimen omassa yhteystietokannassa?
Vai osaako se SAP silti lukea puhelimen omaakin muistiota?
Jos tuo kuvio oli tuollainen, niin mitä etua on SAP:sta verrattuna ViseeO:oon ?
BT SAP ei sinänsä määrää käytetäänkö SIM-kortin numeroita vaiko puhelimeen tallennettuja numeroita. MB:n (Peikerin) V1 toteutus oli vajaa mutta V2 osaa lukea puhelinluettelon puhelimesta (ihan siihen tarkoitettua profiilia käyttäen). Lisäksi Comandissa voi säilyttää pysyvästi ihan mitä numeroita ja osoitteita haluaa (Comand versiosta riippuen).
BT SAP:in suurimmat edut on varmaan se että siinä käytetään auton ulkoista antennia mikä on tärkeätä jos autossa on IR-suojatut lasit (ei pelkät normi värilasit) tai jos ajelee heikon kännypeiton alueella. Lisäksi BT SAP:illa sen puhelimen voi pitää taskussa vaikka puhuisi paljon autossa, se kun ei kuluta puhelimen akkua käytännössä ollenkaan kun BT SAP laitteessa on se puhelimen lähetin joka sähköä syö.
Koko BT-ideahan meneee pieleen jos puhelin pitää ottaa taskusta laturiin. Paljon parempi laittaa se puhelin mallikohtaiseen UHI-telineeseen kuin viritellä latausjohtoja. Mallikohtaisella telineellä toimii myös ulkoinen antenni, joskin nykyisin vain antenna couplerilla kun BT SAP laite käyttää galvaanista kytkentää (kuten vanhemmat puhelimet, joku Nokian 6100 sarja esimerkiksi).
BT HF:llä on omat etunsa mutta niitä ei yllä kyseltykään. Sinänsä naurettavaa kun Peiker ei ole voinut tehdä BT adapteria joka osaisi molemmat profiilit, tuollaisen HF-sarjan Nokia teki varmaan 10 vuotta sitten, vai oliko vanhempi.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
OK, nythän tämä alkaa valjeta hiljalleen meikäläisellekin
Akkuongelma nyt ei liene suuren suuri, sehän kestää nykyään pitkään.
JA BT on kuitenkin pidettävä päällä, jutteli se sitten Comandiin tai langattomaan korvanappiin.
Mutta miten SAP osaa sitten laittaan luurin puhelimen lepotilaan ja alkaa käyttämään SAP:n puhelinosuutta?
Tätä en nyt tajua
Siitä tosiaan on varmaan joskus hyötyä että käytetään ulkoista antennia.
Itse en pidä puhelinta taskussa kuin kävellessäni.
Ja silloin se on takataskussa.
Mutta ymmärsin kyllä pointin.
Akkuongelma nyt ei liene suuren suuri, sehän kestää nykyään pitkään.
JA BT on kuitenkin pidettävä päällä, jutteli se sitten Comandiin tai langattomaan korvanappiin.
Mutta miten SAP osaa sitten laittaan luurin puhelimen lepotilaan ja alkaa käyttämään SAP:n puhelinosuutta?
Tätä en nyt tajua
Siitä tosiaan on varmaan joskus hyötyä että käytetään ulkoista antennia.
Itse en pidä puhelinta taskussa kuin kävellessäni.
Ja silloin se on takataskussa.
Mutta ymmärsin kyllä pointin.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Enpä muista mitä puhelinta käytät mutta trendihän on nimenomaan niin päin että uudet puhelimet vanhoja suuremmilla akuillakin saavat akun tyhjäksi alta aikayksikön ellei kaikkea aktiviteettia disabloi. Ja puhelun aikainen virrankulutus on suurempi kuin vanhoissa single/dual band single mode puhelimissa. Mutta voihan se akku silti kestää päivän puhelut, riippuu kuinka paljon autossa istuu ja soittelee. Normi BT HF:llä vaan se puhelin tahtoo olla huonossa paikassa kuuluvuuden takia mikä tarkoittaa myös sitä että lähetin puskee koko ajan täysillä ja sähköä kuluu entistä enemmän.Ari66 kirjoitti: Akkuongelma nyt ei liene suuren suuri, sehän kestää nykyään pitkään.
JA BT on kuitenkin pidettävä päällä, jutteli se sitten Comandiin tai langattomaan korvanappiin.
Mutta miten SAP osaa sitten laittaan luurin puhelimen lepotilaan ja alkaa käyttämään SAP:n puhelinosuutta?
Tätä en nyt tajua
Sitä nyt en ymmärrä miksi BT SAP:in aktivoituminen voisi olla hankalampi tai monimutkaisempi asia kuin BT HF:n aktivoituminen. Puhelin löytää BT laitteen ja mukautuu sen tukemaan profiiliin. Varsinainen celluverkkopuoli voidaan sammuttaa samalla.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ei varmaan olekaan, mutta kun en ymmärrä sitä perimmäistä eroa näillä kahdella laitteellatähtikuljettaja kirjoitti: Sitä nyt en ymmärrä miksi BT SAP:in aktivoituminen voisi olla hankalampi tai monimutkaisempi asia kuin BT HF:n aktivoituminen.
Siis eroa käytännössä käytössä.
No tämä se kiinnostaisikin, että osaako se puhelin sitten sammuttaa radionsa?tähtikuljettaja kirjoitti: Varsinainen celluverkkopuoli voidaan sammuttaa samalla.
Mutta oikeastaan itselleni riitti nämä tiedot, kiitoksia kaikille vastanneille.
SAP/ViseeO -erot alkoivat kiinnostamaan sen vuoksi, että ostinko laitteen jossa ei olisi kaikkia kaipaamiani ominaisuuksia.
Ja pitäisikö vielä vaihtaa.
Sorry kun sotkettiin autotopikki ooteella
P.S.
Komee mersu
170U Unknown
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 PARAMETER STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
229L STUTTGART BRANCH
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
250B Unknown
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B Unknown
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
301 Unknown
309 CUPHOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 Unknown
411 Unknown
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
474 PARTICLE FILTER
477 Unknown
525 Unknown
580 AIR CONDITIONING
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 Unknown
619 XENON LIGHT UNIT - HEADLAMP DISCONTINUED
732 BIRDSEYE MAPLE WOOD TRIM, BLACK
807 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
820A Unknown
821A Unknown
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
926 AIR POLLUTION CONTROL D4 EU4-MEASURES
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
985 Unknown
K11 Unknown
K12 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL
K13 Unknown
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
P78 Unknown
P80 Unknown
R01 Unknown
R78 Unknown
U12 Unknown
U15 Unknown
170U Unknown
821A Unknown
Oisko selitystä nuille unknown koodeille?
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 PARAMETER STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
229L STUTTGART BRANCH
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
250B Unknown
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B Unknown
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
301 Unknown
309 CUPHOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 Unknown
411 Unknown
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
474 PARTICLE FILTER
477 Unknown
525 Unknown
580 AIR CONDITIONING
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 Unknown
619 XENON LIGHT UNIT - HEADLAMP DISCONTINUED
732 BIRDSEYE MAPLE WOOD TRIM, BLACK
807 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
820A Unknown
821A Unknown
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
926 AIR POLLUTION CONTROL D4 EU4-MEASURES
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
985 Unknown
K11 Unknown
K12 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL
K13 Unknown
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
P78 Unknown
P80 Unknown
R01 Unknown
R78 Unknown
U12 Unknown
U15 Unknown
170U Unknown
821A Unknown
Oisko selitystä nuille unknown koodeille?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Tottakai löytyy selitykset, pitäisi vain löytää joku ahkera kirjoittelija. Itse olen sen verran laiska että ilman VIN-koodia en viitsi noita hakea (VIN-koodin avulla välttyy kokonaan näpyttelyltä, copy/pastella koodi sisään ja samalla tavalla tieto foorumille).Multiviri kirjoitti:
Oisko selitystä nuille unknown koodeille?
Pitää laittaa koodi kunhan pääsen kotiin, ei oo puhelimen muistissa. Tosiaan joo, jollakin on varmaan ihan wis/epc josta näkee suoraan koodit.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
wdb2112081B143391
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
170U COLUMBITE BLACK - METALLIC FINISH
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
301 ASHTRAY PACKAGE
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
411 6-SPEED MANUAL TRANS
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
525 RADIO AUDIO 50 APS
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
820A LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTHRACITE
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
P78 FLEET MODEL
P80 SPECIAL MODEL FLEET PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R78 16" LT ALLOY WHEEL 5 DOUBLE-SPOKE DES. ALL-ROUND
U12 FLOOR MATS, VELOURS
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
301 ASHTRAY PACKAGE
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
411 6-SPEED MANUAL TRANS
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
525 RADIO AUDIO 50 APS
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
820A LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTHRACITE
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
P78 FLEET MODEL
P80 SPECIAL MODEL FLEET PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R78 16" LT ALLOY WHEEL 5 DOUBLE-SPOKE DES. ALL-ROUND
U12 FLOOR MATS, VELOURS
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
Lattiamatot on otettu parempaan talteen näemmä. Kiitokset dealerille !
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
170U COLUMBITE BLACK - METALLIC FINISH
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
229L GERMANY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
301 ASHTRAY PACKAGE
309 CUP HOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
411 6-SPEED MANUAL TRANS.
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
474 PARTICLE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
525 RADIO AUDIO 50 APS
580 AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619 CORNERING ILLUMINATION
732 WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE
807 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
820A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K12 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
P78 FLEET MODEL
P80 SPECIAL MODEL FLEET PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R78 LA 16" 5 DOUBLE SPOKE DESIGN
U12 FLOOR MATS, VELOURS
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
V06 SPEED- + LOADINDEX 95W
170U COLUMBITE BLACK - METALLIC FINISH
821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
229L GERMANY
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
301 ASHTRAY PACKAGE
309 CUP HOLDER
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS)
411 6-SPEED MANUAL TRANS.
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
474 PARTICLE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
525 RADIO AUDIO 50 APS
580 AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC
619 CORNERING ILLUMINATION
732 WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE
807 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
820A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K12 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
P78 FLEET MODEL
P80 SPECIAL MODEL FLEET PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
R78 LA 16" 5 DOUBLE SPOKE DESIGN
U12 FLOOR MATS, VELOURS
U15 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL
V06 SPEED- + LOADINDEX 95W
170U COLUMBITE BLACK - METALLIC FINISH
821A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Hehee Airmatic iskee jälleen Tontitettu s211 nyt pihassa...
Voiskohan olla joku tasonsäädön anturitai tanko irti/hajalla? Kun ei mitään varoitusvaloja taulussa ja molemmilta puolin yhtäaikaa? Vai hajoaako noitten kompurat kertalaakista?
Voiskohan olla joku tasonsäädön anturitai tanko irti/hajalla? Kun ei mitään varoitusvaloja taulussa ja molemmilta puolin yhtäaikaa? Vai hajoaako noitten kompurat kertalaakista?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Jos kompura olisi rikki niin kyllä mittaristossa näkyisi vikailmoitus/varoitus. Anturin irtoaminen voisi selittää tuon putoamisen ilman varoituksia.Multiviri kirjoitti:Hehee Airmatic iskee jälleen Tontitettu s211 nyt pihassa...
Voiskohan olla joku tasonsäädön anturitai tanko irti/hajalla? Kun ei mitään varoitusvaloja taulussa ja molemmilta puolin yhtäaikaa? Vai hajoaako noitten kompurat kertalaakista?
Joo kun tuohon ajaessakin tuntui normaalilta... Tuosta kun lähti ajelemaan kotiopäin niin tuntui niinkuin olisi ajanut traktorilla jossa ainut jousto on renkaissa ja selän välilevyissä Missä kohti anturi on? Pitäisi tunkata ylös ja katsoa, josko selviäisi niin helpolla... Ajovalotkin osoittaa kohti taivasta, saako ne samalta anturilta tiedon korkeudesta?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jos se ei osaa nyt valoja säätää, niin kyllä se viittais sitten anturi vikaan.
Joissain vanhemmissa farkuissa olen nähnyt muovisen tangon takapään tasonsäätöanturissa, mitkä sitten katkeilee, kun anturin nivelet ruostuu jumiin. Siihen saapi kyllä rautasen tangon.
Siellä perämurikan tuntumassa se suurin piirtein näkyy, keskilinjasta hiukka vasemmalla, tanko liikkuu pitkittäissuunnassa etiäpäin, aika hankalassa paikassa.
Ite anturi on parilla pultilla kii, monesti tahtoo pyöriä läpi.
Niin, eihän tässä sitä airmaticcia tainnut ollakkaan, eli pelkkä takapään tasonsäätö, silloin valoja säädellään just sillä takapään anturilla.
Joissain vanhemmissa farkuissa olen nähnyt muovisen tangon takapään tasonsäätöanturissa, mitkä sitten katkeilee, kun anturin nivelet ruostuu jumiin. Siihen saapi kyllä rautasen tangon.
Siellä perämurikan tuntumassa se suurin piirtein näkyy, keskilinjasta hiukka vasemmalla, tanko liikkuu pitkittäissuunnassa etiäpäin, aika hankalassa paikassa.
Ite anturi on parilla pultilla kii, monesti tahtoo pyöriä läpi.
Niin, eihän tässä sitä airmaticcia tainnut ollakkaan, eli pelkkä takapään tasonsäätö, silloin valoja säädellään just sillä takapään anturilla.
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
YV:llä kii