..
Mitenkäs saikohan nuo nurkan taa valot jotenki pois päältä, muistelin että saa jos ei muuten niin ohjelmoimalla. Siellä on varmaan joku moottori molempiin suuntiin. Vaatii ehkä umpion pöydälle kampeamisen. Eli puskuria pois ainakin toisesta päästä.Leemu kirjoitti:Ajettavuuden kanssa tulee jotenkin toimeen, varsinkin kun emäntä ajaa tällä suuremmaksi
Täytyisi kokeilla kovemmilla paineilla vielä, josko muuttuu yhtään
Mitenkäs tuo lamppuasia? Onko edes muuta vaihtoehtoa kuin moottori sökö?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
*:rila pari klikkaustaLeemu kirjoitti:Kyllä valikossa on ainakin jotain haeadlight sirkulaattia tms.Aki P kirjoitti:Mitenkäs saikohan nuo nurkan taa valot jotenki pois päältä, muistelin että saa jos ei muuten niin ohjelmoimalla. Siellä on varmaan joku moottori molempiin suuntiin. Vaatii ehkä umpion pöydälle kampeamisen. Eli puskuria pois ainakin toisesta päästä.
Se on pois päältä ollut koko ajan, täytyy kaivella lamppu kouraan kun ehtii.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Lampun kun saa oikeaan asentoon sen jälkeen muttaa asetukiset että älä kääntele lamppua niin siinä seLeemu kirjoitti:Ymmärsinkö oikein, että jos lampun saa kammettua oikeaan asentoon ja käyttää johdon päässä niin homma olis sillä klaari
Mitään vikailmoitusta tuosta ei ole tullut, huomasin koko asian kun ajoin parkkiin toisen auton perään ja ei loistanut valo takaisin kuin toiselta puolelta..
(sillä oletuksella että sieltä on se kääntö systeemi rikki eikä esim lamppu ole irti tms)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
JepLeemu kirjoitti:Kyllä sieltä jotain täytyy rikki olla, ei saa käsivoimin käännettyä lamppu mihinkäänpäin.CDI203 kirjoitti:Lampun kun saa oikeaan asentoon sen jälkeen muttaa asetukiset että älä kääntele lamppua niin siinä se
(sillä oletuksella että sieltä on se kääntö systeemi rikki eikä esim lamppu ole irti tms)
Tarkennuksena vielä, että on siis *:lla muutettava asetuksia?
ajotietokoneen valikosta tuo kääntö on ollut ymmärtääkseni pois kokoajan.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Joku huolto joskus väärin kuittattu/jotin jäänyt tekemättäLeemu kirjoitti:Vaihtelin tuossa moottoriöljyt viikonloppuna ja sain jopa nollattua huoltoilmoituksen
Tosin jotain tuossa hommassa mättää kun ilmoittaa C-huoltoon olevan matkaa 6tkm.
Kai näissä nyt sentään hiukan pidempi huoltoväli on kun KE20-Corollassa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Eikö Nainen käy ?Leemu kirjoitti:Lamppu kääntyi taannoin suoraan omia aikojaan
Hyvä peli kun korjaantuukin itsestään
Lieköhän tässä Forssa-Humppila-Loimaa nurkissa yhtään Staari-miestä
Täytyisi tutkailla tuota Distronicia.
Tulee huomattavan usein ilmoitus "Distronic is currently unavailable" ja vaati auton sammuttamisen ja uudelleen käynnistyksen, että alkaa pelaamaan.
Lisäksi olen huomannut sellaisen kiusallisen ominaisuuden, että kun vastaan tulee etäisyystutkalla varustettu Volvo niin se pudottaa distronicin pois päältä. Tällöin sen tosin saa kytkettyä takaisin kunhan volvon ruoska on ensin sivuutettu.
Niinjuu.. toinen avain taisi hajota
Ilmoittelee kesken ajon jotta "key not detected", ovia ei tahdo saada lukkoon eikä oikein lukosta auki.
Lie pudonnut joskus tai saanut muuta kolhua. Täytynee avata jossainkohtaa ja katsoa saako sille tehdyksi mitään
Ajeltu on meillä lie jotain 12-13tkm.
Ainoat häiriöt tähän mennessä on tuo lamppu joka korjaantui ite sekä distronic- ja avain onkelma.
Paskoja vehkeitä nämä uudemmat Mersut, väykystä tais olla samalla ajamisella jo kansi halki.
Ja siinä oli sentään se maailman paras "kuningasmoottori"
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Niimpä taisin vaihtaa, patterilla EI TAKUUTALeemu kirjoitti:Täytyypä kokeillaAki P kirjoitti:Oisko avaimessa vaan patteri vähissä?
Se "gay-lesbo" systeemi tarkkailee niitä pattereita ja varmaan vähä syöki niitä enempi ku avaimat taskussa ajelee...
Toiseen avaimeenhan sinä vaihdoit patterin autoa luovuttaessa, mutta ei muista enää kumpi se oli
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Miten normi-211 autosta näkee mittaristosta onko suurin vaihde päällä (paitsi laskemalla nopeusmittarista ja kierroslukumittarista)? Vaihdenäyttöhän menee D:lle kun noissa ei ole M-moodia (eihän?).Ari66 kirjoitti:Mitä se mittariston vaihdenäyttö kertoo?
Väittääkö se olevansa suurimmalla vaihteella?
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Heilauttamalla keppiä vasemmalle, laatikko vaihtaa yhden alaspäin ja näytölle tulee olemassaolevan vaihteen numero. Siitä on mielestäni helpompi päätellä että mikä vaihde oli päällä, kuin laskemaan nopeuden ja kierrosten suhdetta.tähtikuljettaja kirjoitti:Miten normi-211 autosta näkee mittaristosta onko suurin vaihde päällä (paitsi laskemalla nopeusmittarista ja kierroslukumittarista)?Ari66 kirjoitti:Mitä se mittariston vaihdenäyttö kertoo?
Väittääkö se olevansa suurimmalla vaihteella?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Näin on ja jos siinä kohtaa kierokset nousee niin sitten oli näytössä näkyvää suurempiMeissenkeri kirjoitti:Heilauttamalla keppiä vasemmalle, laatikko vaihtaa yhden alaspäin ja näytölle tulee olemassaolevan vaihteen numero. Siitä on mielestäni helpompi päätellä että mikä vaihde oli päällä, kuin laskemaan nopeuden ja kierrosten suhdetta.tähtikuljettaja kirjoitti:Miten normi-211 autosta näkee mittaristosta onko suurin vaihde päällä (paitsi laskemalla nopeusmittarista ja kierroslukumittarista)?Ari66 kirjoitti:Mitä se mittariston vaihdenäyttö kertoo?
Väittääkö se olevansa suurimmalla vaihteella?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vaikka ajaa 10 tkm. vuodessa, niin 211 mersulla et ilman vika/vikakoodeja pääse ajamaan 12 kuukautta putkeen...huoltoja riittää aina. Se on sellaista nykyautoilu. Itse en ole vielä uskaltanut tuohon leikkiin mukaan...kuten vanha taksi-isäntä totesi muutama vuosi sitten "kyllä kuka vaan uuden mersun voi ostaa, mutta ei ylläpitämään"
Alkaa vaan kohta olemaan ongelmallista mersun pito kun vanhat ruostuu käsiin ja uudempia ei monimutkaisen tekniikan pelossa voi ostaa. Merkin vaihto lienee pakkopaikka...kardaani kirjoitti:Vaikka ajaa 10 tkm. vuodessa, niin 211 mersulla et ilman vika/vikakoodeja pääse ajamaan 12 kuukautta putkeen...huoltoja riittää aina. Se on sellaista nykyautoilu. Itse en ole vielä uskaltanut tuohon leikkiin mukaan...kuten vanha taksi-isäntä totesi muutama vuosi sitten "kyllä kuka vaan uuden mersun voi ostaa, mutta ei ylläpitämään"
Väykky lienee vielä tekniikan puolesta hallittavissa mutta se kori... Ja väykkyä vanhempien ehjäpeltisten löytäminen järkevällä rahalla on kohta mahdotonta. Kyllä se ajaa paatuneenkin mersumiehen kohta volkkaristiksi.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Kaikki on hallittavissa rahalla. Nykyautoilulla en tarkoita pelkästään mersua. Kaippa niissä on omat murheensa kaikissa nykyautoissa eli en minä mersua enempää mollaa kuin mitään muutakaan, vaikka yllä viittasinkin 211-meseen. Mutta eldoradolla on totuuden siemen...se helposti pistää harkitsemaan jotain muutakin vaihtoehtoa, kun tähtikeula ei ole niin luotettava kuin oletetaan....Eldorado kirjoitti:Alkaa vaan kohta olemaan ongelmallista mersun pito kun vanhat ruostuu käsiin ja uudempia ei monimutkaisen tekniikan pelossa voi ostaa. Merkin vaihto lienee pakkopaikka...kardaani kirjoitti:Vaikka ajaa 10 tkm. vuodessa, niin 211 mersulla et ilman vika/vikakoodeja pääse ajamaan 12 kuukautta putkeen...huoltoja riittää aina. Se on sellaista nykyautoilu. Itse en ole vielä uskaltanut tuohon leikkiin mukaan...kuten vanha taksi-isäntä totesi muutama vuosi sitten "kyllä kuka vaan uuden mersun voi ostaa, mutta ei ylläpitämään"
Väykky lienee vielä tekniikan puolesta hallittavissa mutta se kori... Ja väykkyä vanhempien ehjäpeltisten löytäminen järkevällä rahalla on kohta mahdotonta. Kyllä se ajaa paatuneenkin mersumiehen kohta volkkaristiksi.